Contracte Romtelecom

1 2 3
  • Nu mai incheiati decat contracte pe 2 ani? Prelungirile contractuale tot pe 2 ani?



    Like this post to subscribe to the topic.
  • Uite ce zice aici , http://www.romtelecom.ro/termeni-legali/termeni-si-conditii-contracte-servicii-operatori/

    "Art. 3. Durata contractului

    3.1 Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele parti si va fi valabil pana la data incetarii furnizarii tuturor Serviciilor comandate de catre Partener in baza acestuia.

    3.2 Pentru fiecare Serviciu contractul va fi valabil pana la expirarea Periodei initiale aferente Serviciului respectiv si se va prelungi automat cu perioade succesive egale cu Perioada initiala, cu exceptia cazului in care o parte notifica in scris celeilalte parti, cu minim 30 (treizeci) de zile inainte de expirarea Perioadei initiale, solicitarea de incetare a contractului cu privire la Serviciul respectiv."

    Adica , daca ai facut pe 2 ani se va prelungi automat tot pe 2 , daca nu ii notifici cu cel putin 30 zile.Garantat , o sa devi "sclav pe 2 ani " contractului initial .

  • Eu la fix am contractul doar pe inca un an de zile. Nimic mai mult. Abia astept sa scap si de fixul la ei, asa de multe neplaceri am avut. Intrebarea n-am adresat-o pentru mine, caci oricum, ultima oferta pe care mi-au facut-o a fost complet nesatisfacatoare.

  • Si eu astept sa scap , precum ai vazut vechi clientzi sint discriminati .

    Cum ai vazut , una promit la telefon (1930) si alta apare pe factura , vin cu "oferte personalizate" , dar cind le ceri sa trimita pe e-mail , nu se poate.

  • Da, eu am stat 2 saptamani fara net si nicio echipa tehnica nu m-a sunat. Am reziliat contractul si echipa tehnica m-a sunat abia dupa ce am reziliat. Evident, fara rost. Eu mai voiam doarsa schimb un receiver Dolce nefunctional si nu se poate schimba cel vechi cu altul decat cu... contract nou. In schimb imi faceau oferta cu Cosmote 5000 de minute, care oricum nu ma intereseaza caci nu folosesc Cosmote. Concluzia: oferta proasta si dezinterestul meu ca si client este castigat. Nu conteaza, oricum. Cert e ca raman cu un gust amar si cu multi bani dati pe niste servicii de care nu sunt multumit.

  • Oricum, nu cred ca e de f mare importanta ce scriu eu aici, dar marturisesc ca sunt dezamagit de serviciile romtelecom, ca sa nu mai vorbesc de oferta lor adresata clientilor vechi. Sunt aproape convins ca nu va citi nimeni aceste mesaje sau daca le va citi, nu le va lua in considerare. Insa ar fi fost mai comercial un tratament corect al clientilor mai vechi, cu oferte mai bune si nu tot cu ce este pe piata la momentul actual + contractele pe termen f mare, pe 2 ani. E drept, si alte companii iti fac contract pe 2 ani, dar au mai multe avantaje. Regret alegerea facuta, sincer.

  • @Claudiu Marconi Ne puteţi furniza, vă rugăm, codul de facturare ca să putem verifica?

  • as prefera prin mesagerie privata, dar vad ca nu aveti aceasta optiune...

  • @Tidy Crys Link-ul pe care l-aţi postat de pe site-ul Romtelecom conţine un contract valabil pentru operatori. Dvs. sunteţi consumator iar condiţiile contractuale care se aplică pentru dvs. le găsiţi aici:

    http://www.romtelecom.ro/contracte-si-oferte-voce/

  • De asemenea, m-am trezit cu cca 1 ron de plata pt factura tiparita, desi contractul in care semnasem pentru asa ceva a fost reziliat de 2 luni, mai precis in perioada de proba a serviciului. Ce puteti face in aceasta directie? Contractul initial nu prevede nimic referitor la taxa respectiva si nu apare nici in prelungirea lui la Dolce. Sa inteleg ca preluati doar partial desfiintarile de contract?

