Centrum Obsługi Klienta - płatności, faktury, e-faktura - wątek OBSŁUGIWANY

1 2 3 4 »
  • Szanowni Użytkownicy,

    W tym wątku można zadawać pytania dotyczące wszystkich kwestii dotyczących Centrum Obsługi Klienta. W przypadku stwierdzenia przez zespół Vectra, iż wpis ma charakter wymagający szczegółowej analizy, należy dostarczyć dostawcy usług poprzez wiadomość prywatną następujące dane:

    • Imię i nazwisko Abonenta

    • Adres świadczonej usługi

    • Numer ewidencyjny

    • Telefon kontaktowy

    Pozdrawiamy,

    Zespół Vectra



    Like this post to subscribe to the topic.
  • A więc coś na temat obsługi klienta przez firmę Vectra na profilu Facebook

    Oto opis sytuacji do oceny przez forumowiczów.(pomijam wpisy innych forumowiczów którzy zdążyli to ocenić)

    Too Jaa

    Skoro zamknęliście odpowiedni wątek na forum to pozostaje mi spytać sie tutaj.

    Otrzymałem dzisiaj od Państwa list w którym próbujecie wyłudzić ode mnie 285 .00 zł . Piszę wyłudzić bo nie macie żadnych podstaw aby się tej kwoty domagać . Według pisma jestem wam winien za niezwrócony zestaw do odbioru telewizji cyfrowej HD z oprogramowaniem Vectra Novo(co to za ustrojstwo?). Piękne pismo w którym wymieniacie waszych partnerów w biznesie; Krajowy Rejestr Długów, Biuro Informacji Gospodarczej z Wrocławia i Lublina. Chcieliście wzmocnić wymowę tego wezwania czy mnie przestraszyć ? Powiem wam że się nie przestraszyłem ale jestem zbulwersowany, bo zamiast coś sprawdzić dokładnie, nękacie klienta który jest z wami od samego początku.

    Co macie do powiedzenia w tej sprawie?

    Dlaczego takie pismo wyszło do abonenta?

    Kto za to odpowiada?

    Lider Działu Windykacji, Lider Sekcji Rozliczeń czy Kierownik Jednostki ?

    Domagam się kontaktu w tej sprawie i nie na priv tylko oficjalnie.

    Lubię to! · · 22 godz. temu

    VECTRA Too Jaa, zweryfikujemy tę kwestię i wówczas powrócimy z odpowiedzią. [Maja]

    Lubię to! · Odpowiedz · 22 godz. temu

    VECTRA Too Jaa, odpowiedzi w Twojej sprawie udzieliliśmy za pośrednictwem wiadomości prywatnej. Prosimy o zapoznanie się z treścią. [Daria]

    Lubię to! · Odpowiedz · 5 godz. temu

    VECTRA Dzisiaj

    11:42

    Witamy,

    W nawiązaniu do Pana wpisu z tablicy abonenckiej uprzejmie informujemy, że dokument, o którym Pan wspomina nie jest wezwaniem windykacyjnym, tylko notą obciążeniową za niezwrócenie sprzętu w terminie. Przypominamy, że dnia 30.09.2013 roku złożył Pan wypowiedzenie, które było skuteczne na dzień 01.12.2013 roku. W związku z tym urządzenie powinno zostać zwrócone do 14.12.2013 roku. [Daria]

    Pozdrawiamy, Zespół Vectra

    Otóż droga Vectro w osobie p.Darii jak zwykle mijasz się z prawdą i konfabulujesz . Znowu nie sprawdziłaś dokumentów i faktów. Oznajmiam ci abyś nie musiała kopać w dokumentach, że jestem dalej klientem Vectry gdyż wypowiedzenie to zostało anulowane i dnia 18-10-2013 została podpisana nowa umowa na dwa lata. W takim razie po co miałem zwracać dekoder? Można by się zaśmiać i zlekceważyć to wezwanie ale nie można pozostawić bez komentarza zachowania pracownika Vectry który podpisuje się Daria. Kolejny raz wykazał się ignorancją i brakiem zainteresowania problemem klienta a to co dzisiaj dostałem to już szczyt szczytów. Domagam się właściwej reakcji ze strony Vectry wobec swojego pracownika jak również wyjaśnienie sprawy poruszonej na początku.

