Cum vă putem fi de folos?

« 179 180 181 182 183 184 185 »
  • Romtelecom la mine cat dureaza "verificarea"?

  • de ce se blocheaza mesajele primate pe receiver?nu se mai pot sterge si apar mereu ca si cum aqs primi un nou mesaj?ce se poate face?am receiver standard si hd

  • In contractul oferit de dvs., inca de acum cativa ani nu se ofera garantii in livrarea serviciului de internet... Cum ganditi problema, de cand ati lansat IPTV (mai pe inteles, TV pe internet), intr-un caz precum cel actual - a 3-a zi fara conexiune la internet?!...

    Operatorii de la 1921 au spus doar - la fel ca si sambata trecuta - "...da, stim... este o problema in Drumul Taberei...". Diferenta fata de saptamana trecuta a fost ca initial au zis ceva de 16 ore necesare pentru interventie, dupa care a doua zi, la fel ca sambata anterioara - fara termen...

    Trebuie sa spun ca sunt client de ani buni al dvs. si nu fac parte din acea categorie care dupa o perioada de servicii oferite fara cusur, la prima problema aparuta sa se "urce in alta barca"... dar mi-as dori totusi.... intr-un loc care este capitala unei tari si unde ofertele sunt in exces... mi-as dori, spun, o minima umbra de consideratie...

    72 de ore de continua intrerupere care duc la scaderea costurilor facturii la final de luna... nu va pastreaza prea mult clientii, daca aceste intreruperi devin dese sau regulate... nu aduc in discutie imposibilitatea desfasurarii unei activitati online ca aduce beneficii... nici "bucuria imensa" ca intr-o seara de vineri-sambata in familie, sa nu poti urmari un Discovery, un film pe HBO sau orice altceva ti-ai dori la un TV....

  • Nu functioneaza HBO GO! Unele filme si seriale merg, altele nu... Ce se intimpla?

  • Buna dimineata,cod facturare 42384004145007,VASILE IONEL cum pot intra in posesia unui card vizionare pt receiver?Cel vechi a fost rupt din greseala.PACE.

  • Buna ziua.Mi-am instalat Miercuri seara pachetul Voce.Si as dori sa stiu cand ajunge tableta?Nu vreau sa ma trezesc cu vreo surpriza sa platesc vreun avans pentru tableta.

  • As vrea sa fac o cerere de restituire a garantiei platita la deschiderea contractului romtelecom.

    Am trimis un email la transfersolduri@romtelecom.ro dar nu mi s-a raspuns dupa 5-6 zile.

    Banii vreau sa ajunga in balanţa contului, adica sa fie platite facturile cu ei.

    Se poate face restituirea fara sa mai sun la 1930, prin email? as vrea sa stiu la ce email trebuie sa trimit solicitarea, pot fi contactat prin email-ul tyiby@yahoo.com.

    cod de facturare: 43324181498577

  • buna ziu,as dorii sa va adresez si eu O intrebare.. 1-Cand se va face o modernizare a retelei de internet in comuna TOPLET,SAT BARZA, judet CARAS-SEVERIN? (adica marirea vitezelor teoretice,si schimbarea tehnologiei folosite actual,avand in vedere faptul ca 95% din totalul locuintelor din acest sat detin serviciile de telefonie fixa si internet de la RTC). din punctul meu de vedere mi se pare absurd faptul ca eu platesc acelasi pret pentru NET PLAY de 6mb,, iar altii platesc la fel si primesc mai mult...

    COD FACTURARE 41117000233777

  • Sebastian Cuptor - vă rugăm clarificați - ați permis accesul pentru instalare inclusiv în interiorul casei dvs?

    Andy Mihai - noi vă mulțumim pentru feedback și pentru că sunteți alături de noi.

    Cosmin Iuo - stimate domn, ne-ați comunicat un cod de facturare eronat. Pentru mai multă operativitate, vă recomandăm să apelați 1930. Toate cele bune.

