Contract Romtelecom

1 2 3
  • @romtelecom am fost contactat de catre o colega am intrebat-o daca putem modifica contractul si a zis ca o sa sune altcineva dar vad ca nu mai suna :)Multumesc oricum

  • @Mihai Sasekay Mulţumim pentru atenţionare. Am preluat.

  • @Romtelecom am fost contactat dar sunt niste preturi piperate fata de reclama de la tv,in relacama sunt 61 de canale dar defapt sunt 49 pretul de 59 ron dar de fapt ajunge undeva la 90+minute si chiria la reciver. .Imi pare rau ca am prelungit contractu pe inca 2 ani la internet si voce ,Multumesc oricum

    Suntem clienti romtelecom din 1987 ;)

  • @Romtelecom la configurarea pachetelor exclusiv on-line imi da o valuare de 77ron in care este inclusa si chiria la reciver.Va intreb daca beneficiez de voce si internet pot comanda on line pachetul ?

  • @Mihai Sasekay Numărul de canale din reclamă face referire la serviciul IPTV (iVariat), aşa cum este menţionat şi în disclaimer-ul de la finalul spotului.

    Sunteţi eligibil pentru noua ofertă doar dacă aveţi contractele expirate.

    Mulţumim

  • Si cum serviciul Iptv nu este diponibil in toata tara ................:))).....Sincer imi pare rau pt ca am facut contractul pe doi ani la internet ,m-am grabit platesc Multumesc oricum...........

  • Va salut !

    Sunt client Romtelecom de 15 ani si luna trecuta am renuntat la telefon reusind sa reziliez contractul sunand la 930. Astazi , cu 30 de zile inainte de expirarea contractului ClickNet, am sunat pentru a rezilia si acest serviciu insa operatoarea mi-a comunicat ca nu mai pot face acest lucru telefonic. M-am conformat si am trimis un mail la rezilieri@romtelecom.ro insa, citind laudele pe care le primiti, ma adresez si dvs, echipa facebook, pentru a fii sigur de finalitate.

    Cod facturare: 44170007791915

    P.S. Am o exerienta neplacuta cu privire la modul in care se raspunde la solictarile facute prin e-mail de catre reprezentanti ai Romtelecom.

    Cu stima

    Marian V

  • @Marian Velica Am preluat. Mulţumim.

  • Buna seara. In data de 13 Decembrie am trimis la rezilieri@romtelecom.ro solicitare scrisa pentru rezilierea ClickNet-ului. Pana azi nu am primit nici un semn. Ma puteti ajuta cu informatii ?

    Cod abonat 40822522520115.

    Va multumesc.

    O seara frumoasa.

  • @Cristian Gheorghe Am preluat. Verificăm şi revenim.

    Ps: la situaţia ridicată anterior s-a discutat cu soţia.

    Mulţumim.

  • @Romtelecom: Va multumesc pentru raspuns. Sotia este langa mine acum si spune ca nu a vorbit cu nimeni, nu cunoaste nimic !!!

  • @Cristian Gheorghe S-a discutat din nou cu soţia, confirmă apelul telefonic. Mulţumim.

  • In acest moment sotia e plecata de acasa. Am contactat-o telefonic si mi-a REconfirmat, citez: ''NU AM VORBIT CU NIMENI DE LA ROMTELECOM''. Nu inteleg cum sustineti in continuare acest lucru ? Minte sotia ? Facand aceasta afirmatie ne jigniti !!!

    Va rog sa ma contactati pe numarul de mobil atasat codului de facturare mentionat: 40822522520115 sau pe email-ul gcc2307@yahoo.com !

    Sper sa se rezolve si acest aspect legat de ''discutia cu sotia'' ...

  • @Cristian Gheorghe Aveţi mesaj privat. Mulţumim.

  • @Romtelecom in cate zile de la semnarea contractului la dolce o sa beneficiez de televiziune /?

  • Mda :( ''Multumesc'' ... Se pare ca nici aici nu mai pot primi sprijin. Am lasat telefoanele scrise aici timp de 4 ore si ... nimic. Sa fie de vina faptul ca am cerut rezilierea ? Sau este doar o coincidenta ? Intreb asta pentru ca eram obisnuit cu promptitudinea pe FB Romtelecom-ului. Dar, de data asta nu este asa. Pacat !

  • @Mda EU AM REZILIAT FOARTE USOR CONTRACTUL LA INTERNET ,AM MERS LA SEDIUL ROMTELECOM AM DEPUS CEREREA SI S-A REZOLVAT .

  • Pana la urma am reusit sa iau legatura cu departamentul ''Comercial'' la 1930. Cererea mea a fost preluata in 15.12. Am cerut sa mi se comunice cand s-a discutat cu sotia ! Mi-a confirmat ca ... NU s-a vorbit !!! Deci ... concluzia ?