    Lubię to! · 6 minut(y) temu

  • Wiedziałem że Daria nie ma pełnej wiedzy oraz kompetencji odpisywania na tym forum jak i w obsłudze klienta.

    edit.

    Wpis Darii stanowczo świadczy o pełnym BURDELU w tej firmie.

  • A oto co jeszcze dzisiaj otrzymałem. Robi się coraz ciekawiej.

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A.

    Uprzejmie informuję, iż na dzień 8.01.2014r. stan konta wynosi 245,48zł. Kwota wynika z nieopłacenia kary wynikającej z tytułu niedotrzymania terminu zwrotu sprzętu abonenckiego. Zapis dotyczący obowiązku oraz terminu zwrotu sprzętu znajduje się w podpisanym Regulaminie Świadczenia Usług.

    Bardzo proszę o uregulowanie ww. kwoty na indywidualny numer rachunku 45 1090 0004 8908 0000 0047 9449.

    Z poważaniem,

    Sylwia Ł.

    Normalnie jeszcze parę dni i odetną mi dostęp do sygnału a swojego bałaganu nie posprzątają.

    W sumie nich mnie odetną ale wtedy to na zwrotach i rekompensatach sie nie skończy.

  • Widzę, że w nowym roku dalej próbujesz błysnąć, ale niestety Twoja telenowela pt: "Mój melanż z Vectra" staje się nudny i męczący, a przede wszystkim żenujący.

  • Too Jaa, na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji ponownie zweryfikujemy opisaną sytuację. Z odpowiedzią powrócimy wkrótce. [Daria]

  • normalnie zal sciska 4 litery

  • Dostałem dziś fakturę i przyszło coś za dużo do zapłaty. Po sprawdzeniu widzę, że dodatkowe opłaty doszły mi za:

    1. MOOD - 4,99 zł

    2. Bezpieczny Internet Vectra - 6,90 zł

    Dlaczego doszły mi takie opłaty? Jeśli można chciałbym to wyłączyć, bo nie korzystam z tych rzeczy i nie chce za to płacić.

    Proszę o informację.

  • Marcin, kwestie indywidualne zgłaszaj poprzez priv, tak jak jest napisane na wstępie niniejszego wątku.

  • Marcin Małeta, użytkownik Rafał Rafael słusznie sugeruje kontakt poprzez wiadomość prywatną. Na forum nie prosimy o dane osobowe, które w takich sytuacjach są potrzebne w celu weryfikacji tego typu nieścisłości.

    Korespondencja w tej sprawie jest już prowadzona na skrzynce prywatnej - wszelkie informacje zostały już udzielone. [Paweł]

  • Witam, chciałem zapytać czemu po raz kolejny nie zostałem poinformowany o podwyżce za pakiet Canal +. Pierwszy raz taka sytuacja miała miejsce w sierpniu (podwyżka z 33 na 38 zł). Teraz na fakturze mam do zapłaty za C+ zamiast 38,40 zł - 50,82 zł (czyli więcej niż człowiek prosto z ulicy podpisujący umowę z Vectrą, a ja jestem waszym klientem od paru ładnych lat). Moim zdaniem to skandal, żeby o podwyżce czyli de facto zmianie umowy nie informować w żaden sposób, tylko przesłać fakturę z wyższą kwotą. Nie dostałem w tej sprawie żadnego listu, żadnego maila (a w sprawie różnych pierdół potraficie je wysyłać.). Proszę o pilną odpowiedź.

