[ZAMKNIĘTY] TV online, VOD, MOOD, HBO GO - wątek archiwalny 2013

1 2 3 4 5 6 7 »
  • cytat

    VECTRA

    4 dni temu

    Tomasz Gotard, Kuba Abuk, Wasze zgłoszenia przekazaliśmy do techników. Aktualnnie nie mamy potwierdzonych żadnych nieprawidłowości z działaniem usługi. Prosimy o cierpliwość. [Sonia]

    po chwili

    VECTRA

    4 dni temu

    Drodzy Użytkownicy, otrzymaliśmy potwierdzenie, iż problemy związane z usługą TV Online dotyczą całej sieci. Powidomiliśmy już odpowiednie jednostki. Występujące nieprawidłowości postaramy się wyeliminować w najkrótszym terminie. Prosimy o cierpliwość. [Sonia]

    konie cytatu

    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA...

  • Ja bym proponowal dodanie do TV Online programu Travel Channel

  • Marcin Siara, przy dalszych planach rozwoju usługi TV On-line weźmiemy pod uwagę również Twoje sugestie. [Dominika]

  • Mam do was dlaczego w usłudze HBO Go można zarejestrować tylko po jednym komputerze, tablecie, komórce

    Może tak zwiększyć by tą ilość minimalnie do dwóch ?

  • Stanisław Ciupa, urządzenia można zarejestrować dokładnie tak jak napisałeś, zgodnie z regulaminem portalu hbogo.pl, oczywiście możesz zmieniać urządzenia. [Aleks]

  • Vectro może i by dodać do tv online tvn i tvn7?

  • Paweł Muszyński, dziękujemy za Twoją sugestię, przekażemy ją do osób odpowiedzialnych za Tv Online. [Aleks]

  • VECTRA Aleks zapomniałeś dopisać że minie kilka lat zanim coś dodacie chodzi o tv Online bo wy w dodawaniu kanałów nie jestescie za hojni dobre kanały wyłączacie zastępując badziewiem

  • Marek Straszewski, dziękujęmy za uwagę. Wszystkie prośby dotyczące rozwoju oferty są kierowane do odpowiednich jednostek, nie możemy zagwarantować, że spełnimy wszystkie. [Aleks]

  • 2 lata temu prosiliście nas o sugestie odnośnie TV online i jak dotąd niewiele się zmieniło w tej usłudze pod względem funkcjonalności. Niewątpliwie rozwinęła się oferta programowa, ale nadal brakuje mi jakiegoś EPG wklejonego w player. Osoby korzystające z urządzeń mobilnych również narzekają chyba na to, że TV Online wykorzystuje Flash'a.

    Z takich drobnostek - moglibyście poukładać dostępne kanały według jakiegoś schematu (np TVP1,2, Polsat, Puls, TVN24 na początku jako te najpopularniejsze).

  • Paul Tylo, dziękujemy za opinię. Staramy się modyfikować naszą aplikację TV Online na bieżąco, aby była jak najbardziej funkcjonalna i przyjazna w obsłudze dla naszych Klientów. Jeśli pojawi się możliwość udostępnienia TV Online za pośrednictwem innego programu niż Flash poinformujemy Was o tym.

    Twoje sugestie dotyczące kolejności programów według popularności przekażemy do osób zajmujących się bezpośrednio usługą TV Online. [Maja]

  • vectro co sie dzieje z tv online jak nie pikseloza to czarny ekran TYCHY????

