Cum vă putem fi de folos?

« 35 36 37 38 39 40 41 »
  • L-am scos din priza si l-am bagat de nush cate ori,dar degeaba,nu vrea sa se reseteze,in loc de cod-ul de abonat,nu va pot folosi nr de card sau altele,pt ca nu am cum sa dau de titularurul abonamentului.

  • Mam interesat de telefonia mobila de la voi cdma,mau sunat si mi sa spus ca nu este semnal pe telefon,ok am zis,la o saptamana au venit cei de la servis la o defectiune si lam intrebat aveti semnal pe telefon si avea maxim....Cei de la romtelecom stiu ce face dreapta cu stanga..Pentru ca cred ca nici habar nu aveti unde este sau nu este semnal cu aceste telefoane.Asa va veti pierde clientiii.As vrea sa fiu anuntat la tel0788051452.Si inca o intrebare pentru cei din conducere:Daca totusi ati bagat telefonia cdma de ce nu folositi antenele de la fosta firma zapp care apartine de voi?Pentru ca totusi zapp au avut multi clienti si sar intoarce inapoi pe aceasta fregventa daca ati avea tarifele ce leau avut ei.Va rog un raspuns

  • Pina la urma se reseteaza contoarele de apeluri din MyAccount?

    Au trecut 11 zile.

    Pentru IPTV colegii dvs. mai lucreaza la posibilitatea aranjarii canalelor dupa cum vreau eu? Astept un raspuns restant la problema aceasta.

  • @Cipry Condea Am transmis aspectul menţionat de dvs. colegilor la de Next-Gen.

    @Obreja Cristian Ok, vă rugăm atunci să apelaţi 1930.

    @Gale Ciprian Veţi fi contactat.

    @Rus Razvan Aplicaţia Myaccount va fi funţională la sfârşitul săptămânii.

    Mulţumim.

  • Se aduc imbunatatiri la aplicatia My Account?

    Daca da puteti spune care vor fi?

  • @Trif Ovidiu Adrian

    Asa se laudau...dar nu stiu ce ar mai putea aduce in plus in afara de scurtarea timpului pentru afisarea minutelor consumate.

  • @Rus Razvan Ex: vreau sa vad cand imi expira contractele pe fiecare serviciu in parte.

    Ar putea fi un "feature" folositor.

  • Oare de ce toti clientii RTC asteapta si urmaresc aceasta problema?

  • e normal sa stii cand iti expira ca sa te orientezi dupa noile oferte. Din pacate acum nu se mai poate face nimic decat pe contract pe 2 ani, care e probabil cel mai mare minus.

  • toti operatorii au imbratisat acest mod de oferte cu contracte de termen mediu sau lung.

    La RTC poti face modificari si daca esti sub contract cu ei.

  • @Razvan nu poti, probabil doar in "sus".

  • Absolut, dar cu noile oferte imi cresc pachetul la IPTV si telefonie exact in aceeasi bani, e ok pentru mine. Am vrut sa jonglez cu niste pachete si nu pot pina peste 11 luni:))

  • @Romtelecom...intrebare

    In acest moment folosesc televiziunea prin IPTV cu receiver Pirelli fara HDD luat in custodie pe gratis. Dupa ce se termina perioada contractuala de 2 ani mi se va percepe ceva taxa de custodie? Daca da cat?(2.49 euro-parca?)

  • @Rus Razvan Dacă aveţi deja echipamentul şi nu doriţi altul, nu vi se va percepe taxă de chirie. Mulţumim.

  • @Romtelecom

    Dar pentru al doilea receiver va fi taxa de 2.5 euro si il voi conecta in modem ca si pe primul si voi avea si pe al doilea semnal independent de primul?

  • @Rus Razvan Da, pentru cel de-al doilea receiver veţi plăti taxă. Semnalul va fi independent de primul. În cazul în care aveţi şi internet, banda se va împărţi între IPTV şi internet. Mulţumim.

  • Se aduc imbunatatiri la aplicatia My Account?

    Daca da puteti spune care vor fi?

  • @Trif Ovidiu Adrian Vor fi îmbunătăţiri la aplicaţie. Scopul acestora este ca aplicaţia să devină mai rapidă, să permită oferirea de promoţii personalizate şi, de asemenea, se lucrează pentru a face posibilă logarea în magazinul online Romtelecom cu ajutorul contului de MyAccount.

  • Multumesc pt lamuriri.

    Succes.

  • Am primit astazi modemul Clicknet Smartbox prin curier si am fost rugat sa sun pt activare, dar vad ca functioneaza.Am o intrebare.Vad ca pe noul contract scrie ca ar trebui sa am 100 Mbps, dar am tot 40 Mbps.Astept un raspuns .Va multumesc.Cod facturare 44170008468596

  • Buna, am o intrebare referitor la telefon, cum activez optiunea" nelimitat cu un numar in Romtelecom"? Am apelat 1930 dar nu-mi dau seama ce sa aleg acolo. Multumesc.

  • Dai la activare servici noi

  • ok, multumesc, o sa incerc maine

  • @Grosu Dan Stefan

    100 Mbps nu vei prinde niciodata cum nu vei prinde nici 50 Mbps.

    Eu am 20 Mbps si in speedtest am o valoare intre 15 si 16 Mbps. o valoare buna, zic eu.

  • buna ziua

    Nu am primit factura telecom-luna august-si asteptam factura din septembrie 2011 pentru a achita suma totala. De unde pot sa fac rost de factura deoarece la Posta nu-mi incaseaza bani? Intre timp serviciile Romtelecom mi-au fost decuplate.

    multumesc

  • @Grosu Dan Stefan Am preluat, ne ocupăm. Cererea dvs. încă nu este finalizată şi de aceea încă nu s-a făcut trecerea la 100 Mbps.

    @Rus Razvan Viteza depinde de capacităţile liniei.

    @Marioara Vlasin Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare ca să putem verifica.

    Mulţumim.

  • 42549760965703

  • Aceeasi problema o am si eu in MyAccount facturile pentru codurile de abonat 44170002095686 si 44170002112110 nu au intrat (tin sa precizez ca pe codul de facturare 44170002095686 sunt trecute 3 abonamente, toate cu aceeasi adresa de instalare, am ales aceasta chestiune deoarece ele nu se afla in posesia mea, sunt date la un prieten de al meu si de aia am ales sa se factureze toate 3 pe aceeasi factura). Va rog remediati problema ca sa stiu cat am de plata.

  • In Cluj-Napoca a fost o problema de cateva minute, s-a rezolvat.

  • Modem Huawei HG655b

    in meniul Maintenance - Diagnose apar urmatoarele informatii :

    "Ping Test

    Destination address: Start

    Maintain Finish Report

    Auto Diagnose

    DSL Status The DSL is connected.

    PPPoE status Obtaining the IP address succeeded. WAN6_INTERNET_TR069_R_ATM1_0_35 The IP address is 92.85.156.71.

    Network Status Connecting the PPPoE of the default gateway failed. Please check the PPPoE of the default gateway.

    Atm Oamf5 Test

    Interface : ATM1_0_35ATM2_0_36ATM3_0_37Start "

    de ce imi apare mesajul "Network Status Connecting the PPPoE of the default gateway failed. Please check the PPPoE of the default gateway." ?

    cod abonat 42385751207558

« 35 36 37 38 39 40 41 »