RECLAMATIE DERANJAMENTE

1 2 3 4 »
  • NU AM TON LA TELEFON DE IERI DUPA MASA 21/12/12 SI CU TOATE CA AM SUNAT DE MAI MULTE ORI LA 1930 UNDE MI SA SPUS CA VOR CONTROLA SA VADA UNDE ESTE DEFECTIUNEA NU SA REZOLVAT NIMIC NICI AZI.AS VREA SA STIU UNDE AR TREBUI SA MA ADRESEZ PENTRU A AVEA TELEFON DE CRACIUN.COD FACTURARE 42549780973254



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Giovanny Peter Am preluat, verificăm situația și revenim. Mulțumim.

  • Buna ziua. Am facut in data de 20.12.2012 reclamatie la serviciul de voce la unul din operaotrii dvs si mi-au spus ca este o problema mai mare si ca se va rezolva in jurul datei de 24.12.2012. Asta insemnand ca dvs ati inclalat perioada de rezolvare a reclamatiilor care este specificata in contractul semnat cu dvs la un termen de 72 de ore. Daca stati sa faceti un simplu calcul o sa va iasa ubndeva la 120 de ore, deci cu mult peste ce ati spus dvs. Culmea in momentul reclamatiei o intreb pe donsoara operatoare, dar cum de internetul imi merge si vocea nu? ca doar internetul este pe aceeasi linie cu cea de voce. Daca nu merge vocea nu merge nici internetul. La care ce credeti ca imi raspunde donsoara respectiva...aaa pai nu ca vocea merge pe fire diferite fata de internet. Buuun am zis ca poate v-ati facut mai breji la cap si ati mai avansat un pic cu tehnologia dar ma cam indoiesc. Astazi, 22.12.2012 pe la orele 17:00 dintr-o data nu mai functioneaza internetul care pana acum mergea si fara serviciul de voce. Sun iara la un operator de al dvs 3 la numar ca una dintre doamne Iulia... nu a fost i stare sa imi spuna care este problema ii spun sa imi faca legatura catre departamentul de reziliere ca sa stiu cat tbv sa platesc ca sa scap de serviciile dvs ca deja m-am saturat de ele. Cand colo imi raspunde un domn Daniel care culmea era tot de la tehinic. Pai ce concluzie sa tragem de aici...ca doamna Iulia habare nu are unde sa faca legaturile dar sa mai rezolve si probleme clientilor. Inchid cu domnu daniel si sun de data aceasta si la serviciul de internet unde dau de o donsoara Grigore Laura care in momentul precizarii problemei mele adica nu imi merge interbetu de la ora 17:00 imi spune ca in zona mea s-au furat cablurile si ca la ea in sistem figureaza ca eu nu am net de din data de 20.12.2012 ceea ce este total gresit. O intreb si pe acesta donsoara daca linia de internet este legata de cea de voce. Si surprizaaa ce credeti ca imi raspunde...citez " Pai nu are cum sa va fucntioneze internetul daca dvs nu aveti linia de voce" Deci...pot sa sun de 1000 de ori si aud tot atatea raspunsuri. Nimeni nu a fost in stare sa raspunda la simpla intrebare care am pus-o. Deci ori va schimbati operatorii si luati unii mai competenti ori va lasati de serviciile astea. Tin sa precizez ca din luna August 2012 si pana in prezent, luna Decembrie la dvs se fura in permanenta cablurile. Credeti-ne ca ne-am saturat de serviciile de 2 lei ale dvs.

    Nr de telefon reclamat este [editat]. Acerasta reclamatie a fost trimisa catre departamentul dvs de sesizari online dar vad ca nimeni nu s-a sinchisit sa raspunda la ea. Astazi, 24.12.2012 in jurul orelor 13:00 ama vut pentru aproximativ o ora ton la telefon dar sa vedeti surpriza operaotrii dvs de ep teren cum fac ei ca deobicei lucuru de mantuiala mi-au cuplat nr de telefon la altcineva, adica oricine ma suna pe nr meu de telefon raspundea alta familie. Este inadmisibil cum puteti lucra. Mi s-a zis ca astazi in jurul orelor 18:00 se remediaza problema...dar pana acu, nimic. Deja m-am saturat de serviciile dvs de tot rahatu.

    In caz contrar voi veni la sediul dvs sa depun (si sa vb cu superiorii dvs) sesizarea in scris pentru nerespectarea termenilor de solutionare a problemelor tehnice specificate in contractul semnat cu dvs. Deasemenea daca nu se vor rezolva problemele mentionate sunt hotarata sa reziliez contractul cu dvs. chit ca platesc cei 100 de euro. Macar stiu ca am dat un ban dar am scapat de Romtelecom.

    Serviciile dvs lasa mult de dorit. Ar trebui sa fiti mult mai atenti cu clientii dvs pentru ca pe zice trece ramaneti fara ei. Deja din zona de unde fac reclamatia au fost reziliate cateva contracte.



    Updated 20 months ago by a moderator.
  • Oare ne aude cineva pe aici??? Inca nu am primit nici un raspuns din partea dvs!!!

  • @Cristina Otetelisanu Au liber de sarbatori...

  • Ar fi mai usor daca ar inlocui firele de cupru cu fibra, diferenta mare de pret pe metru nu e. Din 1930 de cand este Romtelecomul (SART) nu avem si noi servicii de calitate... De cand au introdus internetul prin dial-up (2004) a trecut numai 1 an pentru a trece la ADSL, dupa 3 ani de ADSL au cumparat licenta pentru CDMA (2008). Un an mai tarziu (Decembrie 2009) au trecut la FTTB si au introdus IPTV.

