[inchis]Reziliere contract

1 2 3 4
  • @Dan Butnaru Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate. Am preluat, verificăm ce s-a întâmplat şi revenim. Aveţi şi mesaj privat.

    Mulţumim.

  • stiti ceva de contractul meu? mi sa zis ca il voi primi astazi prin mail ca sal semnez dar nu a mai aparut

    astept un raspuns urgent va rog

  • inca o data mam lamurit cu asa zisa firma romtelecom

    nustiu poate sunt eu mai dificil dar mi se pare normal ca si cliet sa ti se rezolve o solicitare in cel mai scurt timp posibil si sa nu ti se puie piedici in orice ai incerca sa faci

    nu vreau sa ma mai contactati si nici nu mai astept un raspuns de la voi pentru ca nu mai este nimic de zis

    va doresc o zi buna si sper sa nu faceti si cu alti clienti la fel cu mine

  • M-am mutat cu chirie si am descoperit ca proprietarul are contract cu Romtelecomul din perioada cand locuia aici; cum se poate rezilia acest contract din moment ce nu am nevoie de serviciile voastre? Platesc deja de 5 luni pentru niste servicii pe care nu le folosesc. Am discutat la telefon si am tot fost amanata eventual plimbata prin telefoane. In curand voi sesiza Consiliul Concurentei si totodata nu voi mai efectua nicio plata.

  • @Doinita Mihaela Facturile şi scrisorile îi sunt adresate direct şi orice modificare a stării produselor se face exclusiv la solicitarea titularului, prin urmare nu se pot desfiinţa serviciile titularului la cererea dvs.. Recomandarea noastră este să comunicaţi cu dumnealui, întrucât este singurul care poate solicita modificări contractuale. În acest sens, dumnealui trebuie să se deplaseze la cel mai apropiat magazine Romtelecom sau să contracteze 1930. Mulţumim pentur înţelegere şi ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate.

  • Ok , o sa-i comunic; sper ca acest de mers sa dea roade, eu oricum nu va voi mai plati nimic, oricum veti inchide pana la urma furnizarea acestor servicii. Multumesc

  • CE SE INTAMPLA CU SERVICIUL DOLCE IN MOMENTUL IN CARE INCHEI SI TOTODATA RENUNT LA CONTRACTUL DE TELEFONIE SI INTERNET?TEORETIC CONTRACTELE LA TELEFONIE +INTERNET EXPIRA LUNA ACEASTA IAR LA DOLCE AS MAI AVEA CONTRACT PANA IN LUNA IANUARIE .DIN CONTRACTUL MEU DOLCE VA CITEZ URMATOARELE:"Pachetul de baza variety special(mentionez ca,contractul este din 2007) este disponibil numai clientilor romtelecom.In cazul in care clientul DTH nu mai indeplineste conditiile necesare pentru a avea dreptul la pachetul Variety special,contractul inceteaza de plin drept fara interventia instantei sau alte formalitati prealabile,in cea de-a 14-a zi de la data in care clientul DTH nu mai indeplineste conditiile necesare pentru a avea dreptul la pachetul Variety special"

  • cf: 44170009698602 - M-AM SATURAT! Este un serviciu absolut ingrozitor! In ultimile 6 luni v-am dat peste 30 de telefoane. O data la 1 - 2 - 3 saptmani cel mult cade totul si stau fara interenet/telefon/tv cate 3 zile. In general totul dispare sambata si isi revine marti-miercuri. Acum a picat totul de duminica la pranz. Nici nu mai anunt, nici nu ma mai intereseaza. Vreau sa termin acest contract.

    M-am saturat. Sunt client romtelecom de 20 de ani. Trebuia sa se sfarseasca. IPTV asta a rezolvat tot.

  • @Cristian C Nedelcu Vă rugăm să ne furnizaţi un cont de facturare ca să putem verifica concret situaţia.

    @ Alex Itcus Am preluat şi verificăm. Vă vor contacta colegii noştri. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate.

  • Salut. Nu te lasa , suna la 1930 , cere nr de inregistrare pt incident sau trimite e-mail la 1930_relatiiclienti@romtelecom.ro . Asa ai dovada ca i inregistrat incidentul.Daca nu ii notifici de incident , ei se "spala pe miini" ca nu au fost anuntati.

    Termenul e de 72 ore pt rezolvare incidentelor , daca faci dovada ca ai notificat de atitea ori , cred ca le poti cere pe cale amiabila rezilierea pt nerespectarea contractului.

    Bafta cu ei

    http://suport.romtelecom.ro/app/answers/detail/a_id/317

    Ia uita aici ce spun.

