restabilire servicii

  • Buna ziua,

    Pentru codul de facturare 42615009860413 , va rog sa-mi restabiliti serviciile .

    Am avut de plata 244 ron , m-am inteles cu un consultant sa platesc 200 ron iar restul de 44 sa-i achit acum in martie odata cu factura noua .

    Astazi mi s-au suspendat serviciile desi un consultant Romtelecom m-a asigurat ca nu se vor suspenda .

    Ce se intampla ? Consultantii nu au un cuvant sigur ?

    Acum 20 de minute am sunat la 1930 si mi s-a spus ok preluam sesizarea dvs si daca vi se aproba restabilirea serviciilor va contactam pe numarul de telefon mobil .

    Nu inteleg de ce astept sa mi se aprobe restabilirea cand ultimul consultant m-a asigurat ca daca e sa mi se intample prin absurd sa se suspende sa sun imediat la 1930 sa mi se restabileasca .

    Ok eu astept restabilirea serviciilor si in caz ca maxim in cateva ore nu mi se restabilesc serviciile o sa merg sa reziliez contractul chiar daca platesc cateva sute de euro pentru rezilierea serviciilor .

    O zi excelenta



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Rasfatzatu RasFa În urma apelului de astazi de la call center, suma respectivă a fost amânată la plată, prin urmare, serviciile vor fi restabilite. Nu ştim cu cine aţi discutat înainte, însă, factura trebuie achitată integral la termenul scadent. Altfel, riscaţi ca serviciile să vă fie suspendate pentru neplată. Mulţumim.

  • multumesc si eu,

    problema rezolvata .

  • BUNA ZIUA..PT CODUL DE FACTURARE 42466243398765 VA ROG SA-MI RESTABILITI SERVICIILE! M-AM SATURAT SA VA TOT SUN,SA VA DAU FAXURI SI SA MA AMANATI CA LE RESTABILITI BA INTR-O ORA,BA IN 24 DE ORE..NU E PROBLEMA MEA CA NU V-AU INTRAT BANII IN CONT IN 48 DE ORE! EU AM NEVOIE DE TELEFON! AM PLATIT SI VREAU SA AM ACCES!

  • Munteanu Nicoleta - Vă rugăm să ne trimiteți pe mesageria privată copia chitanței, precum și un număr de telefon mobil de relații. Vă mulțumim.

  • acum ce problema mai aveti de nu-mi restabiliti serviciile?? am sunat la dumneavoastra si operatorul me-a zis ca au intrat banii in cont si ca totul ok..se va restabili in cel mai scurt timp..de 2 zile aud acelas text. stau cu tv deschis si nimic. va bateti joc de mine?

  • Munteanu Nicoleta - Serviciile dumneavoastră au fost restabilite. Vă rugăm să confirmați. Vă mulțumim.