  • @ Maria Cominceanu reclamatia am facut-o din data de 20.12.2012 iar aici pe forum am scris pe 24.12.2012 cand inca mai aveau echipe si personal cica pe teren. Nu am scris pe forum "yesterday" cum apare aici! Deci Romtelecomu lasa de dorit pana si aici pe forum!!!

  • Buna am si eu o porblema la internet cod facturare 40229001509054, la inceput se intrerupe navigarea dupa care se intrerupe si adsl incepe se pialpaie becul ads dupa care is revine si iar pot sa navigez o perioada scurta de timp am facut o sesizare la 1930 in urma cu citeva zile si am fost sunat de cineva cu nr de telefon 0244338....,i am explicat care este problema si nemultumirea si ma rugat sa urmaresc daca se mai intimpla cele mentionate de sus sa revin cu un telefon la 1930 acum de 2 minute am anuntat si telefonic va multumesc si spor la treaba

  • @Cristina Otetelisanu @Druc Florin Am preluat, verificăm situația și revenim. Mulțumim.

  • Buna seara! Am probleme cu televizorul de dinainte de Craciun, am sunat imediat si o doamna operatoare mi-a spus pe un ton foarte dragut ca sunt inregistrata pentru o programare si ca vor veni vineri, adica maine.Astazi, fiind precauta, am sunat din nou sa confirm programarea si ghici ce: nu era inregistrata nici o sesizare pe numele meu. Operatorul mi-a spus ca va veni cineva "in cel mai scurt timp posibil"... Va bateti joc? Cam cate contracte de reziliere credeti ca va asteapta?

  • @Darie Andreea Madalina Vă rugăm să ne comunicați codul de facturare. Mulțumim.

  • Cod de facturare: 43865750974827. Am sunat din nou si mi-au spus ca vor veni pe data de 7.1.2013. Adica eu nici de Revelion nu voi avea la ce sa ma uit. Multumesc! Daca nu se prezinta cineva maine reziliez contractul in prima zi lucratoare!

  • Un raspuns? Sa stiu daca sa depun maine cererea de reziliere.

  • @Darie Andreea Madalina Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • O mare problema am si eu.Am prelungit contractul de internet si telefonie acum o luna de zile.Pe langa faptul ca mi s-a bagat pe gat un pachet de voce Fix1000 in cazul in care daca comandam online aveam voce Fix2000 la un pret mult mai bun(am si insistat sa comand online dar m-au aburit cu diverse chestii ce tin de fidelitatea clientului),de aproximativ 2 luni de zile telefonul primit in contract s-a stricat nemaifiind functionabil.(Philips CD640).La prelungirea contractului m-am exprimat in mod special sa imi ofere un alt terminal dar mi s-a spus ca voi primi imediat cum se va afla pe stoc.Am sunat la 1930 dar fara nici-un rezultat in rezolvarea acestei situatii.Va trebui eu sa cumpar alt telefon sau daca vreau altul de la ei sa imi introduca in pachet si serviciile de televiziune.Cata nesimtire!Vreau sa mi se schimbe telefonul atat timp cat am reinnoit contractul mai ales fiind faptul ca este stricat.Astept un raspuns.Multumesc!

  • @Neacsu Bogdan Vă rugăm să ne comunicați codul de facturare ca să putem verifica. Mulțumim.

  • Cod facturare: 41981524219570 Multumesc!

  • Degeaba esti recunoscator, si eu am facut sesizare, mi s-a spus ca vor veni si ghici ce: de rev nu am cablu.Multumesc, Romtelecom! Companie cu servicii de rahat!

  • @Neacsu Bogdan Am preluat, verificăm situaţia şi revenim cu un răspuns. Mulţumim.

  • Astept!

  • nu mai receptionam pro tv si alte 10 canale conform contractului asteptam raspuns urgent .multumesc

  • @Druga Bogdan Începând cu data de 3 ianuarie, Romtelecom înlocuieste posturile grupului Pro TV S.A. cu canale noi, de cea mai bună calitate: HBO, HBO Comedy, BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News, France 24, MTV Hits, Mooz Hits, iar pentru abonații cu receptoare HD: Eurosport 1 HD și Shorts HD. În plus, pentru platforma IPTV se introduc canalele Mooz Dance și Mooz Dance HD. De asemenea, toți abonații Romtelecom se vor putea bucura de canalele Dolce Sport în pachetul Variat.

    Mai multe detalii găsiţi aici: http://www.romtelecom.ro/companie/centru-de-presa/comunicate-de-presa/2013/ianuarie/03-ianuarie-2013/

  • Buna ziua Romtelecom, am o problema si anume modemul meu se desincronizeaza de 50 de ori pe zi, linia telefonica a fost verificata datorita reclamatiilor facute iar singura solutie ramane downgrade de banda.

    Pe site-ul dumneavostra la numarul meu de telefon clicknet power are 10M asadar va rog sa-mi faceti downgrade de banda de la 12M.

    Va multumesc.

    Cod abonat 40822195560158

  • De azi nu mai prind protv dar ati bagat hbo si alte programe dar eu prind doar 3 programe din toate ce spuneti dumneavoastra de ce? daca sunteti draguti sa ami spuneti de ce si ce trebuie sa fac[eu locuiesc in germania]?

  • @Buzdugan Daniel Am preluat. Mulţumim.

    @Marius Ciurcas - sunt în curs de implementare în cursul zilei de azi.

  • ginx tv nu merge de ce? ce faceti nu bagati shorts si shorts hd si dolce mooz hits?!!!!

1 2 3 4 »