Telefonie VoIP. Eroare creare cont !

1 2
  • Bun gasit

    Pentru ca de fiecare data am primit aici, pe Facebook, un raspuns prompt, corect si care a rezolvat orice sesizare avuta, revin de aceasta data cu o problema legata de crearea unui cont online, pentru utilizarea serviciului Telefonie VoIP, in regim Postpaid, cu abonament lunar 0 si convorbiri tarifate pe aceiasi factura lunara, alaturi de Voce Fixa si de Internet Clicknet:

    Platforma https://telefonievoip.clicknet.ro/flashlogin/index.php , in regim Postpaid, nu-mi permite crearea unui nou cont de utilizator. Eroarea primita este: "Aceasta valuare exista deja in sistem" (termenul "valuare" este scris gresit !).

    Am postat un print screen cu eroarea primita, la adresa: http://img233.imageshack.us/f/imagineddd32342.jpg/

    Problema persista de peste o luna de zile. Va rog remedierea situatiei, in regim de urgenta, pentru a putea beneficia de acest serviciu on-line.

    Multumesc,

    41540003171677



    Like this post to subscribe to the topic.
  • Salut Vlad Florea, am patit ceva similar dar problema era ca nu am primit confirmarea precum ca am creat deja contul. Practic contul meu a fost creat ( nu am primit instiintare pe mail) dar nu a fost activat ( nu ma puteam loga). Iti recomand sa ii suni sa iti activez contul si sa incerci o logare cu acelasi cont folosit acum la inscriere. Sper sa se rezolve, bafta!

  • De o luna ii sun dar nu reusesc sa gaseasca o rezolvare. Aici este vorba de un cont creat in trecut, dar care probabil nu a putut fi sters de tot, pentru a putea crea acum unul nou. Drept dovada, username-ul contului de clicknet este recunoscut ca fiind deja inregistrat. Astept raspuns oficial, de obicei acesta vine foarte prompt aici, dar acum, poate fiind weekend ...

  • @Vlad Florea Am preluat, ne ocupăm. Mulţumim

  • am si eu un cont prepaid la voceonline. am incarcat contul si nu il pot folosi. si nu este prima data cand se intampla asta. cand o sa aveti servicii competente, orientate catre client. plus ca la telefonale de relatii cu clientii (la romtelecom) nimeni nu stie de telefonie voip si voceonline!!!. plus ca ei nu recunosc numerele 0373.XXX.XXX. Credeți ca ma puteti ajuta sau v-ati hotarat sa lasati fraierii sa incarce conturile voastre fara sa oferiti serviciile cerute!?

  • Serviciul Voce Online este diferit de serviciul Telefonie VoIP insa la relatii cu clientii, toti le confunda. Primul este pe de tip prepaid, pe cand al 2-lea este pe baza de abonament lunar. In teorie acese servicii tin de departamentul de internet si date. Eu nu as avea curajul sa incarc un cont prepaid. Ma chinui din Decembrie 2010 sa folosesc sistemul postpaid si tot nu reusesc. Din cate am inteles serviciile astea sunt oferite de o firma terta, externa a RTC cu care acestia din urma au contract de colaborare si furnizare.

  • nimeni de la relatii clienti, deranjamente, internet....nimeni nu stie de acest serviciu. plus ca mi s-a servit un "si ce daca?" noroc ca nu am incarcat contul cu o valoare mare. As vrea totusi sa vad pe cineva de la relatii cu clientii/deranjamente/de oriunde de la romtelecom care stie ca exista acest serviciu oferit de mamutul Romtelecom.

  • @Balaiti Georgica Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să vă putem identifica. Mulţumim.

  • este un cont de VOCE ONLINE PREPAID.

    Daca doriti va pot furniza sip username: 99632087420. AM incarcat oline prin serviciul epayment.

  • Cred ca sunt 2 (doua) persoane in tot Romtelecom Romania care se ocupa de SIP, lucreaza in schimburi, unul pana la ora 13, urmatorul pana seara. Din pacate din cauza sistemului extraordinar de ambiguu, de circulatie a sesizarii, intre cele "o mie" de departamente, fiecare cu feliuta lui, nu se poate discuta personal cu acestia, pentru a primi informatia nealterata si concreta. Teoretic ar putea exista cateva sute de mii de utilizatori SIP. Dar nici cu cateva mii, serviciul nu functioneaza ... (din cate am observat, plaja de numerotatie, dupa 2 ani de existenta a serviciului, inca nu trece de 0373.300.xxx pe postpaid)

  • @Balaiti Georgica Am preluat sesizarea dvs. Verificăm şi revenim.

    Mulţumim.

  • @Vlad Florea Ne-am gandit că este foarte posibil să fie client Romtelecom şi cu alte servicii. După cum observaţi, ni s-au furnizat alte detalii pentru identificare. Mulţumim pentru suport.

  • @Vlad Florea Situaţia contului dvs. a fost rezolvată. Ne puteţi confirma, vă rugăm? Mulţumim.

  • @Vlad Florea - Esti fericit!!! eu am dat 3 email-uri la voceonline@romtelecom.ro pentru remediere si nimic!!!

  • Da, confim ! Am trecut cu succes de pasul de introducere a datelor pentru inregistrare. Imediat finalizez inregistrarea si revin cu detalii complete ! Multumesc pentru suport si instiintare !

  • @B.G. Situatiile difera radical. Revin cu informatii complete !

  • @Balaiti Georgica După cum am menţionat, ne ocupăm şi de problema dvs. Revenim cât se poate de repede.

    @Vlad Florea Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate.

