Incetare contract

  • Buna,in iulie anul acesta imi va expira contractul la romtelecom,va rog frumos sa imi spuneti prin ce metode pot anunta ca nu mai doresc continuarea contractului,cu cat timp inainte trebuie anuntata decizia si daca trebuie in scris printr-o cerere,la ce adresa trebuie trimisa?Va multumesc.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • 30 zile trebuie anuntat inainte de expirare

  • rezilieri@romtelecom.ro, trimiti acolo un mail cu nr de telefon, cnp+nr serie buletin, nr de contact(mobil) si serviciile la care vrei sa reziliezi contractul.

    Multa Bafta!

  • @sorin Unicul

    Felicitari pentru decizia luata de a migra la alt operator.

    Cand mai ai EXACT 30 de zile de contract cu ei depui cererea de reziliere. Iti sugerez sa o depui in scris.

    Felicitari inca o data.

  • Dar o reziliere inainte de expirarea contractului se poate fara a achita acea suma foarte mare.?

  • E complicat. Daca ai avut deranjamente inregistrate te poti agata de acest aspect. Asta fara sa platesti.

  • @Sorin Unicul - aspectele menţionate de către ceilalţi utilizatori sunt corecte.

    @Marius Baros - vă rugăm să aveţi în vedere noul aspect menţionat în regulile de funcţionare ale zonei de Forum. Dacă aveţi sesizări de făcut şi feedback constructiv, vă stăm la dispoziţie. Mulţumim.

  • va rog a imi comfirmati primirea email-ului de reziliere a contractului asa cum v-am cerut.

  • @Costel Hanganu Vă rugăm să apelaţi 1930 pentru confirmarea e-mailului. Mulţumim.

  • nu se poate contacta 1930....eu am sunat si nu pot lua legatura cu nimeni

    in afara de o melodie care te scoate din minti...stai mai mult de 20 de min

    nu e normal

    va rog sa si rezolvati ceva, nu numai raspunsuri seci

  • @Moculescu Gabriela

    Durata de asteptare la serviciul 1930 sau 1921 este echivalentul respectului fata de banii clientilor.

  • @Moculescu Gabriela Puteţi apela şi 0800800901. I-am rugat pe colegi să vă contacteze pentru confirmare.

    Mulţumim.

  • @Romtelecom

    "Vă rugăm să apelaţi 1930 pentru confirmarea e-mailului. Mulţumim."

    astazi 12.03.2012 ora 13,40 am apelat 1930 pt. confirmarea mail-ului si mi sa spus ca numai cei de la rezilieri au aceste date referitoare la confirmare si ca o sa fiu contactat in 17 zile lucratoare de echipa de la rezilieri. Oare ce sa inteleg? Nu stie angajata ce sa zica sau sau ne plimba cu vorba ???? de unde a scos raspunsul cu cele 17 zile.... si inca o intrebare : cum pot solicita toate convorbirile avute cu 1930 sa pot justifica in instanta cele discutate cu operatori dvs. deoarece consider ca am fost dezinformat sau nu mi s-au oferit detaliile corecte despre folosirea servicilor oferite...

    Cod facturare: 42743002540431‏

  • @Cosmin Iuoras Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • Bună ziua,

    De câteva zile am devenit client Dolce și sunt nemulțumit de anumite aspecte (recepție, functionare decodor etc). Dacă nu se rezolvă aceste probleme în timp util, mă găndesc să imi exercit dreptul conform legii de a mă retrage din contract in termen de 7 zile lucrătoare fără penalități. Aș vrea să știu exact, dacă în acest caz aș avea de plătit ceva, in afară de plata abonamentului lunar, calculat pe zilele cât am beneficiat de serviciu. Cod facturare: 41334580016850. Multumesc.

  • @Levente Szekrenyes Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • @ Romtelecom ...

    Am fost contactat de cineva de la dvs. Am si ceva obiectiuni .. va rog nu mai sunati cu numar ascuns deoarece nu raspund acelor numere, acum am raspuns doar din greseala. am retrimis mail-ul catre dvs cu toate datele de contact , insotit de cererea tip de pe site-ul dvs downloadata , imprimata, complectata, scanata si atasata, de asemenea si C.I scanat si atasat la acel mail.. in acel mail am explicat ce doleante am . sper sa fiu contactat scris si telefonic pt. a rezolva situatia . Multumesc anticipat

  • @Cosmin Iuoras Am preluat şi transmis către colegii care se ocupă.

    Mulţumim.

  • @ Romtelecom ...

    Am fost contactat de un operator de-al dvs... numit "Alex" care mi-a fost de un real ajutor in renegocierea contractului in vigoare cu RTC ... propun o prima de salarizare a lui in banii sau bonificatii deoarece a dat dovada de bun negociator , bun intermediar intre client-beneficiar care sa soldat in prelungirea Contractului cu RTC in conditii relativ bune la un pret acceptabil.

    Respectele mele