Centrum Obsługi Klienta - płatności, faktury, e-faktura - wątek OBSŁUGIWANY

1 2 3 4 5 6 7 »
  • tak zapoznalem sie dziekuje

  • ..Witam. To może dowiem się jaka jest kwota za dostęp do DTV chociaż ja "jadę" na umowie gdzie mogłem wymienić dekoder (kilka lat temu) z SD na HD i przy podpisaniu nowej umowy była "promocja" ot co . Więc nie do końca jest tak jak w odpowiedzi która pojawiła się na moje pytanie. Może wreszcie jasny cennik, jasne zasady... pakiet taki a taki plus dekoder taki a taki model = tyle a tyle miesięcznie a nie tajemnica albo zadzwoń, napisz na priv JASNO NAPISANE !! Pozdrawiam.

  • Jest fajnie to tylko vectra , nic dodac nic ująć,ale w sumie mozna konsultan dzwonia umawiaja sie na konkretny termin i brak kontaktu to jest podejscie firmy

  • Dobra, ja mam czas, szkoda, że nie mam internetu:

    Więc piszę znowu:

    "Proszę o pilne podanie kontaktu do waszego rzecznika prasowego Pana Krzysztofa Stefaniaka

    Mirosław ********"

    A teraz konkurs z nagrodami..... jaka była odpowiedź?

    Tak, zgadliście:

    "Szanowny Abonencie

    Dziękujemy za wiadomość.

    Nasi pracownicy szczegółowo zapoznają się z Pani/Pana zgłoszeniem a odpowiedź zostanie wysłana najszybciej jak to będzie możliwe.

    Pozdrawiamy,

    Dział Obsługi Klienta

    Centrum Obsługa Klienta

    VECTRA S.A."

    WSZYSCY WYGRALI, ZWŁASZCZA CI CO NIE MAJĄ VECTRY-)

  • Mirosław Bartolik, uprzejmie informujemy, że ukryliśmy posty ze względu na poufne dane (dotyczy numeru ewidencyjnego). Nadmieniamy, że szczegółowych informacji w Twojej sprawie udzieliliśmy za pośrednictwem wiadomości prywatnej. Zapraszamy do zapoznania się treścią.

    Dominik Dzigman, uprzejmie informujemy, że opłaty za użytkowanie dekodera są dostępne w naszym cenniku i przedstawiają się następująco: dekoder SD – 15 zł, dekoder HD – 20 zł, dekoder PVR – 35 zł. W przypadku chęci uzyskania całościowej oferty z wybranym przez siebie dekoderem należy udać się do lokalnej Jednostki bądź wyrazić chęć kontaktu z naszej strony na priv.

    Jacek Patyk , prosimy o sprecyzowanie w jakim celu miał nastąpić kontakt. [Daria]

  • Śmiechu co nie miara, ukryliście posty, bo były poufne dane? numer ewidencyjny? Pani Dario, niech pani, się nie wygłupia, ukryliście, bo pokazuje Państwa brak kompetencji, Ale ok. to drukujemy historię bez poufnych danych, ha, ha, -numeru ewidencyjnego:

    "• Więc szukam jakiś możliwości wyartykułowania swoich problemów:

    1. infolinia -oczywiście jak w każdej "porządnej" firmie funkcjonuje, ale realizuje cele firmy, a nie klienta. sprawdza czy ma aktualne maile i telefony, 5 min gada, że Cię odcięto jak ja w tej sprawie dzwonię, bo mnie nieprawidłowo odcięto, czysty horror. Ale to już się robi korporacja i sprawy załatwia globalnie, a nie indywidualnie.

    2. Z tym forum też sobie nie wiążę wielkich nadziei, bo chociażby niedorzecznością jest taka chronologia wpisów jak tu, czyli najświeższy na ostatniej stronie. nikt tego nie zauważy, bo w końcu to nie po to, żeby rozwiązać problem, tylko pokazać, że się jest "trendy"

    3. No trudno, ale popiszemy.....

    Więc tak, pomyłkowo przekazałem wpłaty na konto swojej mamy, nie byłoby problemu. jeden telefon, przeksięgowanie, 30 sec. pracy i zadowolony klient, ale nie, nie ma tak prosto.