  • Łukasz Cichowski, zmiana kwoty abonamentu najprawdopodobniej wynika z samych zapisów w Twojej umowie. Sprawdzimy tę kwestię i odpowiedzi udzielimy na priv. [Paweł]

  • Szanowna Vectro.

    Chciałem przepisać umowę na żonę (zrobić cesję). W związku z tym zjawiłem się w BOK Zabrze. Tam poinformowano mnie, że taka procedura kosztuje 30zł. Nie znalazłem informacji nigdzie (na www i umowie), że jest to odpłatne. Czy już nawet tak prosta operacja musi wiązać się z kosztami?

  • Bartłomiej Gaponik, potwierdzamy, że opłata za przeniesienie praw i obowiązków wynikających z Umowy (cesja) wynosi 30,00 zł. Informacja ta znajduje się w cenniku, który można pobrać z adresu http://www.vectra.pl/pomoc/telewizja/pliki. [Bartek]

  • Witam,

    czy ktoś może mi przypomnieć kiedy przed trzeba zgłosić rezygnację z umowy jak się kończy? Czy to jest 3 czy 1 miesiąc przed okresem rozliczeniowym? Oraz na jaki czas automatycznie zostanie przedłużona?

    Dziękuje i pozdrawiam :)

  • Chris Nie Wazne, obowiązuje dwumiesięczny okres wypowiedzenia. Zapraszamy do kontaktu w prywatnej wiadomości. Sprawdzimy dokładnie na jaki okres przedłuża się Twoja umowa. [Bartek]

  • Dziś dostałem na maila o wystawieniu nowej faktury. Zdziwiłem się, bo ostatnio płaciłem rachunek i na pewno z niczym nie zalegam. Drugie moje spostrzeżenie, że zostało wysłane to z innego maila, bo jak informowaliście, wszystkie faktury będą wysyłane z maila: powiadomienie_efv@vectra.pl, a ja dzisiejszą dostałem: noreply@vectra.pl.

    Na stronie ebok.vectra.pl nie ma żadnej faktury za którą miałbym zapłacić.

    Możecie wyjaśnić o co chodzi ??

  • Marcin Małeta, sprawdziliśmy z jaką datą wysyłaliśmy potwierdzenie na adres, który posiadamy w systemie. Potwierdzenie dostarczenia datowane jest na 09.01.2014. Prosimy o przesłanie poprzez priv numeru ewidencyjnego, który został wskazany w wiadomości mailowej. Chcielibyśmy sprawdzić tę kwestię. Dodamy, że powiadomienia nadal wysyłane są z adresu powiadomienie_efv@vectra.pl. [Maja]

  • Chcę podzielić się swoimi doświadczeniami z Vectrą a ocenę pozostawiam do wam.

