Cum vă putem fi de folos?

« 109 110 111 112 113 114 115 »
  • @Daniel Andrei Dinca @George Croitoru Am preluat, verificăm și revenim.

    @Felicia Popa Stoican Vă rugăm să ne furnizați codul de facturare ca să putem verifica.

    Mulțumim.

  • ma fratilor, se poate instala modemul clicknet mobile pe windows 8 ? ca eu nu am reusit, imi da instalare revocata de utilizator ... Multumesc ! :)

  • @Nick Daniel's Așa cum vi s-a comunicat prin mesageria privată, vă rugăm să ne comunicați codul de facturare. Mulțumim.

  • @Romtelecom

    Doresc si eu scoaterea canalelor HUNGARIAN pe codul de abonat: 41334002441405.

    Sunt abonat la pachetul Maxim. Daca se pot scoate spuneti-mi se va aplica si o reducere la factura?

    Multumesc

  • @Marius Rusu Canalele hungarian sunt incluse în abonamentul Maxim gratuit. Mulțumim.

  • si eu as vrea sa fie scoase, mai ales k sunt si multe.

  • Buna ziua!Am contract la dvs pt Clicknet care expira pe data de 2 mai.As dori sa stiu daca pot trece pe Net Surf cu telefonie zero dupa expirarea acestui contract Cod facturare : 42466233408016

  • @Edu Eduard După expirarea contractului, puteți beneficia de ofertele în vigoare la data cererii. Mulțumim.

  • oferte pentru internet mobil mai aveti?nu mai vad nimic de internet mobil pe site ul dvs.

  • @Edu Eduard Există ofertă pentru internet mobil. În ce zonă vă interesează?

  • Pv Tv ecran negru activ cu un sunet de "tic tac" ca la ceas.sunt pe cablu analogic.rog a se trimite catre tehnic.

  • @Daniel Macovei Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • Am citit ca ieri, CNA a modificat decizia 220/2011, prin decizia 141 din 28.03.2013. Poate isi dau seama ca nu au avut dreptate referitor la orele de difuzare a programelor adult in sistem digital. Punctul respectiv a ramas nemodificat, dar, acum poate l-au recitit si si-au dat seama de greseli. Mai contactati-i pentru noi. :D

    Weekend placut tuturor!

  • ce pret aveti pentru abonamentul clicknet mobile 0.5 Gb?

  • Va salut! Sper sa aveti putina rabdare pt a citi randurile urmatoare. Nemultumit de faptul ca eram constrans sa tin un abonament de telefon fix pentru un serviciu de internet execrabil (Evul Mediu, ce pot sa zic?!), am decis sa inchid abonamentul cu cateva luni inainte de finalul contractului, intocmai pt ca nu am gasit intelegere in cadrul companiei dvs. Am fost anuntat ca serviciile au fost inchise in data X in urma cererii de reziliere, insa, surpriza, cand am primit factura am fost taxat pentru inca aprox 10 zile. Atunci am fost determinat sa cer niste pareri OPC-ului si in legatura cu acea taxa de reziliere si cu legalitatea acesteia. Dupa cateva zile, sotia mea a fost apelata de un reprezentant care, cu scuzele de rigoare, a spus ca vor recalcula factura in mod corect FARA TAXA DE REZILIERE. Am stabilit ca in urma primirii unui act doveditor, sa retrag reclamatia de la OPC. Zis si facut. Interesant insa, la putine zile dupa, in mod miraculos, suma aferenta facturii care inca nu ajunsese in data scadenta, a fost vanduta unei firme de recuperari (Co-Face, sau ceva de genu'). Desi toata situatia cu RomTelecom a fost rezolvata, am primit confirmare ca tot contul e pe zero si e in regula, reprezentantii Co-Face ma asalteaza cu telefoane in care imi spun sa platesc datoria completa, cu tot cu taxa de reziliere (apropo, ilegala conform OPC-ului/legii). Intrebarea mea este cum de asa-zisa "datorie" a ajuns la o firma de recuperari INAINTE de data scadenta a facturii primite? Va rog, oferiti un raspuns de bun-simt, intrucat cunosc legile (ghinionul face sa lucrez in domeniu). De asemenea, va informez ca toate facturile, actele si raspunsurile oficiale primite, cat si inregistrarea apelurilor cu acesti recuperatori pe care ma abtin sa-i compar cu ceva anume, fac parte dintr-un dosar ce asteapta sa fie completat cu raspunsul RomTelecom, care va continua reclamatia OPC/ANPC inaintata cu aproximativ o luna si jumatate in urma care, aparent a fost solutionata. Mentionez ca factura a fost platita asa cum am stabilit cu reprezentantii RomTelecom. O zi buna va doresc!

