[ZAMKNIĘTY] Pytania techniczne: Internet, Telefon - wątek archiwalny 2013

« 32 33 34 35 36 37 38 »
  • Odpowiedzi nie uzyskałem, więc sam sobie odpowiem ;).

    1. Wiadomość e-mail wysłana do mnie 24.07.13 o godz. 06:34 - dostarczona 26.07.13 o godz. 15:03;

    2. Wiadomość e-mail wysłana do mnie 24.07.13 o godz. 18:24 - dostarczona 26.07.13 o godz. 23:38;

    3. Wiadomość e-mail wysłana do mnie 25.07.13 o godz. 20:29 - dostarczona 26.07.13 o godz. 15:52;

    Itd., itp.

    PS. Oczywiście cieszę się, że lepiej późno, niż wcale :). No i od 27.07.2013 poczta działa już poprawnie.

  • Dariusz Andrejew, cieszymy się, że usługa działa prawidłowo. W razie innych zapytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. [Daria]

  • Telefon "głuchy" od piątku.

    (dane na PW)

  • Zdzisław Kąpa, powiadomiliśmy już techników o Twoim zgłoszeniu. Szczegóły będziemy przekazywać na priv lub w razie potrzeby skontaktujemy się telefonicznie. [Dominika]

  • Trzy szybkie pytania:

    1. Czy zamierzacie w końcu wprowadzić moduły CAM - jeśli tak to kiedy? Brak terminu oznacza, że nie zamierzacie.

    2. Czy planujecie zwiększenie prędkości transmisji UPSTREAM, od dawna pozostaje 8Mb/s - UPC daje już 20Mb/s. Jeśli tak to kiedy.

    3. Co z usługą stałego IP - od zmiany oferty nie jest już ona dostępna dla klienta indywidualnego. Nie wiem czy jest, będzie, czy ma być.

    Ewentualne podanie terminów jest dość ważne, gdyż zamierzam skorzystać z promocji na bezkarne zerwanie umowy.

  • Daniel Trzeciak, obecnie nie planujemy wprowadzenia modułów CAM.

    Odnosząc się do kwestii zwiększenia prędkości wysyłania danych, przekazaliśmy zapytanie osobom zajmującym się rozwojem usługi internetowej.

    Aktualnie usługa stałego IP cały czas jest dostępna w ofercie dla klienta indywidualnego. Koszt utrzymania niezmiennego adresu to 10 zł miesięcznie. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem tej opcji, zapraszamy do kontaktu na priv. Jeśli wcześniej korzystałeś ze stałego IP, a obecnie usługa nie jest aktywna, również zapraszamy do kontaktu, a sprawdzimy, co się dzieje. [Dominika]

  • @Vectra

    I jak z pytaniem dotyczącym zwiększenia prędkości transmisji UPSTREAM - czy działowi rozwoju udało się coś ustalić - czy po prostu głupio było napisać dwa razy pod rząd "nie planujemy", stąd taka dyplomatyczna odpowiedź ?

    Co do stałego IP, to chodziło mi o fakt, że tej usługi nie znajdziemy nigdzie na waszej stronie internetowej (oferta dla klientów indywidualnych). Z pewnością warto uzupełnić usługi dodatkowe o pełną ofertę, bo jak na razie nic nie wskazuje na to, że jej świadczenie jest kontynuowane, co może wprowadzać klientów w błąd.

    Mam jeszcze pytanie w związku z wprowadzanymi zmianami w umowach. Czy poniższy cennik (wybrane najbardziej interesujące mnie pozycje), będzie nowym obowiązującym, gdzie można zaobserwować znaczne podwyżki w stosunku do obowiązujących obecnie cen, czy są to jedynie standardowe ceny, a prezentowana aktualnie na stronie oferta (ceny) jest już promocyjna ?

    ...

    4. 40 Mb - 120,00 zł - aktualnie 57 zł

    5. 80 Mb - 160,00 zł - aktualnie 99 zł

    6. 160 Mb - 200,00 zł - aktualnie 150 zł

    i

    10. Usługa Wysyłaj szybciej - dla pakietu „40 Mb” - 30,00 zł - aktualnie 5zł

    11. Usługa Wysyłaj szybciej - dla pakietu „80 Mb” - 40,00 zł - aktualnie 5zł

    Jeżeli powyższe ceny, mają być nowymi obowiązującymi to szczerze powiedziawszy ja już nie mam się nad czym zastanawiać.