  • NUST CE SA ZIC :)

    EU AM REZILIAT CONTRACTUL LA CLIKNET DAR DUPA 10 ZILE AM FOST INAPOI LA EI :)DECI CONCLUZIA......

  • Sunteti cea mai neserioasa firma ........in luna noiembrie am discutat cu un operator despre prelungirea cu inca 2 ani a contractului si am cazut de acord cu 85-90 de lei cu tot cu tva maxim pentru serviciile oferite , constatind acum ca facturile depasesc 120 de lei .........iar cind am sunat la relatii cu clientii o doamna mi-a spus ca suma era fara tva de fapt ,iar cind iam spus ca eu nu asa am negociat , ca factura o sa vina cu 90 de lei maxim dupa spusele doamnei cu care am negciat , doamna ma intrebat daca mai am nelamuriri si mi-a inchis telefonul fara drept de apel .Sper ca aveti inregistrate convorbirile caci veti avea nevoie de ele pentru ca daca nu rezolvam situatia amiabil DE LA MINE NU MAI VEDETI NICI UN BAN .....CUM VOI NU RESPECTATI CUVINTUL DAT , NICI EU NU O SA RESPECT CONTRACTUL .......SI DACA NU VA CONVINE NE VEDEM LA TRIBUNAL

  • @Io Mata - cod de facturare, pentru verificare punctuală, vă rugăm?

  • buna ziua, desi dupa primirea facturii din partea romtelecom nu prea mai este buna,sunt abonata de mai bine de 12 ani si mereu am vrut sa renunt la serviciul romtelecom dar mi-au facut oferte bune care insa nu mereu au mers pana la capat cu ele tot modificandu-le,mai nou imi expirase abonamentul telefonic si in vara am facut alt contract pe 2 ani micsorand abonamentul care si asa nu prea il folosesc iar factura urma ca sa nu depaseasca la [telefon, internet, dolce] suma de 80,00 lei cu tot cu tva, asa a fost prevazut contractul cand l-am semnat si vorbit iar pe iulie, august a si venit suma aceasta, insa din septembrie iar sa adaugat 90,00 si un pic iar acum am ajuns iar la 100,00lei cum eram pe vremuri, pai explicati-mi si mie de ce am semnat acel contract si de ce nu se respecta,iar astazi mai ca mi sa inchis linia telefonica cand am sunat la 1930 operatoarea cand am mentinat problema la abonament ma lasat balta in telefon ,am tot revenit sunand insa nu mai raspunde nimeni,am contractul cu numarul,,SO_6913862,ar trebui sa tineti cont si de respectarea unui client fidel atatia ani, pot aricand renunta la serviciii, sunt atatea alte optiuni, si nu cred ca vreti sa vedeti ce inseamna o reclama negativa in diferite moduri inclusiv angajarea unui avocat ,daca eu respect serviciile d-voastra alegandu-va va rog respectati-mi abonamentul promis de pana in 80,00 lei cu tva,si chiar va rog sa si ma lamuriti de aceasta problema,astept raspuns ,va multumesc.

  • @Musa Florina - un cod de facturare, vă rugăm, ca să putem verifica punctual situaţia.

  • 43618617761852

  • @Musa Florina .......exact asa am patit si eu , era vorba de 85-90 de lei iar facturile de dupa reinoirea contractului au fost de 125 , iar a 2-ua 118 .........sincer am bani, insa urasc minciunile lor ieftine , vin apoi dupa ce ai semnat contractul cu tot felul de povesti de imi vine sa bat pe cineva cind ii aud.......ai zis 90 pai 90 sa fie vorba sa fie vorba ,nu vi la mine ca un evreu de ala mieros cersind si dupa ce-ti dau nu te mai satura dr.......si ma iei drept prost ....ca am minte mai multa ca operatorii aia ieftini si nesimtiti ai lor.

  • @Romtelecom: inca nu ati lamurit problema cu ... "s-a discutat cu sotia". Va mentineti afirmatiile ?

  • @Cristian Gheorghe Se pare că a fost vorba despre o confuzie (un client cu acelaşi nume ca al dvs., preluat tot de pe Facebook). Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. Înţelegem că aţi primit răspuns la solicitarea dvs. Mulţumim.

  • cod facturare 43021173844225 , am revenit cu acel cod de facturare si abia astept explicatiile de ce mi sa marit iar factura odata ce am fost asigurata ca va fi doar 80,00 lei si ea depaseste desi eu nu am vb.peste minutele alocate niciodata , oricum sunt hotarata daca nu se va remedia sa ma prezint la sediul romtelecom sau in cel mai rau caz la protectia consumatorului cu plangeri si observ ca nu sunt singura pacalita,sper ca d-voastra care sunteti promt(a) pe forum sa rezolvati aceasta problema ,sper sa raman in continuare clienta si sa nu fie nevoie sa apelez la alte servicii,va multumesc si astept raspuns

1 2 3