receiver dolce

1 2
  • Buna ziua,

    As dori sa stiu daca se poate activa un receiver dolce de la un contract reziliat (al unei cunostinte) pentru propriul abonament si daca da, in ce conditii.

    De asemenea, am inteles ca se poate activa pachetul Sport gratuit. As dori si eu activarea acestuia pentru abonamentul dolce aferent nr de telefon 0253374627.

    Va multumesc.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • 1. Da. Nu sunt conditii.

    2. Da. Trebuie sa suniTU la 1930

  • clienti vechi care platesc taxa de 3 euro cind nu o vor mai plati?

  • @Brindusescu Alex Da, se poate doar daca acel receiver nu figurează activ în baza de date Romtelecom (este deja al unui client). Vă rugăm să vă prezentaţi la un magazin aducând la dumneavoastră seria STB-ului. De activarea Sport, ne ocupăm noi :)

    @Dorin Marian Mulţumim pentru suport:))

    @Virvorin Stefan Momentan, clienţii vechi plătesc taxa pentru receiverele suplimentare

  • @Virvorin Stefan pt a nu mai plati taxa de 3 E tre sa mergi la magazin, faci dezactivare stb 3 si 4, predai cardurile 3 si 4, faci cerere de acivare stb 3 si 4, primesti alte 2 carduri si astepti activarea lor.

    Alta solutie nu era (cel putin acum o luna). Asa am facut eu.

  • Am fost astazi la magazinul romtelecom din Targu Jiu cu buletinul titularului, care este tatal meu, pentru a lua cartela pt dolce insa am avut parte de un "cadou" nesperat... "Doamna" de la relatii cu clientii, dupa verificarea in prealabila a contului si asigurarea ca sunt cartele disponibile, mi.a retezat.o scurt ca numai titularul contului poate ridica cartela! Ba chiar a adaugat ca acea cartela valorea peste 30 de euro si ca nu isi asuma "riscul"... Degeaba am insistat ca titularul este tatal meu, ca vin de la peste 30km, ca tatal meu chiar nu a putut ajunge, ca urmeaza sarbatorile...m.am ales doar cu o plimbare degeaba pana la magazim...si ceea ce a fost cel mai urat a fost faza cu valoarea cartelei...parca eram un infractor gata sa fug cu acea cartela... Degeaba sunt serviciile de calitate daca oamenii care sunt in fata sunt ...asa cum sunt. De aceea am luat hotararea sa reziliez toate serviciile...poate am trait prea mult in vest insa nu accept sa fiu tratat in felul acesta.

  • @Brindusescu Alex nici cu rezilierea nu o sa ai succes deoarece numai titularul o poate cere.

  • @Brindusescu Alex - regretăm situaţia, însă într-adevăr, numai titularul poate opera modificări asupra contului.

  • Buna, as avea si eu o intrebre mai complexa. Deci momentan sunt abonat ROMTELECOM si am servicii de telefonie internet si televiziune(contractul de televiziune nu de mult reinnonit). Am doua receivere/decodoare conectate la antena care functioneaza si as vrea sa mai adaug unul pentru al treilea tv. Din cate am inteles ar trebui cumparat un lnb quatro(dat fiindca cu trei nu cred ca exista) si inca un receiver. Unu la mana: Acel lnb trebuie cumparat separat sau se poate lua de la baietii care vin sa execute montarea? si a doua la mana : Daca cineva care a fost abonat dolce si acuma nu mai este imi da receiverul pe care la avut ce pasi trebuie urmati pentru ca acesta sa fie pus in functiune pentru un nou utilizator(adica eu) si de catre cine trebuie "executati" acesti pasi?

  • @Prietenu Tau Cutitar Vă rugăm să ne comunicați codul de facturare ca să putem verifica. Totodată, vă rugăm să ne furnizați și seria STB-ului pe care îl veți primi de la prietenul dvs. Mulțumim.

  • Datele receiverului primit (cu tot cu cartela)

    Cod de Facturare: 42549410882820

    Seria STB: 33FDBF0 1826005235 C5683200 15790

    Aici este si seria NDS (in caz ca aveti nevoie) : 0000 0447 7139

    Daca sunteti amabili ati putea incerca sa-mi raspundeti si la prima din cele doua intrebari adresate mai sus si sa-mi confirmati (daca nu ma insel) ca acesta adugare de inca un receiver nu va duce la marirea pretului abonamentului sau la reinnoirea acestuia.

    Multumesc pentru tot si astept raspuns.

    O zi buna in continuare.

  • Revin cu niste detalii sau mai bine zis constatari: de curiozitate am deconectat cablu ala alb de la antena (pe care vine semnalul) de la unul din celelalte doua receivere si l-am reconectat la receiverul in cauza. Acesta si-a facut un update si a pornit numai ca la toate canalele imi aparea chestia aia cu "scoateti si introduceti din nou cardul de vizionare inainte de a suna la serviciul clienti" deci problema ar fi doar de a pune in functiune cardul, imperecheat cu STB-ul, bineinteles pe numele noului titular.