    P.S. Va marturisesc ca de la finalul lui iulie de cand internetul dvs. m-a parasit din motive independente de mine - si nu stiu nici pana azi de ce - stau pe telefoane cu dvs., iar rezolvarea vine f greu, dupa lungi insistente si nervi inutili si/sau reclamatii scrise.

  • @Claudiu Marconi Am preluat, rugăm colegii să verifice. Încă o dată, ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.

  • Multumesc pentru colaborare! Sper sa si primesc un raspuns, in timp util, mai ales in privinta rezolvarii cu cel de-al 2lea receiver Dolce, cat si in privinta taxei de care am discutat mai sus.

  • Sunt abonat dolce de 2 ani luna asta imi expira contractul. Doresc sa raman in continuare.. mi se prelungeste pe perioada nedeterminata contractul.? Sau trebuie sa-mi fac alt abonament?

  • @Ionut Margarit - Contractul continuă automat pe perioadă nedeterminată la tariful de listă sau, dacă doriţi, puteţi încheia un nou abonament conform ofertei comercial în vigoare. În acest sens, puteţi merge la magazinele Romtelecom sau puteţi contacta 1930.

  • recent am luat clicknet de 2 mb, daca il vreau pe cel de 6 mb cat trebuie sa platesc diferenta? Va multumesc

  • @Popescu Laurentiu Vă rugăm să ne furnizaţi codul de facturare. Mulţumim.

  • 42908710000076, vreau doar sa stiu care ar fi diferenta orientativ, multumesc

  • @Popescu Laurentiu Veţi fi contactat. Mulţumim.

  • buna ziua.imi puteti explica si mie cum cineva poate prelungi si modifica un contract in numele titularului fara a i se cere cel putin datele personale?din punctul meu de vedere este o totala ilegalitate.eu ca titular de contract nu pot rezilia contractul acum deoarece alta persoana la modificat in locul meu.bineinteles ca aceasta situatie nu o accept.sunt de doi ani plecata din tara si asta o pot demonstra,plus ca persoana care a modificat contractul este bolnava psihic cu acte de mult timp.asa ceva nu se poate.meritati sa fiti dati in judecata si tarati prin tribunale.va permiteti sa va jucati atat cu legea cat si cu oamenii.vreau sa mi se rezilieze contractul incepand cu luna vitoare si vreau un raspuns repede,daca nu ma vad nevoita sa imi prelungesc concediul si sa dau romtelecom-ul in judecata.desi tot eu am vrut sa fiu intelegatoare nu merge cu dvs.am rugat sa mi se suspende timp de 6 luni deoarece nu este folosit si mi se spune ca mi se face o reducere de 80de centi pe timpul de 6 luni alceva nu se poate,pai eu va anunt ca se poate pentru ca ati facut o ilegalitate cei 2 ani de contractare au trecut de mult,iar daca la romtelecom se pot modifica contracte in locul titularului imi pare rau dar nu este problema mea.sper ca aceasta situatie sa fie rezolvata in cel mai scurt timp pe cale amiabila fara sa ajungem mai departe.va multumesc

  • @Elena Daniela Florica Ne puteţi furniza, vă rugăm, codul de facturare? Mulţumim.

  • buna ziua am intrebare daca puteti sa raspundeti va rog frumos . Am abonament la romtelecom si internet si telefon si vreau sa stiu daca pot sa cumpar un leptop in rate si cum anume se poate si daca pot lua un un stik sa il conectez la net si cat costa toate astea , va rog sa imi ziceti cum pot face .va multumesc anticipat

  • codul de facturare este 43324371696161.multumesc

  • sunt client nou si am o intrbare eu am internet la la viteza 2mb, as dori si eu sa stiu pe viitor viteza mai creste sau trebuie sa va contactez ptr a imi activa o noua viteza, si cam cat ar trebui sa platesc in plus de exemplu ptr un net de 6 mb cod facturare43021373872153

  • @Toma Andrei Am preluat, veţi fi contactat. Mulţumim.

  • Vinera trecuta mi-a venit si mie randul sa simt pe propria-mi piele ce se intampla cand in Romtelecom comercialul nu stie ce poate tehnicul.