  • Cu ocazia asta am vazut ca au disparut termeni discriminatori "sa nu fi fost client 6 luni" etc.

    Cred ca "avintul" cererilor de reziliere , ar trebui decontate celui care a decis aceasta schimbare.

  • BUNA ZIUA !

    SUNT ADMINISTRATORU UNEI I.I SI AS DORII SA NU MAI PRELUNGESC SERVICIILE DE INTERNET FIX SI TELEFONIE.

    AM SCRIS O CERE,SI UNDE TREBUIE SA O TRIMIT lA ROMTELECOM ?

    LA CE ADRESA DE AMIL?

    SA ATASEZ SI CEREA PENTRU CARE NU MAI PRELUNGESC SERVICIUL DE TELEON FIX SI INTERNET FIX

    CU RESPECT aNDREI hOSCO

  • Salut , daca ai timp liber , te duci la centrul arondat , depui o notificare prin care ceri sa renuntzi la contract , vezi ca trebuie sa fie cu minim 30 zile inainte de perioada de facturare.

    e-mail: 1930_relatiiclienti@romtelecom.ro

  • @Tidy Crys Mulţumim pentru suport. @Hosco Andrei Într-adevar, desfiinţarea o poate solicita titularul la call center sau la magazinele Romtelecom.

  • cod de facturare :43021733963281

  • @Cristian C Nedelcu Veţi fi contactat. Mulţumim.

  • buna ziua

    daca sa facut trecerea contractului pe numele meu de ce dureaza atata ca sa imi schimbati si serviciile din noul contract?

    de saptamana trecuta astept sa mi se modifice serviciile si nimic

    ce se intampla?

  • 43459750593164

  • Buna ziua!

    Mama mea, fosta clienta a d-voastra cu nr. telefonic [editat] a transmis in 06.08.2012, cererea de reziliere, impreuna cu copie act identitate, prin email, cu documentele atasate scanate la adresa de email a romtelecom privitor la reziliere.

    Am primit nr. de inregistrare 70858916/ 22.09.2012(peste termenul legal privind raspunsul petitional). Nu a fost o problema, ci faptul ca a primit dupa inregistrarea si aprobarea de catre d-voastra a solicitarii inca 3 facturii(!?!?), ultima are perioada de facturare dupa finalizarea retragerii din postura de client a d-voastra,

    In acest sens va rog cu maxima seriozitate si deplina intelegere sa luati masurile necesare privind retragerea facturii, in conformitate cu legislatia in vigoare si normele metodologice interne



    Updated 20 months ago by a moderator.
  • @Nanu-pacurar Jean-nicolae Am preluat, verificăm situația și revenim. Mulțumim.

  • Buna ziua. Am trimis si eu o cerere de reziliere pe email (cod facturare 7912709). Puteti sa verificati va rog daca este primita. Multumesc

  • @Tudor Andronic Vă rugăm să ne furnizați codul de facturare corect. Mulțumim.

  • Buna ziua.Va rog sa-mi spuneti cand imi expira perioada contractuala la telefon (nr.de tel. [editat] ) , cod abonat 42742252800830 . As vrea sa stiu in ce conditii as putea sa reziliez contractul pt. telefon . Dat fiind faptul ca din data de 02.02.2013 nu mai avem ton la telefon sunt hotarata sa renunt la abonament.Multumesc anticipat



    Updated 18 months ago by a moderator.
  • @Pologea Liviu Maria Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • Buna ziua.Va rog sa-mi spuneti cand imi expira perioada contractuala la telefon (nr.de tel. [editat] ) , cod abonat 42742252800830 . As vrea sa stiu in ce conditii as putea sa reziliez contractul pt. telefon . Dat fiind faptul ca din data de 02.02.2013 nu mai avem ton la telefon sunt hotarata sa renunt la abonament.Multumesc anticipat

  • Buna ziua.Va rog sa reziliati pachetul de servicii OFERTA deoarece nu pot acepta termeni impusi de firma d-voastra cod abonat RO12551811552 va multumesc astept raspuns.

  • @Elena Mircea Nu vă putem prelua cererea de desființare pe facebook. Vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa rezilieri@romtelecom.ro împreună cu o copie după actul de identitate. Mulțumim.

  • Azi am trimis cererea de rezilliere pentru codul abonat 44170001685401- Corbeanu Aurelia - dupa ce in ultimele patru luni am avut telefonul mai mult defect, iar capacul a fost pus cand dupa ultima reparatie din 20 mai, am avut numarul schimbat cu altcineva din acelasi imobil timp de o saptamana. Este revoltatator ca a scazut calitatea serviciilor pana la a ma determina sa renunt la un serviciu pe care l-am folosit atata timp.

1 2 3 4