VOYO

1 2 3
  • Sa inteleg ca toti abonatii click net power au acces gratuit la Voyo sau numai cei ce se aboneaza.Multumesc.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Vasi Vasile Începând din această săptămână, puteți beneficia de acces la Voyo timp de 12 luni, dacă achiziționați net Power de la Romtelecom sau migrați la un pachet cu net Power din noul portofoliu.

    Dacă dețineți deja un abonament net Power și aveți mai puțin de 6 luni până la expirarea contractului, puteți beneficia de Voyo, migrând la abonamentul Power din actualul portofoliu.

    Mulțumim.

  • Buna Dimineata,vreau sa stiu pana la ce data e valabila promotia aceasta cu Voyo 12 luni la liber?Si dupa ce i-mi reinoiesc contractul si mi-se activeaza in contul meu Optiunea Voyo apare trecut pe factura mea netaxabil acest serviciu timp de 1 an de zile?Astept raspuns.Multumesc

  • e vb de 12 luni din data la care ai modificat pachetul/te.ai abonat.... pt a avea acces apoi la voyo...cu siguranta ti se va furniza niste date(user/parola).



    Updated 16 months ago by the author.
  • Andrei Mihai M,nu mai baga textul de genul de mai sus,intreb si eu ca un om normal ca pana acum acest serviciu nu era disponibil la Romtelecom.Multumesc

  • si eu daca am pachetul maxim intenet tv telefon nu primesc oferta?

  • Doar daca mai ai vreo 5luni de contract

  • @Martin Claudiu După reînnoirea contractului, opțiunea apare automat. Mulțumim.

  • Asta e facatura pe fatza!! am net power 100mb/s le-am cerut sa imi dea acces la voyo si imi spun ca cererea este in curs de procesare de 2 saptamani ma tine asa!! si nu mi-au dat nimic!!

  • @Alexandru Ionut Vă rugăm să ne furnizați codul de facturare ca să putem verifica. Mulțumim.

  • Aceasi problema am si eu ca si Alexandru Ionut, astept de vreo saptamana sa imi apara pe romtelecom.ro, si la comanda apare "in procesare".

    comanda are id 100004887

  • @Tibi Etc - preluat, înaintat la verificare.

  • Am si eu o problema cu contul VOYO pe care l-am castigat grauit de la Romtelecom. Am urmat totii pasii iar cand am incercat sa activez contul voyo imi da o eroarea la Username , spunandu-mi sa nu utilizez caractere nepermise pe care eu nu le-am folosit . As dori rezolvarea problemei , intrucat am achizitionat Pachetul intreg .

  • @George Olaru - Va rugam sa ne furnizati codul de facturare si adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat pentru verificare.

  • Foloseste doar litere mici si va merge. (eu am pus 11 litere mici doar)

    Si la mine aparea aceeasi eroare

  • @Dorin Marian - Multumim pentru sprijin.

  • Buna.Am inteles ca pentru ca am ales factura in format electronic as avea acces gratuit la voyo timp de un an.Daca este asa as dori instalarea optiuni voyo pentru activare.

    cod facturare 42742252785853

    Multumesc!

  • Buna seara! Am reinnoit contractul avut cu dvs si am ales Clicknet Power, motiv pentru care am primit Voyo gratuit timp de 12 luni. Mi s-a spus ca dupa ce curietul imi va aduce contractul si il voi semna, voi putea activa serviciul din My account. Doar ca de pe 11.09.2013 cand am semnat contractul nu vad nicio schimbare in my account...subsectiunea Voyo nu apare pe nicaieri..... . As dori sa stiu ce s-a intamplat si cum pot activa acea optiune.

    Cod facturare: 42466231928392.

    Multumesc!

  • As dori si eu instalarea optiuni voyo pentru activare,am factura in format electronic.

    Cod facturare: 40822351587283

    Multumesc.

  • Ion Ionutz vezi ca ai pe romtelecom.com in My Account optiunea de voyo, la servicii!

  • Tibi Etc nu crezi ca prima data acolo m-am uitat?

  • @Ion Ionutz - preluat, inaintat spre verificare.

  • @Romtelecom - Daca activez factura in format electronic pot beneficia de Voyo gratis 12 luni ? In My Account nu imi apare optiunea Voyo.

  • Buna Ziua,am primit pe adresa de email acum o saptamana ca clientii care au factura in format electronic primesc Optiunea Voyo bonus 12 luni fara reinoirea contractului.Daca este adevarat vreau sa-mi activati si mie aceasta optiune in aplicatia My Account-Serviciile mele. Multumesc Cod facturare:42466002419610

  • Preluati si postarea mea spre verificare.Multumesc

  • @Stefan Dany si Martin Claudiu-ionut - Daca aveti contul MyAccount activ, va rugam sa accesati sectiunea ""Factura electronica si notificari” pentru a activa optiunea.

  • Am intrat acum 2 minute in aplicatia My Account nu apare nimic.Am aceeasi problema ca Ion Ionutz.Optiunea voyo nu este de gasit nicaeri.Codul de facturare este in mesajul de mai sus.Multumesc

  • Am activat factura electronica dar nici urma de vre-un detaliu despre optiunea Voyo.

    Cod facturare 40768100006488. Multumesc

  • Deci? Nici o miscare,un raspuns,ceva...

    Cod facturare: 40822351587283

  • @Romtelecom - Este adevarat ca: ,,Optiunea VOYO pentru factura electronica este disponibila incepand cu 1 octombrie, prin apel la 1930 sau prin vizita la magazin Romtelecom. Apoi se face cont pe voyo.ro si se activeaza din MyAccount,,Informatie luata de pe un forum , deci numai cei care activeaza factura electronica dupa 1 octombrie beneficiaza de Voyo gratis 12 luni ?

1 2 3