    Lucian Verdes - Dețineți în prezent VARIAT+SURF+ZERO, abonament lunar de 7 Euro fara TVA. Dacă doriți modificare, veți trece la oferta VARIAT+PLAY+ZERO, abonament lunar de 10.5 fara TVA. Vă rugăm să ne spuneți dacă doriți să fiți apelat de către un reprezentant de vânzări.

    Alexandru Ispas - unele mesaje trimise pe STB au o durată de viață mai mare, din considerente legale.

    Doru Badetchi - Codul dvs de facturare, vă rugăm, pentru verificare specifică? Întrucât menționați lipsa unei garanții în livrarea serviciilor, presupunem că este vorba despre un abonament pentru persoane fizice - totodată, având în vedere zona, putem presupune că există posibilitatea ca funcționarea serviciilor să fi fost afectată de lucrări civile, însă vom putea confirma doar în baza unui element de identificare a contului. În acest caz, perioada contractuală de remediere a unui deranjament este de până la 72 de ore - iar în asemenea situații, abonamentul este ajustat direct proporțional cu perioada de nefuncționare a serviciilor. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne pare tare rău pentru neplăcerile cauzate.

    Gabriel Toma - Codul dvs de facturare, vă rugăm, pentru verificare specifică?

    Ionut Claudia, Tibi - preluat, înaintat la verificare.

    Octav Stamate - număr de cerere sau cod de facturare, vă rugăm?

    Mircea Negoitescu - ne pare rău, în acest moment nu vă putem oferi un orizont de timp în care se vor opera modificări asupra rețelei în zonă - iar în ceea ce privește vitezele disponibile, acestea depind direct de tehnologia disponibilă în zonă.

  • si pe parcurs se sterg sau ce se intampla?

  • Cod facturare 42384004145007.Lamuriti-ma mai oameni buni si pe mine cu un lucru,doresc sa intru in posesia unui card pt receiver, s-a rupt cel vechi si voi la telefon spuneti ca este contra-cost,bineinteles operatorul nici macar nu a stiut pretul corec "in jur de 10 euro".Am platit milioane de lei pe facturi si voi nu puteti sa-mi dati un "amarat" de card gratis.Nu am de gand sa platesc nimic si bineinteles nu am sa m-ai platesc nici facturile vazand ca nu receptionez semnal pt vizionare.Culmea paradoxului,din ceea ce am citit pe aici sunt abonati care l-au primit gratis.BRAVO MA,TIPIC ROMANESC.

  • Ionut Claudia cei care l-au primit gratis au mers personal la un magazin Romtelecom.Deci titularul contractului cu cartea de identitate si cardul pt receiver se duce la magazinul Romtelecom si schimba cardul.

    Romtelecom oferta de aici este mai mare decat Oferta Star croita special pentru mine pe contul online.O intrebare as mai avea antivirusul din Oferta Star pentru cate calculatoare este?

  • Cum ai reusit sa rupi cardul? Iti trebuie ceva dorinta sa faci asa ceva, mai ales ca el e in STB destul de ascuns si nu e la vedere.

  • cred ca imaginea de profil spune cum....banuiesc.

  • Buna ziua,

    Saptamana trecuta am prelungit contractul pt 2 ani cu Romtelecom si am solicitat schimbarea tehnologiei TV de la satelit la IPTV. In cursul zilei de ieri serviciul TV satelit a fost intrerupt, fara ca pana la aceasta ora sa vina echipa Romtelecom sa instaleze serviciul IPTV cum normal ar fi fost!. Codul de facturare este 44170003508926 - Manea Petre.

    Va rog remediati cat mai urgent situatia si de asemenea solicit recalcularea facturii pentru perioada de nefunctionare a serviciului. Va rog sa ma contactati la nr de mobil specificat in cererile de la Romtelecom (de la 1930). Aseara mi s-a spus ca azi la prima ora voi fi contactat de echipa de instalare. Este ora 15.22 si inca nu a sunat nimeni! Daca stiti ca nu sunteti in stare sa instalati noile echipamente, macar nu taiati accesul la vechiul serviciu!