    Inca astept raspuns si la celalat comentariu.

    O zi buna in continuare.

  • Daca va rog sa va grabiti un pic cer prea mult nu de alta dar pentru mine este crucial ca toata lucrarea sa se termine pana marti seara cel tarziu.

    Va multumesc oricum pentru efortul depus.

  • @Prietenu Tau Cutitar Am preluat, verifcăm și revenim. Mulțumim.

  • Aici este celalalt cod al cartelei NDS (in caz ca aveti nevoie): ZJ50001B A 015552 17 204

  • @Prietenu Tau Cutitar Mulțumim.

  • Si eu va multumesc pentru tot si mai ales promtitudine

  • Buna as dori sa verific seria la un Receiver HD Dolce stb id 01978430862769564 mac 0008b982d53d as dori sa stiu daca e cu probleme.

    Multumesc

  • @Coviti Cristian - preluat, înaintat la verificare.

  • Sper ca aici dati dovada de mai multa operativitate.Cod client 42905380006312.

    Luni,24.06.2013, am anuntat telefonic defectarea unui receptor dolce.Am un receptor nou,ramas din familie si pana la remedierea problemei am solicitat imperecherea cartelei cu acel receiver.Operatorul mi-a zis ca nu se poate si mai bine astept echipa tehnica.Ieri,in jurul orei 18 soseste echipa,constata ca ambele receivere erau defecte,le inlocuieste si spun ca imperecherea va avea loc abia joi.Nemultumit fiind de acest lucru am trimis mail de pe sectiunea MyAcoount.Aseara ajung acasa (cand a sosit echipa ,acasa era sotia) si constat ca nu aveam telecomenzile de la noile receptoare pe motiv ca "merg si cu alea vechi".Am sunat imediat la serviciul clienti si operatorul amabil mi-a cerut seriile de pe cartele si receptoare spunandu-mi ca azi dimineata se va face imperecherea si ca voi primi si noile telecomenzi.

    Pana acum nimic,inca!Intrebarea este de ce acum cativa ani,activarea se facea pe loc telefonic si acum trebuie sa astept atat de mult?!

  • @Gabriel Neacsu Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • Buna ziua. Am anuntat telefonic defectarea unor receptor dolce. Azi (9 iulie) a venit echipa tehnica,dar nu era nimeni acasa, cu totii am fost la serviciu. M-au sunat baietii si au zis sa sa mai sun inca o data la 1930 sa se mai faca un bon de deranjament ca sa deplaseseze data viitoare. Intrebarea mea este, pot sa astept pana duminica sa anunt aceasi deranjament ca baietii sa vina sapt.viitoare luni sau marti? ca numa sapt.viitoare sunt acasa in cursul zilei. Astept un raspuns. Cod factuare: 43619531823543 Multumesc.

  • @Levi Levente Puteţi programa vizita echipei, menţionând data exactă şi intervalul orar.

    Mulţumim.

  • Buna ziua. Sunt abonat Romtelecom, cod facturare 41334001468630. Ieri seara a fost o pana de curent la mine in oras si de la revenirea curentului electric receiver-ul meu Dolce nu mai prezinta semne vitale, de parca nu ar fi alimentat cu energie ( nu afiseaza ora, de fapt nu afiseaza nimic, fiind practic mort). Am cont in My Account si acolo as fi vrut sa anunt situatia, insa observ ca nu se poate, desi acum ceva vreme parca era un fel de chat acolo, unde am vorbit cu o persoana desemnata sa ofere asistenta si sa preia genul de mesaje precum celui de fata. Nu mai exista aceasta posibilitate ? Mentionez ca momentan nu pot folosi telefonul fix, acesta fiind defect, din motive care nu tin de Romtelecom (eu aud interlocutorul insa el nu ma aude pe mine ), si nici nu doresc sa deranjez pe altcineva solicitand sa apelez 1930 de pe telefonul altcuiva. In my account am furnizat si un numar mobil alternativ la numarul de fix, insa mobilul este acasa doar pana in jurul orei 1 p.m. Cum as putea deci rezolva aceasta situatie ?

  • @Dante van Levante Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • S-a rezolvat, cu promptitudine exemplara ! Chapeau bas !!

  • Buna ziua, am fost abonat Romtelecom Dolce cu 2 receivere, din care unul cumparat. Doresc sa stiu daca este vreo posibilitate de a recupera macar partial din valoarea achitata pentru al doilea receiver. Receiverul este functional si chiar sa fie aruncat la cos mi se pare absurd intr-o lume in care totul se recicleaza.

  • @Mioara Crisan - preluat, înaintat la verificare, revenim cu un răspuns.

  • Am uitat sa mai mentionez si ca am si cateva modemuri Clicknet cu tot cu cutiile lor si accesorii.

1 2