    Mi-am modificat contractul ,solicitand trecerea de la play la power in cazul netului,ca doar mai nou s-a intins fibra si pe la blocul meu.Asa ca comercialul ma trece pe FTTB ,iar rezultatul s-a vazut imediat:televizoarele au intepenit,si netul si-a dat duhul.A ramas doar telefonul,cu care am putut afla ca defectiunea se va remedia in 72 ore.Fiind weekend,am plecat de acasa,cu gandul ca poate luni seara voi avea net si tv.Insa tehnicul zonal ma suna duminica si-mi spuneca s-a intervenit.

    Luni ajung si eu acasa,si constat cu stupoare ca netul power are vreo 30mb(cei de la intrenet mi-au povestit chiar de 40mb )stb-urile au pornit dupa vreo ora de restartari,

    iar telefonul era mut.Conectat prin modem el formeaza ,dar gaseste ocupate toate numerele. Sun la deranjamente,si sunt asigurat ca voi primi vizita unei echipe,dar probabil peste alte 72 de ore.Evident ca am consumat toate minutele nationale atat ale mele cat si ale sotiei de pe abonamentele vodafone,pentru a-i convinge pe cei din Romtelecom ca este vorba de greseala lor.Nu poti sa treci un abonat pe FTTB ,atata timp cat fibra nu e conectata catre abonati.Probabil ca se asteapta o echipa ,,colorata"sa o conecteze.Astfel ca comercialul a fost peste tehnic.In cele din urma cred ca am fost retrecut pe VDSLsi mi s-a dat maximum posibil pe reteaua de cupru la net,pentru a-mi creea impresia ca exista o diferenta.Dar probabil ca au uitat ca si telefonul trebuie adus in starea initiala cu setarile si el saracul nu merge.

    Acum spuneti-mi si mie despre ce clicknet power vorbim,derpre ce telefon,despre ce iptv

    care cade tot mai des? As vrea sa stiu care contract il puteti respecta :cel de PLAY sau cel de POWER ? Sau poate asta nu va caracterizeaza !.Vorba lui Nea Iancu :Eu cu cine votez?

    Cod facturare 42856000191004

  • @Ginel Balut Am preluat, verificăm şi revenim. Mulţumim.

  • Buna ziua,

    Am un contract in care am inclus in abonamentul Romtelecom si abonamentul tv Dolce Variat. Pana pe data de 8 august am beneficiat de toate progamele conform contractului, insa acum beneficiez doar de 46 de canale TV. In contract scrie urmatorul lucru:” Furnizorul (RT) se obliga sa inlocuiasca posturile care nu mai sunt in grila cu unele similare” Movies 24 a disparut, KiSS tv nu mai este la abonamentul Variat, etc. Am vazut ca au fost introduse canalele HD, insa acest lucru se realizează cu un cost mai ridicat din partea clientului.

    Care este rezolvarea?

    Se poate renunta la abonamentul Dolce fara nicio despagubire nu?

    cod facturare: 44182140000782

    contact: danmarian.stefan@gmail.com

  • buna ziua sunt de parere ca trebuie fiecare contract discutat cu fiecare client daca este o asa companie care se preocupa de noi dar eu unu nu am incredere in ei abia astept sa termin cu ei oricum ma voi intalni cu ei in instanta ca sunt niste hoti care profita de naivitatea noastra sfatul meu daca vreti sa incheiati un contract cu ei nu il incheiati pe cel adus de ei ca voi daca va uitati bine si il cititi nu aveti nici un drept numai obligatii sunteti obligati pe bani vostri

  • SE POATE REZILIA CONTRACTUL DE VOCE SI INTERNET FARA NICI O TAXA IN PREALABIL CA NU DIN CAUZA MEA NU FUNCTIONEAZA . SI SA PASTREZ PE CEL DE DOLCE ... CU CAT POATE CRESTE ABONAMENTUL ? SI DACA DA VA ROG SA MA CONTACTATI PE NR TEL 0723234588 CA VREAU SA LE REZILIEZ IMEDIAT CA NU EXISTA INTELEGERE DIN PARTEA VOASTRA COD FACTURARE 4290800109564

1 2 3