inregistrare/My account

  • Salut ! M-am inregistrat pentru My Account, unul nou, deoarece pe vechiul e-mail

    georgescu_69@yahoo.com, nu-l mai pot folosi.

    Astept un e-mail de activare pe noua adresa de e-mail : geoteoria081969@yahoo.com,

    din data de 22.10.2011



    Like this post to subscribe to the topic.
  • raspunsul il astept de la voi

  • @Georgescu Adrian Ilie - transmis la colegii noştri pentru remediere.

  • Multzam fain ! Astept !

  • E-mail-ul vechi (georgescu_69@yahoo.com), nu-l mai pot folosi pentru ca mi-a fost folosit si de altcineva, mi-am facut altul si am trimis de 2 ori mesaj pentru link de activare pe noul

    e-mail (geoteoria081969@yahoo.com), dar inca nu am primit link-ul de activare.

    Cred ca Yahoo-ul are probleme.

    Ca sa intru in vechiul meu cont, pentru al sterge, nu mai pot pentru ca nu-mi primeste parola si nu pot reseta parola deoarece vechiul e-mail nu-l mai am.

  • Revenim la colegii noştri. Dvs aţi verificat toate folderele din adresa de Yahoo (inclusiv cel de SPAM)?

  • Da! Stiam si de spam,

    Mentionez : casuta mea de yahoo, functioneaza deoarece primesc mesaje zilnic.

    Macar trimiteti-mi prin sms, parola pentru vechiul account cu e-mailul georgescu_69@yahoo.com, ca sa pot sterge accoun-ul vechi, ca probabil poate de aceea nu pot face un nou account pe noul e-mail.0766992533

  • Buna seara,

    As dori sa fac o reclamatie legata de My Account, insa nu prin My Account si nici prin numarul de servicii clienti 1930. La mail nu mi se raspunde, iar la 1930 nimeni nu stie cum se poate rezolva problema mea.

    As dori un alt numar de telefon la care sa pot suna.

    Multumesc

  • @Georgescu Adrian Ilie - ambele conturi au fost eliminate (se pare ca aţi creat un cont cu o adresa eronată), acum puteţi încerca recreerea.

    @Lidia Maria Grosan - lăsaţi codul de facturare şi descrierea problemei şi încercăm să vă ajutăm noi.