Prelungire Contract

  • Buna ziua,

    Cod facturare: 42856000186150

    Mi s-a comunicat ca imi expira contractul la sfarsit de septembrie si ca voi fi contactat de un reprezentant Romtelecom cu 2 -3 luni inainte de expirare, fapt care nu s-a intamplat.

    Sunt din Piatra-Neamt si fac parte din acei clienti care s-au abonat la inceputurile televiziunii Interactive HD, beneficiind de o oferta personalizata la acel moment.

    As dori sa mi se faca o noua oferta pentru a putea lua o decizie legata de stabilirea furnizorului de servicii internet & TV.

    Multumesc,



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Andrei Nechifor Am preluat, rugăm colegii să vă contacteze. Mulţumim.

  • Buna ziua,

    M-a contactat un reprezentant (Petre Adrian) care mi-a propus un contract ce contine toata grila de programe (exact cum am in momentul de fata), plus telefonia si internetul la pretul de 75 lei, si mi-am dat acordul verbal in convorbirea telefonica inregistrata, stabilind apoi ca imi va fi livrat contractul nou prin posta acasa. Desigur toate acestea dupa o serie de intrebari ale mele cu scop clarificativ pt a fi sigur ca nu se strecoara nici o greseala. Chiar am incheiat discutia cu expresia "Sper sa nu apara surprize!"

    Pentru a asculta convorbirea, a avut loc in data de 28.08.2012 ora 15:52, cu domnul Petre Adrian.

    Peste 24 de ore domnul Petre Adrian revine cu telefon sa imi spuna ca defapt ce mi-a propus initial nu contine si pachetul HD, pt care ar mai trebui sa platesc in plus cam 6 EUR, lucru inacceptabil din punctul meu de vedere.

    Desigur acest lucru mi-a fost comunicat intr-o forma de genul ca am TOATA grila de programe in 75 lei, DOAR ca nu am pachetul HD. ( acel cuvant "doar" face 6 euro lunar! )

    Ma numar printre primii abonati ai Romtelecom de la inceptul televiziunii Interactive (fiind inclus in acel program de testeri) lucru ce evidentiaza dorinta mea de a avea toata grila TV (inclusiv toate programele HD), fapt care l-a contrariat pe domnul Petre Adrian de ce nu accept eu ceea ce imi propune dumnealui.

    Doresc pe aceasta cale ca Romtelecom prin reprezentati sa isi respecte promisiunile si ofertele propuse care avand loc in convorbire inregistrata au si caracter de contract, atata timp cand mi-am dat acordul verbal.

    Multumesc,

  • @Andrei Nechifor Din păcate, oferta cu pachetul HD gratuit pe toata perioada contractuală nu mai este în vigoare. Vă putem oferi însă pachetul HD gratuit timp de 6 luni. În acest moment nu s-a introdus nicio cerere în sistem pentru modificarea contului dvs. Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate, însă aceasta este oferta comercială în vigoare.

  • @Romtelecom Ar trebui sa le transmiteti colegilor care se ocupa de ofertele comerciale ca la concurenta canalele HD se dau gratis clientilor care au cumparat sau au receiver HD in chirie sa se uite pe site-urile concurentei sa vada ca asa este ce spun eu nu ca la RTC dupa ce ca ai cumparat un receiver HD sau il ai in chirie primesti doar 3/6 canale HD(DTH/IPTV) incluse in pachetul de baza iar daca vrei mai multe mai scoate bani ca nu e de ajuns ca platesti chirie pt receiver-ul HD

  • @Romtelecom Si inca ceva pe cand si IPTV la acest cod de facturare 41711269379364 sunt interesat de acest serviciu

  • @Marian Alin Gheorghita Mulţumim pentru feedback. Am preluat şi transmis mai departe.

  • @Romtelecom

    Asa ceva nu este posibil !

    Pe mine nu ma intereseaza ca nu mai este sau daca mai este in oferta. Cert este ca mi s-a facut o oferta pe care eu am acceptat-o si apoi mi-a fost refuzata !!!!

    Cerere in sistem nu mai este pt ca domnul Petre Adrian a inchis-o ..considerand-o rezolvata din punctul sau de vedere.

    Ma simt obligat sa ma adresez OPC si ANCOM legat de atitudinea Romtelecom si felul in care trateaza problemele clientilor. Desigur ast dupa ce imi voi face un abonament tot la Romtelecom cu 38 lei lunar (Internet 100MB + TV, fara voce !), si imi voi cere si banii platiti pe receiverul HD.

    Multumesc de atentia sporita de care dati dovada.

  • In acest stil nu se poate continua, drept pentru care s-a facut si cerere de reziliere contract.

  • as crea sa imi reinoiesc contractul dar ce oferte imi puteti oferi?

  • Ana-Maria Oana Dudanu - Vă rugăm să apelați 1930 (gratuit din Romtelecom) sau 0800800800 (gratuit din orice rețea). Vă mulțumim.