  • Daniel Trzeciak, w kwestii zapytania o upstream, odpowiedzi udzielimy możliwie jak najszybciej. Dziękujemy także za sugestie odnośnie usługi IP na naszej stronie internetowej. Przekazaliśmy je do odpowiedniej Jednostki. Ceny, które zostały wymienione były cenami cennikowymi. Obecnie w nowym cenniku internet do 80Mb/s będzie w kwocie 160 zł, natomiast do 160Mb/s w kwocie 200 zł. Jednak w przypadku korzystania z oferty promocyjnej, nadawany jest rabat i cena jest znacznie niższa, Aktualne promocje są pokazane na naszej stronie internetowej. [Daria]

  • Witam co jakiś czas mam problem z internetem (woj. kuj-pom Nakło nad Notecią). Obiecywano mi predkość internetu 20 MB/S a speed test pokazuje 2 mb/s . Internet działa strasznie wolno. Co się dzieje?

  • Jakub Walczak, prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej danych Abonenta wraz z numerem MAC modemu. Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem. [Bartek]

  • Witam serdecznie. Od paru dni próbuję się dostać do ustawień routera Thomson (poprzez wejście w 192.168.100.1 przez przeglądarkę). Mógłbym dostać dane logowania do modemu?

  • Zapomnij. Vectra nie nie udostępnia takich danych.

  • Michał Wilk, niestety nie jesteśmy w stanie udostępnić takich informacji. [Daria]

  • Jesteście w stanie, tylko nie chcecie, to różnica.

  • vectra co sie dzieje z internetem jakość fatalna

  • Krzysiek Gajdek, prosimy o przesłanie numeru MAC modemu wraz z danymi na priv, aby przyjrzeć się zgłaszanym nieprawidłowościom. [Daria]

  • Witam..Jelenia Góra z 24mbit/s jest okolo 1.5.Jest jakas awaria?

  • Słupsk. 60 Mb/s a w rzeczywistości około 2. Zróbcie coś!

  • Wrocław z 24 Mbit/s mam 1... Co się dzieje?

  • Czyli cos sie dzieje!!!!

  • Drodzy Klienci,

    Chcielibyśmy poinformować, iż w związku z ogólnopolską awarią może występować degradacja usługi Internetu oraz telefonu. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapewniamy, że nasi Technicy dokonują wszelkich starań, aby przywrócić ich sprawne funkcjonowanie w możliwie najszybszym czasie. [Maja]

  • Polkowice to samo. 1 Mb/s max

  • Arkadiusz Pruchniak, usterka dotyczy całej Polski. Prosimy o cierpliwość, Serwis Techniczny stara się, aby prawidłowe funkcjonowanie usług zostało przywrócone jak najszybciej. [Maja]

  • To czekamy. Prosze dać info jak usterka będzie usunięta...Pozdrawiam

  • Ryszard Oleszczuk, według naszych informacji nieprawidłowość została usunięta. Prosimy o sprawdzenie czy obierasz sygnał poprawnie.

    Daniel Trzeciak, odnosząc się do możliwości zwiększenie uploadu informujemy, że cały czas staramy się dostarczać usługi zgodnie z oczekiwaniem naszych Klientów, w tym wyższe przepływności pobierania, jak i wysyłania danych do sieci Internet. Na tę chwilę w celu zwiększenia uploadu jesteśmy w stanie zaproponować usługę dodatkową "Wysyłaj Szybciej" lub skorzystanie z wyższych pakietów net. [Maja]

  • Coraz częstsze te awarie...

    Inwigilacja? Pseudo modernizacja??

    Mam dowody że jednak inwigilacja...................................................................

  • Czy jest możliwość zablokowania konkretnego numeru telefonu (dzwoniącego do mnie).

    z pozycji telefonu nie mam takiej możliwości , ale może jakaś usługa jest?

    Coś takiego mnie namierzyło i dzwoni kilka razy dziennie:

    http://www.tellows.pl/num/222757424

    Cisza w tlf. , a na tej stronce sugerują że nawet oto awaria Vectry.

  • Zdzislaw Kąpa, na chwilę obecną nie ma możliwości zablokowania numeru dzwoniącego. Istnieje możliwość na przykład odrzucania połączeń, ale jeżeli chodzi o numery zastrzeżone. Ze swojej strony także sprawdzimy podany numer telefonu. Z odpowiedzią powrócimy wkrótce. [Daria]

« 32 33 34 35 36 37 38 »