Reziliere contract telefonie si internet, sau renegociere.

1 2 3
  • in urma cu o luna am depus cererea pentru rezilierea contractului pentru telefonie,net si dolce si in urma discutiilor purtate cu mai multi operatori care m-au interogat in fel si chip privind nemultumirile mele,mi s-a comunicat ca ultima zi a contractului este 31 martie iar la 1 aprilie serviciile vor fi suspendate.astazi am comunicat unui operator la 1930 cele aratate mai sus la care acesta mi-a spus ca nu stie despre ce esta vorba si ca nu poate sa imi dea alte detalii.va reamintesc ca cererea de reziliere a fost trimisa comform regulilor voastre si vad ca sinteti insensibili la modul civilizat in care sinteti abordati.va rog sa intrerupeti semnalul serviciilor voastre catre mine pina la ora 24 a acestei seri,in caz contrar ma vad nevoit sa va reamintesc ca ma voi indrepta in justitie impotriva acestei societati pe nume romtelecomn si deasemeni ma voi adresa si celorlalte institutii in stare sa va puna sa platiti despagubiri celor pe care incercati sa ii abuzati.nu inteleg de ce aceasta lupta dusa pentru un simpla deconectare.va salut si sper ca aceasta este ultima legatura cu voi.

  • am uitat sa va comunic codul de facturare;40454752341721

  • @Costel Hanganu Am preluat. Verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • as dori sa stiu si eu cum fac sa reziliez contractul de telefonie. multumesc.

  • @Mirela Gavrila Puteţi trimite un e-mail împreună cu o copie după actul de identitate pe adresa rezilieri@romtelecom.ro sau vă puteţi prezenta la un magazin Romtelecom. Mulţumim.

  • Buna seara. In data de 02.04.2012 am incheiat un contract pentru internet mobil la Romtelecom (2gb). Din pacate nu sunt multumit de performante (viteza este mult prea mica, maxim pe la 0.6-0.8 gb). Rugamintea mea la dumneavoastra este: pot rezilia contractul avand in vedere faptul ca au trecut doar 8 zile de la incheierea contractului ? Din pacate ma vad nevoit sa apelez la aceasta varianta :( Va multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra.

    Cod abonat 822520001188.

  • @Mihaita Nicusor Grozavescu Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • CHRISTOS A INVIAT !

    In luna ianuarie am facut o prima reclamatie la romtelecom.Dupa o luna de zile am fost contactat iar la sfarsitul lunii martie am constatat ca cea mai importanta problema s-a rezolvat (ar fi trebuit sa platesc pentru a doua oara acelasi stb hd ).Pentru a 2-a problema inca nu am primit un raspuns (unul din reprezentantii romtelecom mi-a spus ca toti clientii vechi beneficiaza la achizitionarea primului stb hd de 6 luni gratuite pentru pachetul HD).

    Cu o luna in urma,v-am rugat sa imi trimiteti o copie dupa contractele pe care le am cu dumneavoastra pentru cele 3 servicii ;cod client 41006840582500.Nici-un raspuns : 0 email , 0 telefon - doar " am preluat , am transmis colegilor".Imi doresc o renegociere a contractelor.In prezent pentru serviciile oferite, platesc cel putin dublu comparativ cu oferta adresata clientilor noi,ce sa mai spun despre ofertele facute clientilor de peste 29 de luni , in conditiile in care eu sunt client de cel putin 30 de ani romtelecom ( in ultimii 2 ani ,cateva rude au fost contactate si au primit o reducere mai mult decat semnificativa pentru fidelitate - cel putin 25 de ani ; eu de ce nu pot beneficia de o astfel de reducere? ) si in al 5-lea an cu dolce ( reducerea de1.4 euro oferita pt. fostul pachet exporer este valabila doar in primul an ? nu era trecut un termen limita , doar"atata timp cat sunteti abonati dolce si voce").Peste cateva saptamani imi expira un contract dolce extra pt. cod facturare 41051932695812 , de aceea ma intereseaza un raspuns urgent pt. a putea decide ce sa fac; daca imi va convenii renegocierea sa introduc acel stb pe abonamentul principal , in caz contrar sa stiu cum pot sa imi reziliez contractele.In alta ordine de idei ,cu cateva luni in urma ,un reprezentant romtelecom spunea ca vor face tot posibilul pt. introducerea posturilor digisport 1 si 2 ppv.Nu se mai aude nimic,chiar e dificil sa le oferiti pt 0.5 euro dolcesport1 si 2 si in schimb sa primiti ,sa zicem pt 2 euro digi 1 si2 (toate posturile digi se pot achizitiona pt doar 6.3 euro cu tva-inclusiv digifilm de catre orice client nou) , daca ne gandim ca pt 1 euro pot obtine un venit de aprox. 12 mil. euro ,iar ei -poate si voi- au nevoie de "numai"7 mil. euro pt. a plati la antena group !?