    Multumesc anticipat!



    Updated 5 months ago by the author.
  • La receptoarele HD cu PVR nu se poate modifica cumva marimea subtitrarii?E mult prea mica.Acelasi receptor pe iesirea scart pe unele canale are subtitrarea mult mai mare adica pe tot ecranul.La HD e doar pe 1/3 din ecran.

  • buna cine imi poate spune mai exact ce e acel PPP uptime???? de ceva vreme imi cade netul cam la fiecare 5-10 min dar nu DSL ci la PPP...am sunat la "stimatii" domni de la romt... la care m-i sa spus ca daca problema persista mai mult de 1 zii sa revin cu un telefon la ei...cum se poate asa ceva cand e vb de factura te penalizeaza ptr fiecare zii dar daca nu iti merge netul azi revino maine!!!!!

  • Ce anume trebuie sa fac sa trec serviciile de pe numele unchiului meu pe numele meu? cod facturare: 43050253033978

  • Buna ziua ! Am si eu ceva probleme din cauza modemului cred . de vreo 1-2 saptamani , am probleme cu DNS-ul pe majoritatea site-urilor .Care ar putea fi problema ? Am incercat mai multe browsere , reinstalare de windows si tot asa facea ,dar dupa un timp isi revine fara nici o explicatie .

    Uitati un exemplu :

    Serverul de la s2067-wartune.r2games.com nu poate fi găsit, deoarece căutarea DNS a eșuat. DNS este serviciul care traduce numele unui sait web în adresa lui de internet. Această eroare este cauzată cel mai adesea de lipsa unei conexiuni la internet, sau de configurarea greșită a rețelei. Poate fi cauzat de asemenea de un DNS neresponsiv, sau de un firewall care împiedică Opera să acceseze rețeaua.

  • Cod client: 42856000428958.

    Buna ziua,

    Referitor la postarea mea anterioara, revin cu o serie de precizari:

    1. Problema instalarii serviciului de televiziune a fost rezolvata cu promptitudine maxima, motiv pentru care v-am felicitat.

    2. A doua problema pe care am semnalat-o acum doua saptamani este legata de viteza slaba de descarcare, care nu depaseste 18 Mbps, in conditiile in care detin abonament Power de 100Mbps. Colegii dvs. care s-au deplasat la fata locului au spus ca problema poate fi rezolvata numai dupa ce infrastructura de fibra optica pentru televiziune va fi instalala pe scara. Avand in vedere ca aceasta problema a fost rezolvata (pct. 1), am rugamintea sa semnalati echipa de service pentru rezolvarea celei de-a doua probleme. pentru mai m ulte detalii pot fi contactat telefonic la nr de mobil din baza de date.

    Multumesc,

    Sebastian Cuptor

  • Alexandru Ispas - da, după expirarea perioadei legale sunt eliminate în consecință.

    Ionut Claudia - stimată doamnă, cardul deteriorat din motive independente de companie se înlocuiește contra cost în magazin - confirmăm spusele colegilor din call center. Se înlocuiesc gratuit cardurile funcționale atunci când se înlocuiesc și echipamentele. Toate cele bune.

    Lucian Verdes, Marius Manea - s-a preluat de pe celălalt thread, veți fi contactat de către un operator.

    Duca Ioan Cosmin - acest feedback se află deja în atenția colegilor noștri.

    Ambrus Pityu Plutico - stimate domn, mesajul dvs a fost deja preluat de pe celălalt thread. Pentru a diagnostica o disfuncționalitate, verificările trebuie făcute în timp ce aceasta se manifestă. Vă mulțumim pentru înțelegere.

    Dragotel Bogdan - Titularul predator al contului trebuie să meargă în magazin însoțit de cel care preia contul - titularul va semna o cerere de transfer a a contului. Atât titularul, cât și cel care preia contul trebuie să prezinte documente de identitate.

    Antofie Alex - codul dvs de facturare, vă rugăm?