    Pieniądze w vectrze są, ale ja internetu nie mam-)

    Informacje od vectry:

    - należy napisać wniosek, szczegóły podaje vectra, można mailem, myślę super.

    - robię co trzeba, piszę, numeruję, żeby vectrze było łatwiej, bo oczywiście trzeba podać adres, imię i nazwisko numer klienta, konto klienta, załączniki potwierdzające wpłatę...... przepraszam za określenie ale totalny debilizm, numer klienta -to jego imię, nazwisko, adres, konto i to wszystko za naciśnięciem jednego guziczka w komputerze.

    podpisuję to, bo trzeba podpis- niełatwo, w końcu nie każdy ma skaner i wysyłam.

    I się zaczyna, że nie zrozumiałe, że trzeba pisemnie, jakoś odczytali, więc tłumaczę, że mają poukładane, w jednym mailu itd. i do dziś nic. Za chwilę będzie tydzień jak nie mam internetu. i co mam robić?

    o Zadzwonić na infolinę, żeby przeczytali mi tekst o odcięciu? już go wysłuchałem.

    o Przez infolinię zaktualizować swoje dane? a po co mi to.

    o Wysłuchać, że mogę wysłać maila, wiem i to zrobiłem.

    o Kolejnego maila wysłać, żeby mnie obrażono, że nie zrozumiałem.

    Plany są takie, namierzę rzecznika i pogadam, na razie mam nazwisko (Krzysztof Stefaniak), ale FB jest przyjazny, może ktoś pomoże. Bo co, numer telefonu na stronie vectry? nie po to jest się rzecznikiem, żeby w takich momentach reagować, przecież jest infolinia.

    Vectro weź się do pracy i zrób co do Ciebie należy. Przywróć mi internet za który zapłaciłem, po przeksięgowaniu wpłat które pisemnie zleciłem.

    Mój numer klienta (****** poufny i ukryty) zobaczymy-("

    Ciąg dalszy już został, to był konkurs, jak chciałem uzyskać kontakt do rzecznika, ale przypomnę, bo się zapowiada na długi wątek:

    "Dobra, ja mam czas,szkoda, że nie mam internetu:

    Więc piszę znowu:

    "Proszę o pilne podanie kontaktu do waszego rzecznika prasowego Pana Krzysztofa Stefaniaka

    Mirosław ********"

    A teraz konkurs z nagrodami..... jaka była odpowiedź?

    Tak, zgadliście:

    "Szanowny Abonencie

    Dziękujemy za wiadomość.

    Nasi pracownicy szczegółowo zapoznają się z Pani/Pana zgłoszeniem a odpowiedź zostanie wysłana najszybciej jak to będzie możliwe.

    Pozdrawiamy,

    Dział Obsługi Klienta

    Centrum Obsługa Klienta

    VECTRA S.A."

    WSZYSCY WYGRALI, ZWŁASZCZA CI CO NIE MAJĄ VECTRY-)"

    No to zobaczmy co dalej: wreszcie po 2 dniach odpowiedź:

    "Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż dyspozycja wykonania przeksięgowania jest w trakcie realizacji przez Sekcję Rozliczeń. Przeksięgowania są realizowane w ciągu 14 dni roboczych. Proszę zatem o cierpliwość.

    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań zapraszam do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta VECTRA S.A. pod numerem telefonu 801 0801 80 (lub z kom. 58 742 65 00) czynnego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22:00, w soboty 8:00 - 20:00. i w niedziele 9:00 - 17:00.

    Z poważaniem,

    Barbara Kiczka

    Dział Windykacji

    Vectra S.A.

    windykacja@vectra.pl

    http://www.vectra.pl

    tel. 801 0801 80

    fax 58 742 66 00"

    SUKCES, TAK, WRESZCIE UZNANO, ŻE PISMO TO PISMO !!!!

