despre deranjamente

  • La numarul 0800800800 mi se spune senin ca nu pot fi preluate deranjamente pentru ca ... ceva cu baza de date.

    Ce pot sa fac cand am un deranjamnent?

    Nimic.

    Nimic decat sa anunt lumea ca nu pot sa fac ... nimic

    cod facturare: 44170000234600



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Tudor Florea Puteţi apela 1930 sau 0800825425 sau relatiicuclientii@romtelecom.ro. Am preluat sesizarea dvs. Mulţumim.

  • SUNT PROFUN DEZAMAGITA DE SERVICIILE PRESTATE SAU NEPRESTATE MAI BINE SPUS....

    DE 11 ZILE DEPUN ZILNIC SESIZARI LA DEPARTAMENTELE DERANJAMENT INTERNET SI DERANJAMENT TELEFON SI SUN AMANATA PENTRU ''MAINE''.NEMAIPUTAND SUPORTA AMANAREA DIN PARTEA CELOR CARE RASPUND LA ACELE DEPARTAMENTE SI FIIND INFORMATA CA CERERILE MELE ''AU FOST BLOCATE IN SERVER'' AM DORIT SA DISCUT CU UN SUPERVAISOR ,DAR ACESTA A REFUZAT ,TRASMITANDU-MI CA VA LUA LEGATURA CU MINE A DOUA ZI ,LA ORA 10.NU AM FOST PUTUT FI INFORMATA NICI CU PRIVIRE LA NUMELE ACESTUIA ''REGULAMENTUL NU-I PERNMITE OPERATORULUI SA-O DEA NUMELE''.IN MOMENTUL DE FATA SUNT DEPASITE CELE 72 ORE DIN CONTRACT PRECUM SI 2 ORE DE LA TERMENUL TRANSMIS DE DL SUPERVAISER.

    LIPSA DE RESPECT FATA DE CLENTII LOR.......ROMANIA TE IUBESC!!

    PACAT!!

  • @Sorina Altiparmak Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să putem verifica situaţia. Mulţumim.

  • Nu-mi functioneaza IPTV nu-mi apare nici un post pe ecran

  • @Martin Claudiu-ionut A existat într-adevăr o problemă de scurtă durată ieri, dar situaţia a fost rezolvată în decurs de câteva ore. Mulţumim.

  • nu am ton de luni de zile la tlf 0236892689 si operatorii mereu imi zic sa scot bateria

  • va multumesc voi suna la opc pentru ca voi stiti sa luati numai bani

  • @Bejenaru Natalia - Am preluat sesizarea dvs. Veti fi contactata de colegii nostri.