    W sierpniu 2013r przy okazji zmiany regulaminu, zirytowany powtarzającymi się przerwami w dostawie sygnału rozwiązałem umowę na TV+internet+tel. W regulaminowym czasie dwukrotnie byłem w jedynym BOK w Warszawie aby zwrócić sprzęt, niestety za każdym razem długość zastanej kolejki gwarantowała znacznie ponad godzinny czas oczekiwania. Nie mogłem sobie pozwolić na taką stratę czasu z ważnych życiowych powodów. Poza etatowa pracą mój czas wypełnia opieka nad rodziną, trójką małych dzieci w tym dwoje niepełnosprawnych które wymagają szczególnej opieki, żona na rencie również wymaga wsparcia. Stało się , że jedno z dzieci trafiło do szpitala i byłem przy nim w tym czasie. Już niestety po regulaminowym terminie dostarczyłem sprzęt do BOKu i ku mojemu zaskoczeniu odmówiono przyjęcia sprzętu ale poradzono bym napisał prośbę o wyznaczenie nowej daty zwrotu sprzętu. Nim zdążyłem to zrobić otrzymałem fakturę na kwotę 1450zł za nie zwrócone w terminie urządzenia oraz informację o przykrych konsekwencjach. Wysłałem prośbę o wyznaczenie nowego terminu opisując po krótce przyczyny mojej zwłoki, na odpowiedź czekałem trzy miesiące. W międzyczasie kilkukrotnie dzwoniłem na infolinię z pytaniem jakie są losy mojej reklamacji, za każdym razem po długotrwałych poszukiwaniach śladów pisma otrzymywałem od konsultanta odpowiedź, że za kilka dni otrzymam informacje. Pismo które otrzymałem w odpowiedzi zawiera cytaty punktów regulaminu mówiących o zwrocie sprzętu i karach za opóźnienia i że w związku z tymi zapisami mam niezwłocznie zapłacić zaległość bez jakiegokolwiek odniesienia do zasadniczej treści mojej prośby. Jeszcze naiwnie próbowałem na infolinii uzyskać informacje czy jest jakiś tryb odwoławczy. Reasumując muszę wziąć kredyt żeby to spłacić i to szybko bo zadzwoniła miła pani z windykacji z informacją, że jeżeli do końca miesiąca tego nie zrobię to rozpoczną windykację sądową. Wszystkim którzy „ z taka empatią” pochylali się moją prośbę mogę tylko życzyć dużo zdrowia. Smaczku dodaje fakt, że numer mojego telefonu stacjonarnego który kiedyś przeniosłem z TPSA do Vectry a rozwiązując z nimi umowę zaznaczyłem, że chcę przenieść do nowego operatora, a gdy tenże zwrócił się o przekazanie nr otrzymał odmowę.

  • Edekpl BF, abyśmy mogli odnieść się do opisanej sytuacji zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej wraz z danymi Abonenta. [Bartek]

  • zadzwon do UKE a te kary to sa nielegalne i jest to klazula niedozwolona,po pierwsze musza odebrac sprzet to ich wlasnośc niedaj sie oszukać ,vectra dalej chce okradac ludzi. tu mam skopiowany artykuł

    Rozwiązujesz umowę ze swoim dostawcą kablówki? Musisz osobiście pilnować wszystkiego na każdym kroku, bo może się okazać, że tak jak pan Marcin spotkasz się z astronomiczną karą za błędy firmy.

    Nasz czytelnik miał podpisaną umowę z Vectrą. Kiedy zbliżał się koniec okresu zapisanego w dokumencie, zdecydował się na jej rozwiązanie, ale jednocześnie chciał skorzystać z oferty tej samej firmy. Tyle że dla niego nieco ciekawszej i korzystniejszej.

    Pan Marcin wiedział, że obowiązuje go oddanie starego sprzętu, który dostał do odbioru programów. Miał na to 14 dni. Podczas rozmowy ze sprzedawcą, który odwiedził go w domu, usłyszał, że monterzy, którzy przyjdą z nowym urządzeniem, odbiorą jednocześnie stare. Czas mijał, dopiero jedenastego dnia pojawili się ludzie Vectry i zaskoczyli klienta mówiąc, że oni starego sprzętu brać nie mają zamiaru.

    - Problem w tym, że zostały mi trzy dni, tuż przed weekendem, a z pracy zwolnić się nie mogłem. Termin na zwrot został oczywiście przekroczony, ale nie było to działanie celowe z mojej strony - napisał pan Marcin.

    Jak relacjonuje nasz czytelnik, do biura obsługi zgłosił się kilka dni po terminie, a tam obsługa odmówiła przyjęcia sprzętu. Był też świadkiem, jak z odmową spotkała się kobieta, która z urządzeniem przyszła jeden dzień za późno. Na pana Marcina nałożono karę w wysokości ponad 1000 zł. Na miejscu natychmiast złożył reklamację, na której rozpatrzenie miał czekać 30 dni - termin jej rozpatrzenia mija 19 października. Jednak 8 października klient dostał fakturę z wezwaniem do zapłaty kary do... 15 października - cztery dni przed rozpatrzeniem reklamacji. Jednocześnie była tam informacja, że w razie nieuregulowania płatności w terminie spotka go wpisanie do rejestru dłużników.