    Sebastian Cuptor - stimate domn, dvs ați solicitat upgrade de viteză pentru internet - ați permis instalarea în locuința dvs a cablului care să permită o viteză de internet mai mare? Instalarea infrastructurii video în scara blocului nu este suficientă. Dacă ne dați acceptul dvs pentru acest pas, vom retrimite echipa tehnică. Vă mulțumim pentru înțelegere.

  • Buna ziua ,ma numesc Piroi Marian,am primit acasa pachetul power format din internet power si voce nelimitat 100 plus un telefon fix DECT SIEMENS AP 22O si as dori abonamentul cu pachetul nelimitat 100 la 33,78 lei fara internet si fara televiziune.codul meu de client este R1983880279535.Astept raspunsul dvs,multumesc,o zi buna!

  • Buna ziua, am si eu o nelamurire am comandat pachetul power internet de 100 de Mb plus telefonie si televiziune bun. Acum sa realizez ca am internetu de 8 Mb si la calculatoarele de jos din bara imi zice ca am netu de 100 de Mb dar mie imi trimite-ti doar 8 si platesc o gramada de bani pentru ce? Numai ca sa va bag voua bani in buzunar ? Am tot sunat la informati si ma trimite dintr-o parte in alta si tot asa. Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati si pe mine .. macar sa ma lamuriti cu treaba asta. De fiecare data cand sunam imi spuneau ca nu poate sa trimita mai mult ca .. da am prieteni care au acelasi internet acelasi pachet si ei pot sa downloadeze cu viteza de 2 3 Mb download sau 20 30 de Mb cum spuneti voi si la mine nu se poate de ce anume?

    Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine.

    Va Multumesc. Astept un raspuns.

  • nu pot da comentarii pe wall inca,ma mai deblocati?

  • Buna Ziua ,

    De 1 saptamana si ceva , internetul merge extrem de prost . Sa nu mai spun de telefon [pare linia deranjata - paraie ceva. nu pot efectua apeluri-nici macar la 1930 - si nu pot primi . ] Din contract de 6 mega am ajuns sa-mi mearga 100kbps[si cade destul de des] , deci corect ar fi ca si eu sa platesc doar 100 kbps [si clar , problema nu e de la mine - am verificat cablurile toate si sunt in regula]+ de 2 luni de zile am tot raportat problema cu telefonul fix marca Gigaset Siemens ...[suna 1-2 secunde si apoi se intrerupe] si am tot fost mutat de la un operator la celalalt si asa a ramas treaba. Momentan nu pot fi contactat pe fix pt ca nu merge nici macar sa apelez 1930

    COD FACTURARE 43865520923848

  • Cod client: 42856000428958.

    Buna ziua,

    Da, va dau acceptul sa trimiteti echipa tehnica pentru instalarea cablului de internet.

    Multumesc,

    Sebastian Cuptor

  • De ce nu merge postul M1 cand este transmis jocurile olimpice? Si de cand ati scos DUNA TV si ati bagat DUNA WORLD??? nici un anunt nici nimic vai si amar. sau e ceva temporar ?

  • Catalina Simona, Iulyus Sound's, Sebastian Cuptor - înaintat la verificare.

    Bogdan Bitza - viteza disponibilă specific la locația dvs depinde de tehnologia disponibilă - și este clarificată în contractul dvs de furnizare a serviciilor. Pentru un răspuns specific, avem nevoie de codul dvs de facturare.

    Alexandru Ispas - a fost ridicat ban-ul aplicat userului dvs.

    Levi Levente - situația este temporară și independentă de voința noastră. Pe durata desfășurării Jocurilor Olimpice de Iarna, canalele M1, M2 și Duna TV nu retransmit de imagini de la această competiție pentru România, întrucât drepturile obținute de Televiziunea Maghiară sunt valabile exclusiv pe teritoriul Ungariei. Pentru România, Jocurile Olimpice pot fi urmărite pe canalele TVR.

« 179 180 181 182 183 184 185 »