  • si by the way, acum am inteles de ce tot apar notificari in cadrul prietenilor de pe facebook "X liked RomTelecom" - toti au reclamatii de facut:))

  • CORECT DL. CLAUDIU

  • BUNA ZIUA. AS VREA SA STIU CATE LUNI DUPA INCHEIEREA UNUI CONTRACT MAI PRIMESC FACTURI?DEJA ESTE A 4-A FACTURA EMISA DE SOCIETATEA DVS CATRE MINE.MENTIONEZ CA ACEST CONTRACT S-A REZILIAT DIN VINA DVS. PENTRU CA NU MAI BENEFICIEZ DE SERVICIILE DE TELEFONIE FIXA, DEOARECE S-AU FURAT CABLURILE, IAR DVS. DE 2 ANI NU ATI FACUT NIMIC.VA ROG VERIFICATI NENUMARATELE SESIZARI FACUTE DE MINE , PREDAREA ECHIPAMENTELOR A FOST FACUTA LA SEDIUL DVS DIN DEVA.COD FACTURARE 32227502275348,TEL 0254712068.IAR DE ATUNCI AM PRIMIT DEJA 4 FACTURI.COLEGELE DVS IMI SPUN LA TELEFON CA DUREAZA PANA ANUNTA LA FACTURARE. POATE CELE DE LA DERANJAMENTE PLATESC 2 FACTURI, IAR CELE DE LA FACTURARI INCA DOUA???? ASTEPT UN RASPUNS.CU STIMA.....DIACONESCU LILIANA

  • Doamna Liliana - cu tot respectul pentru moderatorii acestui forum si pentru angajatii companiei - va recomand ca orice sesizare sa o incheiati DOAR in momentul in care aveti un act doveditor, oficial din partea RomTelecom-ului, pentru a nu avea surprize neplacute pe viitor. Din pacate, se pare ca si cu un astfel de act... tot apar neplaceri.

  • Buna,

    Sunt si angajata si clienta Romtelecom. VREAU DE URGENTA DESPAGUBIRI..VOI MERGE LUNI LA OPC, TREBUIA SA MI SE INSTALEZE UN 3 P CU 3 STB-URI IPTV ...A VENIT ECHIPA MI-A ZIS CA NU ARE SCULELE NECESARE PT A DA GAURI SI REVIN A 2 ZI. A FOST A 2 ZI , AZI MI-A DAT GAURILE SI NU IMI MERGE NIMIK NICI NET NICI TV SI MI-AU ZIS CA NU AU CE FACE SI AU PLECAT...CASA E DEZORDINE,AM GAURI NOI IN PERETI SI NU BENEFICIEZ DE NICI UN SERVICIU DECAT DE INCOPETENTA.DACA NOUA CA ANGAJATI NI SE INTAMPLA ASTA CUM RAMANE CU RESTU LUMII? ASTA NU VA RAMANE ASA VOI MERGE PANA IN PANZELE ALBE SI LA TRIBUNAL DACA NU SE IA NICI O MASURA.AM RAMAS PESTE WEEK FARA NICI UN SERVICIU...NU MAI IMI MERG NICI SERVICILE DE LA RDS SI UPC PT CA ECHIPA MI-A DESFINTAT SI MI-AU LUAT CABLURILE...CUM SE POATE SA FITI CHIAR ASA....????ASTEPT UN RASPUNS DACA NU DE LUNI VOI APELA LA CEALATA VARIANTA IN CAZ CA NU SE REZOLVA ASTA..PLUS VOI RENUNTA LA ACESTE SERVICI SI SA VINA SA ISI IA CATRAFUSELE TIP ECHIPAMENT DE LA MINE DIN CASA.

  • Angajata? Rt sau Cosmote?P)

  • pe cand vedem si pro 7 pe aici!

  • dorim de 2 zile sa anuntam deranjamentul postului telefonic 0254682224. Este jenant ca pe banii oamenilor , nu mai vorbesc de starea nervoasa, sa astepti la telefon minute in sir , sa nu ti se raspunda si cand se raspunde sa te plaseze , din nou de la un nr. la altul! Intelegem din ce in ce mai bine de au gastigat atatia clienti celelalte retele telefonice! Probabil sunt acolo oameni platiti care sa distruga definitiv ROMTELECOMUL!

  • buna dimineatza!si sa aveti o luna cat mai frumoasa.cod abonat 41006912259491 COMAN ION .este tatal meu.de astazi oferta HBO+HBO COMEDY a luat sfarsit.dar observ ca canalele le pot urmarii in continuare desi am resetat receiverul de la butonul din spate si tatal meu nu doreste acesta optiune.puteti sa-mi spune-ti ce se intampla?multumesc!apelez la dvs deoarece la 1930 se intra foarte greu.

  • Coman Lucian Marius,inca nu au oprit canalele care au fost date gratuit dar in cursul zilei de azi le opresc ei.Trebuie sa gandeasca o oferta noua.Multumesc

  • Userul RomTelecom a fost atat de grabit sa imi spuna sa scriu aici reclamatia mea (logic, sa nu fie public), iar acum nu mai este deloc dispus sa-mi raspunda. Este nevoie sa public reclamatia mea pe orice domeniul public-virtual am la indemana? Sau e nevoie sa nu mai astept raspunsurile voastre si sa apelez direct OPC-ul? Asta nu e o amenintare. Am mai facut o data acest lucru, nu am facut degeaba, deci, o sa mai fac pana firma aia stupida de recuperari cu care aveti voi legatura o sa aiba de platit niscaiva daune sau amenzi.

« 109 110 111 112 113 114 115 »