    - Przyznaję, że jest to słowo przeciwko słowu. Rozumiem też, że jakaś kara być powinna dla tych, którzy sobie przywłaszczają sprzęt i nie myślą nawet, by go oddać. Ale nie w momencie, kiedy klient przychodzi osobiście do oddziału, chce zwrócić ten sprzęt i spotyka się z odmową - dodaje klient Vectry.

    Co na to firma? Po kontakcie Wirtualnej Polski Vectra podjęła decyzję, że niezależnie od przebiegu kontaktu abonenta z działem obsługi klienta kara naliczona za niezwrócony sprzęt zostanie anulowana.

    - Prosimy abonenta o jego dostarczenie. Wkrótce nasi pracownicy dokonają odpowiednich zmian w systemie i poinformują abonenta o braku windykacji. Bardzo przepraszamy naszego klienta za zaistniałą sytuację i wierzymy, że pozostając w naszym gronie, będzie zadowolony ze świadczonych mu usług - powiedział nam Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectry.

    Co robić w razie podobnej sytuacji?

    Agnieszka Popławska, prawnik Federacji Konsumentów, tłumaczy, że operator ma ustawowy obowiązek 30 dni na udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację.

    - W tej sytuacji, kiedy termin 30 dni wypada po okresie wymagalności faktury, konsument powinien zapłacić kwotę bezsporną. Pozostała część podlegająca reklamacji nie jest wymagalna aż do zakończenia procesu reklamacji, czyli nie są naliczane odsetki i inne opłaty - mówi Popławska.

    Co to jest "kwota bezsporna"? To w wypadku kwestionowanych połączeń telefonicznych kwota abonamentu z umowy bez "nadwyżki". W tym przypadku, kary za dekoder, będzie to wysokość abonamentu naliczona w ramach tej samej faktury właśnie bez rzeczonej kary. Jednocześnie Popławska podkreśla, że klient Vectry mógł powołać się na klauzule niedozwolone. Zgodnie z wyrokiem Sądu Apelacyjnego w Warszawie zapis dotyczący stosowania kar umownych za nieterminowy zwrot sprzętu został uznany za klauzulę niedozwoloną.

    - Art. 385¹ KC stanowi, że postanowienia umowy nieuzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego interesy w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami. Kwota 1000 zł za jeden dzień opóźnienia jest kwotą rażąco wygórowaną w myśl art. 385³ pkt 17 KC - tłumaczy Agnieszka Popławska.

    Prawnik zaznacza jednak, że konsument powinien mieć świadomość, że obowiązuje go przede wszystkim podpisana umowa. W umowie jest zapis, że sprzęt ma zostać zwrócony operatorowi na koszt konsumenta. Zapewnienia konsultanta, "że monterzy zabiorą sprzęt", konsument może nie udowodnić, gdyż nie każda rozmowa jest rzeczywiście nagrywana, tak jak to było w tym przypadku.

    Masz problem? Napisz do nas: biznes@serwis.wp.pl

  • Historia, którą przytoczył Jacek niech będzie przestrogą dla wszystkich abonentów Vectry, bo każdemu może się to przydarzyć, tylko zasadne jest pytanie, czy Vectra celowo sprokurowała taką sytuację czy po prostu jest tam taki burdel, że nie znają przepisów i treści umów, regulaminów przygotowanych jakby nie było przez swoich ludzi.

  • Jestem pewny że na 100% panuje tam taki burdel.

    Moja umowa podpisana przez telefon jest OK ale pilnować trzeba końca umowy.

  • Generalnie chciał bym zadać jedno pytanie? Czy szanowna Vetra ma swoich klientów za debili?

