deranjamente

1 2
  • @Rotariu Liviu Vă rugăm să ne furnizaţi codul de abonat ca să putem să verificăm care este problema cu linia dumneavoastră. Mulţumim.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Rotariu Liviu Dacă nu avem datele pe care vi le-am solicitat nu avem cum să vă ajutăm. Puteţi anunţa deranjamentul şi la 1930.

  • Buna ziua!!!

    Am si eu o problema pt codul de abonat 43910741543852 {sunt fiul titularei}.

    din data de 27.12.2010 serviciul meu de internet nu mai functioneaza. Am inregistrat un deranjament pentru care a doua zi s-a facut verificarea tehnica de catre echipa Romtelecom si mi s-a sugerat ca este necesar un downgrade de viteza - 6 Mbps. Din data de 28.12.2010 si pana astazi ,03.01.2011 nu s-a rezolvat nimic, prin urmare internetul meu nu functioneaza nici pana in momentul de fata. Va rog frumos sa faceti o verificare si sa-mi spune-ti cand mi se va rezolva problema. Astept raspunsul dvs. !

    Va multumesc anticipat!

  • zona Fundulea jud Calarasi dsl down cu cateva zile inaintea craciunului.am inteles ca este vb despre un furt de cablu sau ceva de genul.cei de la 1930 echipa tehnica spuneau ca pana in data de 31.12.2010 se va remedia problema...azi 03.01.2011 suntem inca cu ochii in soare... sun din nou la 1930 si aceleasi vorbe aruncate asa de undeva din gura unei cucoane cam plictisite de viata pot sa spun sau probabil inca mahmura dp petrecerea de 1 "defectiunea este semnalata si se va rezolva undeva pana in 31.01.2011 " acum ce sa mai zic... cand am vrut sa maresc viteza conexiuni nu am putut deoarece tot cei de la 1930 imi spun " nu suporta linia telefonica " unde parametri imi arata clar ca linia tine cel putin 12 13 mb lejer... Sper ca aceste probleme se vor rezolva curand pt ca Romtelecom este un nume destul de mare in Romania dar pacat ca din cauza acestor defectiuni o cam stricati usor usor.Poate cineva din echipa dumneavoastra este in masura sa spuna o data exacta a finalizarii acestei defectiuni si sa nu ne mai duceti cu zaharelul ca pe 31 pe 31 ca deja a trecut anul si suntem in acelasi stadiu.Astept raspunsul dvs. !

    Va multumesc anticipat!

  • @Matei Andrei Alexandru Verificăm situaţia şi revenim.

  • buna ziua, cum as putea lua legatura cu un consultant? primesc mesaje pe un nr de vodafone cik de la romtelecom sa achit nush ce factura... nu am nici un serviciu de la romtelecom, ce sa achit???

  • @Mikky Mihaela - aveţi mesaj privat.

  • astept un raspuns ca ton si net in nici un caz nu vad prea curand daca nici nu sunteti in tema cu deranjamentul anuntat de 2 sapt poate mai bine.culmea este ca azi am primit si factura pe care desigur trebuie sa o platesc :)) pentru un serviciu nonfunctional...

  • @Matei Andrei Alexandru În acest moment, cablul telefonic este furat. Aşteptăm un termen estimativ de remediere de la colegii nostri. Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să putem verifica/corecta factura. Mulţumim.

  • factura nu reprezinta o problema dar faptul ca de atata timp tot incerc sa aflu un raspuns clar in solutionarea acestei probleme...daca sun la 1930 toti ma arunca din departament in departament si nimeni nu este in masura sa dea un raspuns...cred ca cer prea mult NU?!?!

  • @Romtelecom: "În acest moment, cablul telefonic este furat."

    ... de mult nu am mai ras asa de mult.....

    E bun de pus la poanta zilei. Super-tare!!!!

  • @Dorin Marian am vrea şi noi să ne putem amuza însă, indiferent cum am scrie, tot furat e :|

  • Mama lor de hoti.....

    Oare ce culoare au?

  • hoti ca hoti dar eu tot fara raspuns raman.cred ca in momentul in care voi rezilia contractele voi fi asaltat cu telefeoane si oferte dar va fi prea tarziu...sunt satul sa tot astept un raspuns... La multi ani!!! si in anu care vine poate mai multa seriozitate nu va strica

  • @ Matei Andrei Alexandru - nu prea au cum sa te sune pt ca....au furat cablul.

    Recomandare: prinde hotul, pune inapoi cablul si vei avea ADSL.

  • cand au interes sau esti restant cu ceva te gasesc ei si pe mobil si peste tot...cand e vb sa raspunda la o simpla intrebare...dau din umeri si te arunca de colo colo.

  • V-am rămâne recunoscători dacă am păstra discuţia on-topic şi în limitele respectului reciproc rezultat din relaţia furnizor-client.

    @Matei Andrei Alexandru - ne pare rău pentru neplăcerile cauzate şi vom reveni cu un răspuns atunci când îl vom avea şi noi. Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem încă o dată scuze.

  • @Iosif Bara Totusi.... nu era mai usor sa va restrictionati apelurile de plecare?

    Codul #09 va scuteste de neplaceri. Acest lucru l-am facut din prima zi de la darea in functiune a lui. Am pe telefon memorate 2 secvente : blocare/deblocare si apas doar un buton pt apeluri externe. Am si un caller ID montat pe lie si vad daca se incerca formarea de numere de pe linia mea. Nu au fost niciodata astfel de cazuri.

    Astea cu "incarcatul" facturii cred ca-s povesti.

    Sper ca nu am suparat pe nimeni dar am ramas on-topic.

  • @dorin marian imi zice comanda refuzata!!! cum fac sa blochez telefonul la apelurile nationale????? ast rasp

  • @Iosif Bara Vom verifica situaţia semnalată de dumneavoastră. În ceea ce priveşte restricţionarea cu parolă a apelurilor de plecare, vă rugăm apelaţi 1930. Mulţumim.

  • @Matei Andrei Alexandru Estimăm că spre sfârşitul săptămânii viitoare situaţia va fi rezolvată.

    @Iosif Bara Înţelegem că facturarea a fost corectă şi că aţi discutat cu colegii de la reclamaţii.

  • da s-a rezolvat va multumesc.. o zii buna... si sa stiti ca la mine ..merge netul perfect!! pana acum nu am avut probleme cu el.... stima

  • Am probleme cu telefonul fix,primesc apeluri,se aude tonul de apel, dar nu pot raspunde,si de sunat imi apare ca suna dar nu suna...ce pot face?

  • @Nicola Madalina - vă rugăm, apelaţi 1930 sau lăsaţi-ne codul de abonat ca să verificăm situaţia.

  • @Mihai Tudose Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să putem verifica. Mulţumim.

  • S-a rezolvat!Mi s-a spus ca a fost problema de la centrală.

  • @Mihai Tudose Verificăm situaţia şi revenim.Mulţumim.

  • Deranjament la codurile de abonat 44170001685401 si 44170002770853. In zona se demoleaza asa ca este posibil sa fie rupt un cablu.Alt numar de telefon in afara de 1921 si 1930 nu exista, sa pot reclama defectiunea si dupa mobil? Daca sun de pe mobil la 1930 raspund cei de la Orange

  • Serviciul Voce nu este valabil,tonul lipseste!cod abona":44181130000945!

    Aceste probleme le intampin frecvent.zile in sir nu am ton,pentru ce mai platesc un serviciu nevalabil?Sper sa nu se mai repete!!!

1 2