Numar telefon Relatii cu Clientii (fix)

1 2 3
  • Buna ziua,

    As dori sa sun la Seviciul Relatii cu Clientii Romtelecom de pe un mobil Orange pt modificarea unui abonament Romtelecom, va rog sa imi spuneti care ar fi numarul la care trebuie sa sun.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • Puteți apela 1930, 0212255930 sau 0800825425 la tarifele practicate de operatorul dvs.

  • Buna ziua ma scuzati ca va deranjez ...... am un abonament la romtelecom pe numele mamei padurariu georgeta si doresc inchderea lui ......am accesat toate nr de tlf di site rile romtelecom botosani......am 3 sapt si nu pot returna box-ul romtelecom.....deoarce personalul....angajatii romtelecom botosani sunt de proasta speta si nu au habar unde trebuie returnata acesta cutie ....am vrut sa colaborez mai mult cu firma d.voastra ,dar datorita d.soarei elena angajat al com romtelecom botosani .....m a facut sa ma razgandesc .......inclusiv vocabularul...in concluzii as dori informatii despre retutnarea box-ul romtelecom .

    lorena padurariu

  • Lorena Padurariu - Nu e nici un deranj. Numărul de suport gratuit în rețea este 1930. În cazul unei rezilieri, primul pas este ca titularul să solicite rezilierea contractului (spre exemplu, prin e-mail, la adresa rezilieri@romtelecom.ro, însoțită de scan după actul de identitate al titularului). Ulterior înregistrării cererii, titularul va fi apelat și dacă rezilierea își continuă cursul, acesta trebuie să ducă echipamentele în cel mai apropiat magazin (care va primi echipamentele numai dacă există cerere de reziliere înregistrată). Putem verifica sesizarea dvs în baza codului de facturare asociat contului. Toate cele bune.

  • Buna ziua . Va rog mult sa-mi amanati si mie factura pana pe 16-18 ale luni . Va multumesc mult cu respect Ilie Veronica din comuna Alexeni . O zi buna .

  • buna ziua am un numar la care nu ma lasa sa sun i blocat cum as putea sal deblochez?

  • @Ilie Rodica - înaintat la soluționare.

    @Ali Alin Mirut - vă rugăm clarificați, doriți să înregistrați un deranjament sau nu puteți apela de pe fixul dvs un anumit număr?

  • Carmen Elena - se poate să ne furnizați codul dvs de facturare, vă rugăm? Îl găsiți pe contract, sub denumirea Cod client. Toate cele bune.

  • Stimate domn,doamna,

    Numele meu este Gaiu Daniela(...)in luna Decembrie am fost in Romania,respectiv in Galati unde am avut domiciliul.Am fost centrul mare Romtelecom aflat pe strada Brailei pentru a completa un formular prin care solicit inchiderea contractului.Am mentionat ca de o buna perioada nu mai locuiesc in tara si singura care folosea serviciile dumneavoastra era mama mea care si aceasta s a mutat incepand cu 4Ianuarie cu mine.In momentul in care am completat formularul mi s a explicat ca voi fi contactata in termen de 10 zile lucratoare,lucru care nu s a intamplat.Astazi am fost sunata de o matusa care mi a zis ca un reprezentant de al dumneavoastra a sunato si a intrebato daca este matusa...daca ma cunoaste si sa aleg una din optiuni fie sa platesc 60 de euro ptr inchire sau 10 ron in fiecare luna.Nu mi se pare corect si etic in primul rand ptr ca nu am fost sunata in timpul optim,cu toate ca am precizat si este si cererea cu data aferenta si in al doilea rand sa fie sunate persoane care nu au nici un drept de decizie.Apelez la profesibalismul dumbeavoastra in rezolvarea situatie.

    Nu cred ca este normal ca altcineva sa ia decizii in numele meu.lipsa de profesinalism al colegilor de la call center crec ca ar trebui sa nu treaca neobservata.

    In momentul in care am facut solicitarea de inchidere mi s au cerut date de indentificare,sa semnez.Cum se poate rezolva o astfel de situatie doar contactabd un strain care sa hotatasca in numele meu.nu este posibil,nu este legal.

    Apelez cu incredere la dumneavoastra in rezolvarea situatie.

    Cu stima,

    Gaiu Daniela



    Updated 3 months ago by a moderator.
  • Marinescu Valentin - preluat, înaintat la verificare.

