despre deranjamente

  • La numarul 0800800800 mi se spune senin ca nu pot fi preluate deranjamente pentru ca ... ceva cu baza de date.

    Ce pot sa fac cand am un deranjamnent?

    Nimic.

    Nimic decat sa anunt lumea ca nu pot sa fac ... nimic

    cod facturare: 44170000234600



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Tudor Florea Puteţi apela 1930 sau 0800825425 sau relatiicuclientii@romtelecom.ro. Am preluat sesizarea dvs. Mulţumim.

  • SUNT PROFUN DEZAMAGITA DE SERVICIILE PRESTATE SAU NEPRESTATE MAI BINE SPUS....

    DE 11 ZILE DEPUN ZILNIC SESIZARI LA DEPARTAMENTELE DERANJAMENT INTERNET SI DERANJAMENT TELEFON SI SUN AMANATA PENTRU ''MAINE''.NEMAIPUTAND SUPORTA AMANAREA DIN PARTEA CELOR CARE RASPUND LA ACELE DEPARTAMENTE SI FIIND INFORMATA CA CERERILE MELE ''AU FOST BLOCATE IN SERVER'' AM DORIT SA DISCUT CU UN SUPERVAISOR ,DAR ACESTA A REFUZAT ,TRASMITANDU-MI CA VA LUA LEGATURA CU MINE A DOUA ZI ,LA ORA 10.NU AM FOST PUTUT FI INFORMATA NICI CU PRIVIRE LA NUMELE ACESTUIA ''REGULAMENTUL NU-I PERNMITE OPERATORULUI SA-O DEA NUMELE''.IN MOMENTUL DE FATA SUNT DEPASITE CELE 72 ORE DIN CONTRACT PRECUM SI 2 ORE DE LA TERMENUL TRANSMIS DE DL SUPERVAISER.

    LIPSA DE RESPECT FATA DE CLENTII LOR.......ROMANIA TE IUBESC!!

    PACAT!!

  • @Sorina Altiparmak Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să putem verifica situaţia. Mulţumim.

  • Nu-mi functioneaza IPTV nu-mi apare nici un post pe ecran

  • @Martin Claudiu-ionut A existat într-adevăr o problemă de scurtă durată ieri, dar situaţia a fost rezolvată în decurs de câteva ore. Mulţumim.

  • nu am ton de luni de zile la tlf 0236892689 si operatorii mereu imi zic sa scot bateria

  • va multumesc voi suna la opc pentru ca voi stiti sa luati numai bani

  • @Bejenaru Natalia - Am preluat sesizarea dvs. Veti fi contactata de colegii nostri.

  • Buna ziua,

    am o intrebare, bunica si-a reiinoit abonamentul la telefonul fix acum cateva saptamani dar sa imbolnavit si a trebuit s-o mutam la noi. Am dori rezilierea contractului fara clauza de reziliere, fiindca nu mai locuieste nimeni la adresa respectiva, sat. Gimbas, str. Baba Novac nr. 17 pe numele de Kerekes Juliana.

    Am tot sunat la nr 0800800800 dar nu raspunde nimeni. Ce putem face?

  • Kelemen Csilla - Vă rugăm să trimiteți o solicitare scrisă, în care să menționați numele bunicii, numărul de telefon fix Romtelecom, însoțită de o copie a documentelor care atestă starea de sănătate a bunicii dumneavoastră, inclusiv diagnosticul, la numărul de fax 0214006502 sau la adresa de e-mail relatiicuclientii@romtelecom.ro. Colegii vor analiza solicitarea și vor reveni cu răspuns. Sănătate și toate cele bune!

  • Buna ziua!

    Nr de abonat este 42615230000201.Am lipsit de acasa cam o saptamana si acuma cand vreau sa dau drumul la televizor imi apare "Cardul introdus nu este un card de vizionare.(2)''.As putea stii ce trebuie sa fac ,ca oricum la telefoanele dv nu raspunde nimeni

  • Loredana Aioliou-Ebetiuc - Am transmis solicitarea dumneavoastră colegilor pentru verificarea situației și răspuns. Toate cele bune!

  • Pentru Cod de facturare 44170003030968: De cel putin 2 saptamani am adresat in mod repetat pe acest forum solicitarea restaurarii telefoniei fixe. De aceasta data va rog sa inregistrati aceasta ca pe o reclamatie, urmatorul pas fiind rezilierea contractului. Va rog de urgenta interventia echipei dumneavoastra la adresa abonatului pentru restabilirea telefoniei.

  • Multumesc frumos,s-a rezolvat.O zi buna!

  • Ma scuzati, dar cum "s-a rezolvat"?

    Va rog dati-mi detalii. In primul rand va solicit un numar de inregistrare a reclamatiei, iar apoi va rog sa-mi comunicati cand se va deplasa echipa la domiciliul abonatului si in cazul in care aceasta nu se prezinta in intervalul orar (care sper sa fie unul rezonabil), va rog sa ne comunicati adresa de e-mail departamentului legal pentru a proceda la actionarea ulterioara.

    Va multumesc!

  • Horridge Aurelia - Solicitarea dumneavoastră este în atenția colegilor. Ne pare rău pentru inconvenientele create. Dorim să menționăm faptul că în postarea de mai sus doamna Loredana Aioliou-Ebetiuc este cea care ne mulțumește pentru rezolvare și nu este un mesaj al nostru către dumneavoastră. Colegii vor reveni cu informații. Vă mulțumim pentru înțelegere.

    Loredana Aioliou-Ebetiuc - Vă mulțumim pentru feedback și ne bucurăm pentru că v-am putut fi de folos.

  • Pentru Cod de facturare 44170003030968: Abonatul sta la dispozitia echipei astazi toata ziua. Va rog luati legatura de urgenta pentru a rezolva telefonia fixa. Va multumesc!

  • Horridge Aurelia - Colegii au contactat titularul serviciului și vor menține legătura exclusiv cu acesta, până la rezolvarea situației. Toate cele bune!