Internet

1 2
  • Imi pot pune internet de la voi fara a avea telefon fix ?am posibilitatea sa imi pun telefon dar nu imi este necesar.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • Este nevoie de linie telefonica pentru a beneficia de internet.Si simplu faci abonament voce 0 si nu folosesti telefonul

  • @Dragos Caliman Intr-adevar, este necesara o linie telefonica. @Sase Mihai Multumim pentru suport.

  • ASEARA AM FACUT SESIZARE TELEFONICA PENTRU " MINUNATUL " VOSTRU INTERNET! ACUM IAR MERGE CU PAUZE ! TREBUIE SA FAC ZILNIC SESIZARI CA SA MEARGA ASA CUM SCRIE PE status- CONEXIUNE " EXCELENT"!

    De ce excelent pe conexiune si la mine ............... .

    ASTA SE NUMESTE PACALEALA PE BANII MEI SAU CUM SE NUMESTE!??

    LA BANII DATI AR TREBUI SA MEARGA FARA PAUZE. AR TREBUI

    SUNT PLINA DE SUPARARE PE SERVICIILE VOASTRE DE NET!

    DOINA VLAD

  • @Doina Vlad Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să putem verifica. Mulţumim.

  • In judetul neamt com.doljesti pot avea internet ? nu conteaza de care mobil sau fix

  • George Mercioiu

    romtelecom foarte slabi in materie de net pe stik nu au stabilitate in transmisia de date se intrerupe din 5 in 5 minute nu recomand achizitionarea de stik pt net sunt la pamant dar bani pe abonament incaseaza platesc pt

    2 stikuri

  • am inteles , multumesc de sfat

  • ROMTELECOM, de ce nu se poate face contract pentru internet fara telefon? Nu inteleg alte firme cum ofera internet fara telefon fix.

  • @Alin internetul la Rtl este prin linie telefonica .Dar alegi voce 0 si nu iti conectezi telefonul fix legi din spliter doar modemul.

  • @George Mercioiu Aşa cum aţi confirmat şi telefonic, semnalul este full în zona dvs. Vă rugăm să verificaţi partea de power management a windows-ului. Vă mulţumim.

  • Sunt foarte dezamagit de faptul ca, desi faceti reclama la serviciile dumneavoastra, cand cineva vrea sa le achizitioneze i se raspunde ca nu sunt resurse. In data de 01.02.2012 am facut comanda online de internet cu voce 0 (comanda nr. 100039280) si inca astept onorarea acesteia. Mi s-a spus ca in 30 de zile se va rezolva problema resurselor si au trecut 100 de zile si sunt in aceias situatie. Mai exista vreo speranta? Mentionez ca locuiesc in jud. Hunedoara, com. Bretea Romana, iar in localitate este internet de cativa ani de zile. Cablul telefonic trece pe la poarta mea. Ce mai trebuie?

  • @Guse Marcel Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • Romtelecom

    Buna ziua,

    Intr-adevar, in zona dvs. nu dispunem de conditii tehnice pentru a putea raspunde solicitarii dvs. Va multumim pentru intelegere.

    Acesta este un raspuns profesional, desi in localialitate este internet, linia telefonica trece pe la poarta mea, la vecinul meu apare ca sunt resurse desi pe el nici nu-l intereseaza internetul, raspunsul este nu sunt conditii tehnice. Un raspuns mai detaliat s-ar putea? Cunosc cate ceva despre telefonie si poate as intelege daca ar fi un raspuns mai explicit. Am sa incerc sa iau legatura cu cineva mai sus pe scara erarhica poate asa se va rezolva.

  • Ei tot scriu aici ca verifica situatia in realitate nu verifica nimic ii intereseaza doar facturile platite

  • @Guse Marcel Lipsă pereche transport.

    @Constantin Malanca Vă rugăm să ne comunicaţi numărul cererii ca să putem verifica. Totodată, avem rugămintea la dvs. să respectaţi regulile forumului. Mulţumim.

  • @Guse Marcel Lipsă pereche transport.

    Asta inseamna ca voi astepta mult si bine, ori sa renunte cineva la telefon ori sa suplimentati perechile (cea ce nu se va itampla). Poate se va gasi o alta societate care sa fie interesata sa detina mai multi clienti si asa ve-ti mai scapa de cativa potentiali si actuali clienti. Concluzia: interesul dumneavoastra pentru nevoile pietei sunt minime.

    Care sunt regulile forumului? "Toata lumea sa laude Romtelecom"?

    Cred ca fiecare este liber sa-si spuna parerea pe care o puteti contrazice prin fapte nu prin reclame fara nici un suport.

  • @Guse Marcel Cererea dvs. va rămâne în atenţia noastră până la crearea condiţiilor tehnice. În ceea ce priveşte regulile forumului, această menţiune se referea la păstrarea unui limbaj civilizat. Aşa cum veţi observa, în această zona de forum este acceptat şi feedbackul negativ, atâta vreme cât acesta este constructiv. Mulţumim.

  • @Romtelecom de cate feedbackuri negative este nevoie pentru a imbunatiati reteaua:))De ani buni nu ati facut nimic la noi in oras.Ne-am cam saturat de amanari si raspunsuri protocolare.In continuare platesc clicknet power pentru 16mb.

    cf:42905000159132

  • Eu platesc Power pentru 12Mb(Cel mai slab posibil), si din pacate desi s-a promis nu s-a introdus fibra optica nici la noi de catre RC.

    Din pacate pentru Romtelecom concurenta a reusit sa traga fibra. :) si in curand o sa mai aiba cativa clienti.

    La fel vad is gandesc cel putin 6 vecini de la mine de pe strada.

  • Pe la noi este trasa fibra optica de ani buni de zile ,sincer cred ca au uitat de ea:))Mai am 1an si un pic si o sa le spun La revedere :)

  • Daca intradevar sunteti preocupati de crearea conditiilor pentru a va suplimenta numarul de clienti dati o data exacta pana la care vor fi alocate resursele de care este nevoie pentru a da curs cererii mele. Asta pentru ca deja au trecut mai mult de 3 luni decand mi se spune aceiasi poveste.

  • @Guse Marcel Aşa cum am menţionat mai sus, cererea dvs. rămâne în atenţia noastră. Vă vom anunţa în momentul în care condiiţiile tehnice vor fi disponibile. Mulţumim.

  • sunt din schitu duca jud iasi in decembrie se termina contractul meu il pot prelungi?dar as dori numai internetul fara telefon se poate????

    astept un raspuns

  • @Mugurel Brandus Este necesar să aveți și linia telefonică Mulțumim.

  • imi merge foarte prost netul .cum sa platesti pentru un serviciu de care nu pot beneficia!!!!!ma aflu in alta tara si nu reusesc sa vorbesc cu fiica mea care are net de la romtelecom click net.3 ani am fost foarte multumita de el .dar de o luna cade de multe ori si nu se poate conecta .astept raspuns la adresa de mail deliachilibon@yahoo.com .daca nu se remediaza situatia renunt la contract .sunt clienta veche la telefon de peste 25 de ani de aceia am facut contract si pentru internet.va multumesc

  • @Chilibon Delia Vă rugăm să ne furnizaţi codul dvs. de facturare pentru a putea verifica concret situaţia. Mulţumim.

  • stau in zona sibiu dc nu se baga odata fibra optica ca cu adsl asta e invechit rau de tot si o sa pierdetii multi clienti aici ma incud si eu daca nu faceti nimic sa imbunatatiti reteaua. Va multumesc

  • 43618003129305 cod de facturare.va multumesc pentru raspuns si pentru rezolvarea situatiei/

1 2