Deranjament Internet + Linie Telefonica

1 2 3 4 5
  • Buna, revin cu o problema pe care am avut-o de-a lungul anului, si aia ca mi se intrerupe internetul, uneori imi mai pica si telefonul fix. In caz de ploua, ninge sau bate un pic vantul mai tare eu nu am internet, fiind o chestie foarte enervanta de la un timp. Am sunat de multe ori la serviciul dvs de deranjamente dupa care au trimis o echipa, mi-au schimbat si cablul initial care facea legatura de la stalp-casa, dar in zadar. Va rog, remediati odata problema aceasta, este foarte enervant sa stai sa urmaresti vremea cu o zi inainte pentru a vedea daca poti ca a doua zi sa folosesti internetul. In momentul de fata imi functioneaza internetul dar n-am ton la telefonul fix. Cod Factura: 42457402490354 ; Multumesc.



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @Flavius Gomei Am preluat, verificăm situaţia şi revenim. Mulţumim.

  • Am si eu problema cu internetu imi pica cateva secunde si isi revine , asta se intampla de cateva ori pe zi cod 42905000159132 .

  • @Mihai Sasekay Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • @Romtelecom multumesc astept echipa de la tehnic

  • Am si eu o problema la Status service apare: Telephony

    Your telephony service is not enabled scris cu rosu

  • @Mihai Sasekay Verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • Am si eu o problema cu Modemul internet! Cateodata imi dispare beculetul DSL SI INTERNET iar apoi DSL-ul clipeste si nu imi mai merge netul! Iar la status la Internet: You are not connected:check the connections (cables+filters) of the Box as shown in the installation guide., iar la Telefon: Your telephony service is not enabled.

  • @Rotariu Andrei Vă rugăm să ne furnizaţi codul dvs. de facturare.

  • NU AS VREA SA PAR PENIBIL DAR DEABIA ASTEPT SA-MI EXIPIRE ABONAMENTUL DE LA ROMTELECOM,CACI M-AM SATURAT DE CAT DE DES PICA INTERNETUL SI DE PLATIT, PLATESC UN PACHET DESTUL DE COSTISITOR ,PE CARE L-AM PLATIT FARA RESTANTE INSA FARA A BENEFICIA DE SERVICII LA FEL DE BUNE PRECUM E SPECIFICAT IN CONTRACT,CEL PUTIN V-AM ZIS NETUL MERGE SUB ORICE CRITICA,MERGE CATEVA MINUTE SI FARA A EXAGERA UNEORI INTR-UN MINUT PICA SI DE 3-4 ORI.VA MULTUMES.COD CLIENT:R2856620847730

  • @Elena Dartu Am preluat şi vă vor contacta colegii noştri.

  • GARBULET MARIANA

    Am facut o cerere pentru telefon fix pentru parinti si nu am mai primit nici un raspuns.

  • desi contractul a expirat de cateva luni nu am renuntat la serviciile dvs.dar suntem nemultumiti deoarece semnalul la net cade foarte des iar noi platim destul de mult si avem o viteza foarte mica....rog prin prezentul email sa ne oferiti o viteza mai mare la internet sau sa ne contectati pt.un nou contract alfel renunt la a plati factura la net.

  • COD:42856621557125

  • Buna.Am si eu o problema cu modemul gt655b sau cam asa ceva,e unu alb si mare.Mi se aprinde ledul verde de la DSL SI DE LA INTERNET ,si dupa 1 min mi se deconecteaza,si iar revine lla normal si iar si tot asa.Ce se fac spunetimi.Va rog frumos. COD FACTURA:40454764030683 [editat]



    Updated 18 months ago by a moderator.
  • Buna Ziua am probleme si cu telefonul si cu internetul (la telefon sa rupt firul dupa strada de la vant iar internetul merge 5 min dupa pica iar si tot asa... Va rog sa trimiteti o echipa tehnica pe strada lastunului nr.3 com corbu jud constanta, nr tel: [editat] dna Visan Ioana (cod factura: 41487393508447)



    Updated 18 months ago by a moderator.
  • @Garbulet Mariana Vă rugăm să ne furnizați numărul cererii ca să putem verifica situația.

    @Chisor Cristina @Iordache Cristian @Gaby Sichim Am preluat, verificăm și revenim.

    Mulțumim.

  • Bun gasit,Romtelecom! Nu stiu ce se intampla,insa nici pe faceboock nu pot sa il parcurg fara sa imi cada internetul;ca sa pot vizualiza ce e pe faceboock,imi trebuie mult timp de asteptare pana cand se misca In fine, nu ma stiu eu exprima poate cum trebuie,insa e f.f.f.lent netul;va rog f.frumos,haideti sa rezolvam odata aceasta problema,pana nu va invit sa va luati mancare la pachet si sa veniti la mine acasa sa vedeti cum functioneaza netul de la dvs.COD FACTURARE;41981624243097.

  • Buna ziua,

    Am un router huawei de la dumneavoastra dar nu merge telefonul. Internetul si tv merg perfect fara nici o problema. Am intrat in setarile routerului si la status apare scris cu rosu "Your telephony service is not enabled".

    Imi puteti spune ce se poate face.

    Va multumesc anticipat!

    Cod facturare: 42466000062633

  • @Iftenie Gavrila @Adrian Anton Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • cod abonat 44182140000782

    Nu am ton la telefon si nu merge nici interentul.

    Vă multumesc

  • @Madalina Stefan Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • Totul a revenit la normal. Multumim!

  • Nu am ton la telefon si nu merge nici interentul.

    Vă multumesc

    cod abonat: 42467502426057

  • @Gafencu Claudiu Constantin Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

1 2 3 4 5