    CO DALEJ -SPOKO ZAPŁACIŁEŚ, TO CZEKAJ 14 DNI. BUZIA W KUBEŁ, JAK NIE TO CI WĄTEK Z FORUM WYTNIEMY, PŁAĆ I NIE KORZYSTAJ.

    ALE TO NIE KONIEC HISTORII (DLA MNIE O FATALNEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTÓW VECTRY).

    OD CZTERECH DNI PISZĘ MAILE Z PROŚBĄ O NUMER TELEFONU DO RZECZNIKA VECTRY. TO JEST PSTRYK I POWINIEN BYĆ, ALE NIKT NIE ODPOWIADA. TO OK. POPISZEMY SOBIE O JAKOŚCI OBSŁUGI, BEZ WYSŁUCHANIA OPINII DRUGIEJ STRONY SKORO NIE CHCE......

    JUZ ZACZĘLIŚMY http://www.walbrzych4you.pl/aktualnosci/walbrzych/1043-promocja-w-vectrze

    I JUZ NA KONIEC,

    Mirosław Bartolik, uprzejmie informujemy, że ukryliśmy posty ze względu na poufne dane (dotyczy numeru ewidencyjnego). Nadmieniamy, że szczegółowych informacji w Twojej sprawie udzieliliśmy za pośrednictwem wiadomości prywatnej. Zapraszamy do zapoznania się treścią.

    A GDIZE JEST DOSTĘP DO TEJ INFORMACJI, BO JA JEJ NIE MAM?

    OCZYWIŚCIE KOPIUJĘ, BO ZNOWU ZNIKNIE-)

  • Umawiałem sie z konsultantem a wlasciwie on sie umawiał zemna na kontakt w sprawie oferty na internet ale niestety brak kontaktu w umowiąnym terminie

  • Mirosław Bartolik, usługa Internetu została odblokowana. Potwierdzamy, że realizacja zgłoszenia została wykonana. Przepraszamy za długi czas oczekiwania na przeksięgowanie pieniędzy. Nadmieniamy, że aby zresetować modem należy wykonać twardy reset urządzenia w celu ponownego przywrócenia prawidłowego działania usługi internetowej.

    Jacek Patyk, ponowny kontakt telefoniczny nastąpi w najbliższym czasie. [Daria]

  • Chciałem normalnie zamówic sobie internet ,rezygnacja z 2 usług po to zeby zostawić tylko jedną ale w waszej firmie to poprostu jest nieosiagalne ,a wczesniejsze odpowiedzi twierdzily ze to nie problem a jednak!!!!!!

  • Znowu problemy z Vectrą(dlaczego to mnie nadal dziwi?)

    Od listopada zeszłego roku czekam na faktury za usługi.

    Sprawdzam na e-FAKTURA w grudniu, styczniu, początek lutego a tam pusto. Pocztą też nic nie przychodzi.

    Aż tu nagle na e-mail 18-02 przychodzi informacja, że wystawiono fakturę za usługi bez podania informacji o nr faktury, za jaki miesiąc. Sprawdzam na e-faktura a tam moje saldo to 160 do zapłaty.

    To więc jak to jest, nie otrzymałem żadnych faktur, w systemie e-faktura też ich nie ma.

    Wystawiliście jakieś dokumenty z terminem płatności 20 i 28 luty.

    Czy ktoś sprawdzi u was to szambo i napisze co się dzieje.Łaski nie robicie tak więc domagam się obrazów faktur na e-faktura.

    Na dodatek dzisiaj e-mail z waszego działu windykacji wiadomej treści. VECTRO nie strasz , nie strasz, nie ma faktur nie ma kasy a jak zobaczę odsetki na koncie to znowu będziecie przepraszać i płacić.

  • Jacek Patyk, odpowiedź przesłaliśmy na priv.

    Too Jaa, sprawdzimy tę kwestię i z odpowiedzią powrócimy wkrótce. Prosimy o cierpliwość. [Bartek]

  • Witam.

    Wyśle ktoś w końcu do mnie ta nowa umowę czy już się jej nie doczekam ?????