  • Buna seara in noiembrie 2011 am incheiat un contract cu romtelecom astazi am vrut sa inchei contractul si mi a zis ca nu pot in 2015 la sfarsitul lui august 2013 am sunat si mia spus ca in ian 2014 pot sa il inchi acum nu se poate cum e posibil

  • Valentina Bulgaru - codul dvs de facturare, vă rugăm?

  • Buna ziua.

    As dori sa stiu daca in Iasi, Lunca Cetatuii, cartier Astoria Strada Viorilor, oferiti servicii de internet.

    Va multumesc.

  • vreau sa stiu de ce se greseste mereu cu privire la factura .sint cu plata la zi luna trecuta am platit in momentul in care am ridicat factura ,de ce totusi vin penalitati?ce e asa greu de socotit.nu sintem pacaliti din toate partile trebuie so faceti si voi sa dovediti ca sinteti romini?

  • Astazi am sunat si mi sa zis ca am modificat eu contractul in 2014 cum e posibil cand eu sunt in italia si am sunat cand eram in tara si mi sa zis ca il pot inchide luna asta si acum zice ca nu sa prelungit cum e pana la urma oricum nu mai platesc nimic si voi consulta si un avocat asi vrea sa stiu daca eu gresesc platesc si daca nu vor plati cei responsabili

    Pot sa va dau numarul de fix pentru ca sunt in italia si nu am facura aici daca nu il cer deseara si vil las



    Updated 3 months ago by a moderator.
  • Stefan Favu - Puteți verifica dvs în baza adresei exacte aici - http://www.romtelecom.ro/acoperire - sau apelând 1930.

    George Bondar - cod de facturare, vă rugăm? Unde achitați factura?

    Valentina Bulgaru - vă rugăm să ne furnizați codul dvs de facturare.

  • Daca ar si arata ceva ar fi ideal. Cel mai probabil nu as fi apelat la Dvs daca ar fi mers.

    Dar se pare ca e ceva la ordinul zilei sa fii plasat de la unul la altul.

    O zi buna.

  • @Stefan Favu - înțelegem că este vorba despre o zonă nou instalată :) ne cerem scuze, vă rugăm să ne furnizați adresa completă și un contact prin mesageria privată.

  • Bună ziua,

    Am și eu o întrebare. .Am încercat să intru pe contul meu de la romtelecom. .dar am uitat parola. Ideea este că nici emailul nu imi mai merge ca sa o pot recupera.

    Am încercat sa creez alt cont dar nu imi permite. .deoarece imi apare ca codul de abonat aparține deja altui cont.

    Daca m-ati putea ajuta as rămâne recunoscător.

    Va mulțumesc!

  • R3788866237124 asta e multumesc

  • deranjament telefon fix asirom vig sa draganesti olt 0249465213

  • @Dragos Stan - Sesizarea dumnevoastra a fost preluata din mesageria privata.

    @Valentina Bulgaru si Dogaru Alin - Preluat, inaintat spre verificare.

  • Bună seara. Am încercat să deschid un cont pe " my acount" ca să plătesc factura pe luna ianuarie si nu pot sa deschid ptr ca îmi cere seria unei facturi. Menționez càci locuiesc in afara țarii. Rugamintea ar fii daca mi-ati putea da seria ultimei facturi pe numelr BALAS RODICA din Lespezi-Bacau. Cand am plecat din țara am uitat sa iau vre-o factura cu mine. Va mulţumesc!... PS mai sunt şi alte sisteme de plata în afara de plata pri my acount?

    Am uitat sa mentionez caci factura este ptr internet, televiziune si telefon.



    Updated 2 months ago by a moderator.
  • Albert Balas - vă rugăm să ne trimiteți prin mesagerie privată adresa completă de instalare și CNP-ul titularului de cont - în baza acestora vă putem oferi și codul de facturare.

    Prin MyAccount se pot realiza plăți cu ajutorul cardurilor bancare - tot prin mesageria privată, puteți solicita conturile pentru plățile din afara țării, însă veți avea nevoie de codul de facturare pentru ca plățile să fie recunoscute și pentru a avea acces la facturi. Toate cele bune!

  • Buna ziua! Exista un serviciu cost control pentru telefonia fixa?Unde pot verifica minutele ramase?multumesc

1 2 3