  • Paweł Muszyński, nie mamy potwierdzonych żadnych nieprawidłowości odnośnie działania usługi TV Online, niemniej jednak wysłaliśmy Twoje zgłoszenie do weryfikacji. [Sonia]

  • tv online juz działa poprawnie:)

  • Vectro cos sie stało z kino polska w tv online bo nie działa reszta działa bez zarzutu? TYCHY

  • Paweł Muszyński, już mieliśmy takie zgłoszenie z innej lokalizacji, dodatkowo sprawdzaliśmy u siebie. Faktycznie jest problem z tym kanałem i został już zgłoszony. Postaramy się szybko wyeliminować nieprawidłowości. [Sonia]

  • Vectro brak polsat 2 tv online TYCHY

  • Paweł Muszyński, dziękujemy za zgłoszenie. Faktycznie u nas również pojawił się ten problem. Wysłaliśmy zgłoszenie do weryfikacji, zatem prosimy o cierpliwość. [Sonia]

  • vectro tv online prawie nie działa,

  • Krzysztof Sznyter, prosimy o bardziej dokładną informację, co się dzieje z TV On-line. [Dominika]

  • TV ONLINE u mnie nie dziala..

    Po wejsciu na strony http://tvonline.vectra.pl/ oraz http://vectra.atmitv.pl/ pokazuje mi sie strona screen1 :)

    Screen 1

    http://www.iv.pl/images/19714859743055308460.png

    Klikajac w odnosnik AKTUALIZUJ DANE.. przechodze na nastepna strone > screen 2

    Screen 2

    http://www.iv.pl/images/38921275527938004275.png

    Wypelniam wszystkie pola...dodam ze POPRAWNIE ;) klikam ZAPISZ a strona sie zwyczajnie odswieza i nic sie nie dzieje. A najlepsze jest z tego wszystkiego to..ze moj kolega..posiadacz internetu z VECTRA wogole nie ma czegos takiego jak ja :) ma tylko opcje do zaznaczenia ze zgadza sie na regulamin :) zaznacza ją "v" tzw ptaszkiem i smiga mu tvonline elegancko :)

    Jakos 3-4dni temu mialem to samo..zadzwonilem do BOK i nagle wszystko zaczelo dzialac..a dzis znow..to samo..czyli AWARIAAAAAAA

    Ktos mi to wyjasni .. o co kaman?

  • U mnie również nie działa. Mam tylko napis "Brak dostępu".

  • Sprawdzimy opisywane nieprawidłowości w dostępie do usługi TvOnline. [Aleks]

  • Witam serdecznie

    Czy do włączenia usługi tv online potrzebna jest jakieś dodatkowa umowa?... Gdy staram się odpalić usługę u siebie wychodzi mi info Brak usługi ZAMÓW.....

  • Paweł Waśko, wszystko uzależnione jest od tego jaką umowę posiadasz obecnie. Podeślij nam swoje dane na priv, sprawdzimy to. [Maja]

  • Witam! Chciała bym się dowiedzieć czy mogę zrezygnować z usług MOOD oraz Bezpieczny internet 1PC poprzez facebook'a lub proszę o jakiś mail kontaktowy. Pozdrawiam

  • Sylwia Tokarska, Facebook nie jest kontaktem umożliwiającym rezygnację z jakiejkolwiek usługi. Jeśli nie jesteś zainteresowania usługami MOOD oraz Bezpieczny Internet informujemy, że odstąpienie należy złożyć w formie pisemnej w Lokalnym Biurze Obsługi Klienta, wysyłając listem poleconym na adres centrali w Gdyni, przesyłając skan dokumentu z odręcznym podpisem na adres mailowy kontakt@vectra.pl, bądź na numer fax 58 742 66 00.

    Rezygnacja powinna zawierać:

    - imię i nazwisko siedziby Abonenta;

    - adres lokalu Abonenta;

    - określenie usługi, z której Abonent chce zrezygnować;

    - określenie terminu z jakim ma nastąpić rozwiązanie umowy;

    - numer ewidencyjny

    - pisemny podpis Abonenta; [Maja]

  • Czy jest możliwość albo czy planujecie aby PVR obsługiwał HBO GO?

  • Bartłomiej Jonkisz, na chwilę obecną nie ma możliwości skorzystania na naszym dekoderze z usługi HBO GO. Jeżeli w przyszłość pojawi się taka dostępność, to będziemy o niej informować za pomocą dostępnych środków przekazu. [Daria]

1 2 3 4 5 6 7 »