    Updated 9 months ago by a moderator.
  • Beno Kabat, usunęliśmy z Twojej wiadomości numer ewidencyjny. Zapraszamy do kontaktu na priv w tej sprawie. [Bartek]

  • Witam.

    Zadałem proste pytanie na które oczekuje odpowiedzi i nie mam zamiaru ani wydzwaniać po raz któryś na infolinie aby wysłuchiwać kilkunastu minut melodyjek , które obciążają mój rachunek zanim zgłosi się jakiś konsultant który tylko przekazuje ponaglenie do innej waszej komórki czy tez tam działu i ani tracić czasu na pisanie emeili lub wiadomości na priv

    Rachunki jakoś potrafiły przyjść jeszcze przed dostarczeniem umowy a myślę ze od 31 .01 to chyba dość sporo czasu żeby dotarła umowa ""papierowa" nie wspominając już o emeil czyżby aż tak wolny internet macie tam w firmie??

    Pozdrawiam

    Pozdrawiam

  • Beno Kabat, prosimy o przesłanie wiadomości prywatnej, zawierającej aktualne dane abonenckie. Na ich podstawie odniesiemy się do zgłoszenia. [Bartek]

  • Co ja wam mam przesyłać ?? To wy macie mi wysłać umowę .

    A nr ewidencyjny który był w poprzednim poście chyba wystarczy ??



    Updated 9 months ago by a moderator.
  • Beno Kabat, odpowiedź przesłaliśmy na priv. [Bartek]

  • Na razie to nie jest żadna odpowiedz tylko znowu jakieś info ze przekazaliście to jakiegoś działu

    Odpowiedz to może być taka

    1--Umowę dostanie Pan takiego a takie dnia

    2--Nie dostanie Pan żadnej umowy bo mamy Pana w d...

    3--Wal się Pan po co Panu jakieś umowy

    A informacje o przekazywaniu do jakiś tam komórek działów i temu podobnych to nie jest żadna odpowiedz

  • Beno Kabat, gdy otrzymamy odpowiedź zwrotną w zgłaszanej sprawie, przekażemy ją na priv. Bardzo prosimy o cierpliwość. [Bartek]

  • dziś dostałem fakturę, mamy 24 luty

    termin płatności 28 luty

    data wystawienia 7 luty

    poprawcie czas dostarczania poczty, w styczniu nie dostałem faktury.

  • Warto przejść na e-fakturę. Nie będzie żadnych problemów z terminami i opłatami.

  • nie mam e-faktury,,, ale pewnie zamówię ją, skoro takie cyrki są

  • Dominik Borkowski, ze swojej strony jak najbardziej zachęcamy do skorzystania z usługi e - Faktury, która daje możliwość bezpośredniego wglądu do salda konta, wystawionych faktur czy też posiadanych usług. Jeśli jesteś zainteresowany tą opcją prześlij nam swój aktualny telefon do kontaktu na priv - skontaktujemy się z Tobą i aktywujemy e - Fakturę na Twoim koncie. Niemniej obecnie poprosimy o cierpliwość, zweryfikujemy kwestię dostarczenia rachunków w Twojej miejscowości. [Maja]

  • Dominik Borkowski, mamy informację, iż w Twojej miejscowości nadal trwa dystrybucja rachunków. [Dominika]

  • Skoro o e-Fakturach mowa to nadal nie można pobrać danych e-faktury przy pomocy apletu Java. O błędach informowałem na priv 14.02, a jeszcze sporo wcześniej na forum że będziecie mięć problem z apletem. I macie.

  • Z e-fakturą już jest wszystko ok.

  • Too Jaa, uprzejmie informujemy, że odpowiedzi w zgłoszonej przez Ciebie sprawie udzieliliśmy za pośrednictwem wiadomości prywatnej. [Daria]

  • Mam prośbę - czy mógłby ktoś zamieścić zawartość faktury za pełny miesiąc za pakiet platynowy z nagrywarką. Będę wdzięczna. (bez danych osobowych oczywiście - chodzi mi o usługi i kwoty w tej konfiguracji)

1 2 3 4 5 6 7 »