    W związku z tym iż kończyła się nam umowa na dostawę internetu i telewizji , postanowiliśmy się wybrać do BOK w Olsztynie. Zaproponowano nam ciekawą ofertę w promocyjnej cenie (40Mb podniesione do 60Mb oraz pakiet Platynowy Cyfowy). W umówionym czasie przybył monter (generalnie monterzy i technicy przyjeżdżający do domów to moim skromnym zdaniem osoby najbardziej kompetentne i szczere w tej firmie) zamontował nowy modem (wymiana na ten z Wi-Fi).

    I w tym miejscu zaczyna się zabawa. W dniu montażu, modem miał być w pełni sprawny, jedynie miał posiadać ograniczoną prędkość. Oczywiście było by za dobrze, gdyby COKOLWIEK z Vectry działało tak jak powinno bez interwencji telefonicznych. Trwająca ponad 30 minut rozmowa telefoniczna sprawiła iz Wi-Fi działa... Oczywiście otrzymałem zapewnienie iż następnego dnia (środa) internet będzie śmigał zgodnie z wykupioną prędkością..

    Rozmowa telefoniczna w środę trwała tylko 17 minut, otrzymałem zapewnienie iż wszystko już wspaniale działa.. Nim rozłączyłem się z miłym panem "konsultantem" opaliłem testy łącza na stronie Vectra.pl, speedtest.pl, speedtest.gts.pl . efekt powalił mnie wręcz na kolana.. całe 35Mb.. Normalnie szalone prędkości, ale chwilkę, przecież wykupiłem łączę 60Mb.. Oczywiście "sprawa została zgłoszona technikom", to drobnostka, będzie naprawione jeszcze tego samego dnia..

    Dzień wczorajszy, jedyne 12 minut przy telefonie. Zgłoszenie z dnia poprzedniego OCZYWIŚCIE zostało wykonane i wszystko działa.. Chyba tylko u Was.. Jakkolwiek bym nie sprawdzał, 40 MB nie wyciągnę.. Kolejne zgłoszenie do działu technicznego..

    Dzień dzisiejszy, nie zawiodłem się. Sprawa dalej nie załatwiona. 15 minut przy telefonie i oczywiście "sprawa zostanie zgłoszona do działu technicznego"..

    Wasi konsultanci to roboty nauczone pięciu zwrotów:

    1. Dzień dobry(imię, nazwisko)

    2. Proszę zrestartować modem (jak bym tego do cholery nie zrobił 2 minuty wcześniej)

    3. Ponownie wprowadzę modem do systemu

    4 Przekażę zgłoszenie do działu technicznego

    5. Do widzenia i życzę miłego dnia.

    Generalnie sprawa wygląda tak iż sprzedajecie usługę internet 60Mb, natomiast jest ona sztucznie ograniczana do przepustowości 40Mb. Może jak by wam obciąć zarobki o 33% to byście wydajniej pracowali?

    Gadanie o "sile sygnału i zakłóceniach" można między bajki włożyć, przerabiałem już takie problemy z Państwa produktami i nikt mi nie WCIŚNIE iż łącze na którym ping na drugi koniec świata trzyma się poniżej 100ms, na którym 100% pakietów dociera do celu posiada "zakłócenia i słaby sygnał". Ograniczacie przepustowość łącza. A to już jest oszustwo.

    Jako wierny klient poczekam do poniedziałku aż "wielkodusznie" dacie mi to za co płacę..

  • Zwraca uwagę nowy wygląd powiadomienia e-faktura - przejrzystość i konkrety, to pozytywna zmiana :)

  • To że "ping na drugi koniec świata trzyma się poniżej 100ms" jest fizycznie niemożliwe, światło jest zbyt wolne aby tak było :)

  • Łukasz Olszewski, prosimy o przesłanie danych Abonenta i numeru MAC modemu w wiadomości prywatnej. Sprawdzimy na jakim etapie jest zgłoszenie. [Bartek]

  • Na jakiej podstawie firma VECTRA przekazuje dane abonentów firmom zewnętrznym takim jak np. Millward Brown?

1 2 3 4 »