  • In urma finalizarii procesului de inregistrare a contului VoIP Postpaid, am primit urmatorul mesaj: http://img25.imageshack.us/i/222222b.jpg/ Am primit email-ul instantaneu, continand link-ul de activare a contului. Dupa click pe link-ul de activare, din email, am primit urmatorul mesaj: http://img228.imageshack.us/i/111111111z.jpg/

    Acum sunt in asteptarea email-ului de confirmare a activarii contului de VoIP si de finalizare a comenzii, adica de atasare a serviciului Telefonie VoIP, la contul de abonat Romtelecom.

    Sper ca email-ul sa ajunga ! (au trecut 15 minute ...)

  • La ora 14:55, dupa o ora si un sfert de asteptare, am primit email-ul de confirmare. "Contul VoIP este activ si gata de utilizare".

    In cazul crearii unui cont nou de VoIP va recomand asteptarea mesajului de confirmare, fara a va loga in aplicatia de SIP, inainte de primirea acestuia !!!

    Functioneaza bine atat apelul primit cat si cel efectuat, de pe interfata web dar si de pe alt echipament, de exemlu de pe telefonul mobil cu client SIP.

    Au trecut mai bine de 4 luni de zile de la prima sesizare catre RTC, a nefunctionalitatii serviciului de VoIP. Probabil fata implicarea reala si insistenta a celor care ofera suport aici pe Facebook, nici peste o jumatate de an nu vedeam serviciul functionand.

    Acest aspect nu face decat sa intareasca afirmatia mea din primul post in care spuneam ca orice sesizare postata aiai pe FB, beneficiaza de o rezolvare foarte promta si tratata cu maxima seriozitate.

    Inca o sesizare, bifata ca rezolvata 100% si foarte rapid, de suportul Romtelecom (Facebook) !

    Multumiri !

  • @Vlad Florea, @Romtelecom - Asa este. Facebook-ul chiar face minuni. Desi, cred ca Romtelecom-ul ar trebui sa-si imbunatateasca atat PR-ul cat si calitatea serviciilor.

  • La categoria mail trimis, raspuns in asteptare (care imi aduce aminte de cererile de telefon de pe "vremuri") ma incadrez si eu:

    - mail din 07/06/2010 -Cum se incadreaza Voce Online la aceasta oferta? http://www.romtelecom.ro/romtelecom-comunica-liber-in-cosmote/

    Exista vreun plan de a lansa un serviciu Voce Online pe baza de abonament in genul Voce Fix Nelimitat sau o extraoptiune Voce Online pentru abonatii de telefonie fixa existenti?

    Intre timp a fost transmis un email in 18/10/2010 in care tarifele erau detaliate dupa prefix, incluzand intrucatva si Cosmote.

    Ce ne facem insa cu numerele portate in Cosmote care sunt taxate ca si inainte - adica din "alte retele"?

    Mai asteptam raspunsuri, dar si noutati!

  • @Florin Pascu Am transmis aspectele menţionate de dvs. colegilor care se ocupă de acest produs.

    Mulţumim.

  • Atat stiti sa faceti ! Sa stergeti criticile !

  • @Dan Iulian Revenim la prima postare din zona de Discuţii Romtelecom: "Avem rugămintea să ne respectăm reciproc, folosind un limbaj civilizat şi menţionând fapte obiective.

    Ne rezervăm dreptul de a şterge postările ce nu respectă rugămintea de mai sus şi vom încerca să îi ajutăm pe toţi cei care postează, în limita ofertelor comerciale în vigoare şi a contractelor semnate de către ei." Postările care contravin acestei rugăminţi sunt eliminate de către operatori pentru a menţine contul optimizat. Încercăm astfel să facem tot posibilul pentru a prelua toate solicitările care se încadrează în limitele relaţiei de respect reciproc client-furnizor de servicii. Vă mulţumim pentru înţelegere.

  • @Dan Iulian Romtelecom foloseşte aceeaşi regulă pentru fiecare factură emisă, nu stabileşte cursul de schimb euro-leu şi nu controlează evoluţia acestuia. Sistemul de taxare a convorbirilor, care este automat, începe taxarea în prima zi de consum a perioadei de facturare, la ora 00. Sistemul foloseşte ca bază de calcul valoarea cursului valabil la acel moment, respectiv cursul BNR comunicat în ziua precedentă.

    Regula bancară este că BNR afişeaza azi, dupa ora 12, cursul valutar valabil până la data următoarei comunicări, în ziua lucrătoare următoare.

    Ne puteţi furniza, vă rugăm, codul de facturare ca să vă putem identifica, pentru că, aşa cum scrie pe site-ul BNR, există doar cursul pentru data de 25 martie (vineri). În schimb, cursul la care faceţi referire 4,2139 ron a fost valabil în data de 25 februarie, conform aceluiaşi site. http://www.bnr.ro/CursValutarHTML.aspx?year=2011.

    În ceea ce priveşte mailul trimis şi la care nu aţi primit răspuns, vă rugăm, de asemenea, să ne furnizaţi mai multe detalii, pe ce adresă a fost trimis şi data.

    Vă mulţumim şi aşteptăm răspunsul dvs.

  • @Dan Iulian Verificăm ce s-a întâmplat cu e-mailul dvs. şi revenim. În ceea ce priveşte desfiinţarea liniei de voce, vă rugăm apelaţi 1930 sau mergeţi în cel mai apropiat magazin Romtelecom (acestea sunt canalele prevăzute în contract unde puteţi face asemenea solicitări). Mulţumim pentru înţelegere.

  • Multumesc.

  • Eu il folosesc de mult timp si sunt foarte multumit folosesc si prepai si postpaid

  • @Ichim Florin Am preluat, ne ocupăm. Mulţumim.

1 2