Reziliere contract [topic dedicat]

1 2 3 4 5 »
  • @Alex Adrian Verificăm de ce nu vi s-a răspuns şi revenim. Mulţumim.

  • @romtelecom Pana verificati voi ..s-au emis facturile nescazute..logic..doar traim in romania iar clientul nu are drepturi ci doar obligatii..Va rog sa-mi trimiteti pe mail formulare de reziliere de contract plus un raspuns oficial care-i motivul pt care nu ati redus facturile

  • @Alex Adrian Rezilierea o puteţi solicita la unul dintre magazinele Romtelecom. Veţi primi de la departamenul care se ocupă răspunsul la sesizarea dvs. Mulţumim.

  • @romtelecom eu si familia mea inca asteptam explicatii de ce nu ati scazut factura daca nu mai dati acele 3 posturi..inca asteptam raspunsuri de la postarile mai vechi.....va multumim, anul asta sper

  • cainii latra, ursul trece ... noi platim cu drag ! :)

  • daca ne-am strange 1000 pe acest motiv cu cele 3 posturi pe care nu le mai emite si nu reduce facturile si am face reclamatie la opc..i-ar ustura si pe ei..

  • daca ... poate deschide cineva un topic pe tema asta :)

  • @robert am deschis eu un topic pt asta

  • Modemul meu? S-a zis ca luni o sa ajunga, adica ieri. Nici un semn de la voi...

  • @Ma Name's Octavian Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • 4 daca luam in considerare si scoaterea din grila a postului Movies24 fara a fi inlocuit.Oricum am facut azi o sesizare la CNA sper sa va vina de hac.

  • cine stie e-mailul de la rezilieri,ca vreau sa trimit cererea pe email.

  • rezilieri@romtelecom.ro

  • ms mult

  • cere in e-mail si o confirmare de primire

  • la cererea mea telefonica de reziliere a contractului dupa expirarea acestuia,un operator romtelecom mi-a spus ca postul telefonic si dolce pot fi oprite dar clicknet-ul este sub contract pina in luna iulie 2013 comform unei cereri prin telefon facute de mine si de care eu habar n-am.n-am crezut ca sinteti in stare de imbecilisme de genul asta.voi solicita in scris rezilierea tuturor serviciilor voastre si imi iau angajamentul sa va actionez in judecata si sa sesizez tot ce se poate sesiza si sa va solicit despagubiri pentru tot discomfortul pe care mi l-ati creat.totodata voi solicita in instanta inregistrarea tuturor convorbirilor telefonice pe care le-am avut cu angajatii romtelecom in care am solicitat de-a lungul timpului remedierea a nenumarate defectiuni si inlocuiri a aparaturi.

  • revin cu codul de facturare;40454752341721.astept raspunsul si sint curios sa vad in ce va consta raspunsul romtelecom.

  • @Costel Hanganu Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • la telefonul primit de la o angajata a romtelecom mi s-a explicat pe un ton suparat ca la primirea unui router nou in locul celui stricat as fi semnat nu de primire ci pentru un nou contract pe doi ani.daca nu eram ferm hotarit sa renunt la serviciile voastre,acum sint.

  • @Romtelecom si eu cand am incheiat contractul am fost obligat sa fac pe 2 ani ,mi se pare normal acum cu noile prevederi sa se reduca la 1 an .Am vrut pe 1an dar mi s-a spuns ca nu se mai poate decat pe 2 an

  • Buna ziua. Astazi am trimis pe adresa de e-mail rezilieri@romtelecom.ro o cerere de reziliere a serviciilor Clicknet si Voce Fix 100. As dori o confirmare ca a fost primita. Va multumesc.

  • @Romtelecom raspundeti preferential sau cumva beneficiez de serviciile dumeavoastra moca ?Intre si eu

  • V-am trimis e-mail la adresa rezilieri@romtelecom.ro,in care v-am solicitat incetarea tuturor serviciilor,dolce,voce si clicknet cu data de 1 martie 2012.Deasemeni v-am solicitat si sa imi comfirmati primirea e-mail-ului.Va solicit in raspunsul dvs.sa imi raspundeti in mod concret si cu exactitate cererii mele.

  • @Mihai Sase Oferta de care aţi beneficiat are într-adevăr perioada contractuală de 24 de luni. Aţi fi putut opta pentru servicii fără perioadă contractuală determinată, cu tarife de listă (fără niciun fel de promoţie). Serviciile la tarif de listă sunt valabile şi în prezent.

    @Ionut Motoca @Costel Hanganu Vă rugăm apelaţi 1930 pentru confirmare.

    Mulţumim.

  • Multumesc romtelecom a naiba oferta am beneficiat 67roni pe 16m si 100minute Asta este mai am de asteptat pana fac rost de bani sa va platesc suma din contract .Succes in continuare

  • Coduri de facturare: 41862143577921

  • @romtelecom....

    am trimis in 30.10.2012 cerere de reziliere iar in 5 mi sa raspuns printr`un mail ca voi fi contactat,pana in momentul de fata nu ma sunat nimeni sa inchida serviciile pe care nu le mai folosesc de 2 luni ,iar imediat se incepe facturarea pt luna urmatoare .sper sa nu ma mai lungeasca muuuult!!!!

    cod facturare:40133401423372

  • @Ady Muresan Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • Am o problema. Am primit o oferta personalizata de la romtelecom in urma cu 2 zile pe care initial am acceptat-o. Imediat dupa acceptul meu am primit pe mobil mesajul sms cu noua oferta. Am avut inainte si dupa oferta acelasi abonament clicknet power. Inainte de acceptarea ofertei am avut o banda de 12mb dupa mi sa redus banda la 10mb, dupa ce am dat 3 telefoane si am fost transferat de la comercial la tehnic si invers practic deja am vorbit cu 6 persoane nimeni nu a putut sa-mi spuna de ce mi sa redus viteza si daca se poate reveni la cea din urma cu 3 zile. Doar ca asa figurez cu 10mb. Bineinteles ca am solicitat anularea intelegerii si continuarea cererii de reziliere pe care am facut-o in urma cu 30 de zile. Al 7 apel dupa ce am fost tot transferat de la un departament la altul a fost la U**, care mi-au facut o oferta pe care am acceptat-o tot telefonic si mi-au facut chiar o programare de instalare al serviciilor in data de 15.11. Cu toate astea inca sunt dispus sa renunt la reziliere daca maine rezolva careva problema cu clicknet power nu stiu cine, nici nu ma mai intereseaza. Probabil maine imi vor sosi si mediaboxul dvr-hd si modemul wi-fi. Vor face retur. Depinde de voi daca maine se poate rezolva problema. Din punctul meu de vedere de poimane dimineata am rezolvat cu upgradul la internet. Si sincer si la un pret mai mic. Cod abonat 41346502532453.

  • @Tataru Eugen Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

1 2 3 4 5 »