  • @Claudiu Gheorghe Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • @Romtelecom , eu voi mai primi un raspuns ? Daca da , cand? Au trecut de mult cele 72 de ore (termen max. pt. un raspuns ) chiar si 72 de zile de la prima solicitare. Mi-am recitit contractul cu dolce -cod f 41006840582500 , acesta a fost incheiat pe data de 30 - 11 - 2007,daca ultima prelungire (2009) a fost pe 29 de luni atunci acest contract a expirat - fara ca eu sa fiu contactat.Potrivit contractului pct. 12 "cu cel putin 60 de zile inainte de expirare ROMTELECOM va notifica in scris clientul dth ,despre posibilitatea... de a impiedica prelungirea automata a contractului ... , in cazul in care una din parti nu-si indeplineste obligatiile, cealalta parte este indreptatita sa rezilieze de plin drept Contractul ...".

    Mai astept un raspuns saptamana aceasta , dupa care imi voi cauta un alt operator , deoarece la Romtelecom se pare ca nu exista nimeni capabil sa trimita un email sau sa sune -poate doar dupa 72 de luni .

  • As dori sa stiu daca exista un formular standard pentru desfiintare de servicii Romtelecom si care este procedura care trebuie urmata pentru a solicita aceasta desfiintare.

  • Miercuri am fost contactat de catre una dintre operatoarele dv. , si mi-a promis ca imi va rezolva una dintre solicitari (cea din 21 martie - cred ),mai concret , urma sa primesc o copie dupa cotractele pe care le am in prezent cu romtelecom , in cursul aceleiasi zile.Mi-am reverificat mesajele si pe facebook si pe yahoo ,dar niciunul nu este de la romtelecom.In conditiile in care chiar pe acest topic mi s-a mai gresit numele , m-am gandit sa va ofer in scris adresa mea " ghergheclaudiu57@yahoo.com " , si sa va rog , sa o transmiteti dv. mai departe colegei (poate nu a inteles bine adresa ).Multumesc.

  • @Claudiu Gheorghe Transmitem către colegi. Mulţumim.

  • Am primit e-mail-ul.Va multumesc mult!

  • Am trimis o cerere de reziliere si o copie la buletin in data de 26septembrie 2012,dar operatorii d-voastra nu stiu nimic si ma trimit de la o adresa la alta.eu nu mai platesc serviciile pe care nu le folosesc.va rog daca se poate trimiteti sa ia aparatura si antena care nu a fost montata niciodata.cod facturare 43457500006310.va multumesc

  • @Mihaela Axinte Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • Ma numesc Feraru Gabriel Marius va rog sa reziliati contractul cu dumneavoastra,deoarece nu mai lucrez si nu am din ce sa platesc.Va rog veniti si luati-va aparatura.Astept urgent raspunsul.andreiferaru02@yahoo.com.Va multumesc!

  • Acesta este numar meu de telefon contactati-ma urgent 0725155020 sau dac anu lasati-mi un numar de telefon ca va sun eu.

  • @Andrei Feraru Puteți trimite cererea de reziliere pe adresa rezilieri@romtelecom.ro, împreună cu o copie după actul de identitate. Mulțumim.

  • Numele meu este Pal Floare ,am depus o cerere de reziliere a contractului Net Mobil 2 GB doresc desfintarea urgenta a contractului iar perioada de contract a expirat facturile sunt platite la zi. Va rog nu-mi mai trimiteti alte facturi ca nu le voi mai plati Multumesc .

  • cod facturare 40535751989600

  • @Marius Pal Stefan Vă rugăm să ne comunicaţi unde aţi trimis cererea. Mulţumim.

  • am trimis cererea la rezilieri@romtelecom.ro

  • @Marius Pal Stefan Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • Numele meu este Pal Floare ,am depus o cerere de reziliere a contractului Net Mobil 2 GB doresc desfintarea urgenta a contractului.. am platit ultima factura cu tot cu majorari in valoare de 60 roni cod facturare 40535751989600 Sper ca asta sa fie ultima factura emisa de dumneavoastra la adresa mea.

  • Am fost sunat în prima jumătate a lunii pentru o renegociere a contractului (telefonie+ internet+ Tv), am comunicat care sunt problemele şi doleanţele, dar de atunci n-a revenit nimeni cu un telefon. Să înţeleg că verdictul e că nu se poate, deci reziliem contractul şi de luna viitoare trebuie să-mi caut pentru internet alt furnizor (telefonie şi TV mai am şi de la alţii)?

    Cod facturare: 43619120004963

  • @Pal Marius Stefan, @Liviu-George Dumitru - preluat, înaintat la verificare.

  • Numele meu este Pal Floare ,am depus o cerere de reziliere a contractului Net Mobil 2 GB acum 23 de zile am toate facurile platite la zi mi sa comunicat prin telefon la nr 1724 ca nu mai am nimic de achitat companiei dumneavoastra internetul furnizat de dumneavoastra nu mai functioneaza de 22 de zile acum cate luni mai doriti sa va platesc dupa rezilierea contractului??? Chiar nu va e rusine sa va bateti joc de de oameni ??? am toate chitantele cum ca am platit facturile integral nu aveti de cat sa ma dati in judecata rusine sa va fie !!!!!

    cod facturare 40535751989600



    Updated 11 months ago by a moderator.
1 2 3