confirmare plata

1 2
  • buna seara,

    am platit azi factura aferenta codului de facturare : 42615009860413 .

    in cat timp se confirma si in my account ?

    Chitanta nr : 162315125 - platita in magazin romtelecom



    Like this post to subscribe to the topic.
  • @ Rasfatzatu Rasfa - Dacă aţi achitat prin My Account, starea plăţii dvs va avea valoarea ACHITATĂ în momentul în care suma este înregistrată în contul Romtelecom. Vă recomandăm să contactaţi 1930 pentru confirmarea telefonică a plăţii. Toate bune!

  • am platit intr-un magazin Romtelecom si eram interesat cand pot vedea plata confirmata si in my account ... adica sa nu mai apara ca si neplatit ... o sa sun sa confirm la 1930 . multumesc

  • bai fratilor am avut o problema cu factura de luna trecuta pe care nu am platito deoarece nu a ajuns la mine din motiv ca postarita nu prea isi face treaba si mi sa oprit serviciul tv nu am ramas niceodata dator la d-voastra si am lplatit in cealalta factura imediat ce am primito,aceeasi problema am mai avuto anul trecut.daca o singura data se mai intampla sa mi se opreasca antena din acelas motiv renint la serviciile d_voastra care cuprind 1 antena pe numele patrulescu ion cu telefon si internet si cealalta pe patrulescu radu.acum eu am platit prin PayPoint suma de53.46 cu nr de plata 41602877002721,dar e pentru ultima oara mai ales ca nu mai suntem in contract.cu respect

  • @Radu Patrulescu Am preluat pentru restabilire. Mulţumim.

  • un numar de fax sau o adresa de e-mail la care sa putem trimite copie dupa chitanta pentru a restabili srviciile mult mai repede?

  • @Dobre Cristian Puteţi trimite la 1930_relatiiclienti@romtelecom.ro

    Mulţumim.

  • am achitat ieri prin paypoint factura romtelecom iar adoua factura va veni cuplata cu cea platita ieri cum fac sa o platesc valoarea facturii a2a tot prin paypoint

  • nr chitantei este325407

  • @Andra Calistru - Achitati diferenta dintre factura noua si factura veche prin paypoint, mentionand identificatorii facturii nou primite. Sau achitati online, prin myaccount.romtelecom.ro

  • Am achitat factura dimineaţa, am si confirmat si tot nu mi-au fost restabiliteserviciile

  • Nr chitanta 000001022 prin O. P.

  • @Bacu Diana - Procesarea platii nu se poate face in timp real, de aceea pot exista astfel de intarzieri. Va rugam sa ne comunicati daca serviciile nu au fost restabilite nici in cursul zilei de azi.

  • Va rog sa ma ajutati in legatura cu aceasta problema.Dimineatza cand am fost la sediul rtc ptr a plati factura mi s-a spus k trebuie sa dau doar 240 lei ptr a mi se restabili serviciile.Am achitat cei 240 lei.Ajuns acasa,am sunat la 1930 sa fac confirmarea de plata ptr restabilire iar de la serv clienti mi s-a zis k de fapt trebuia sa dau mai mult k sa mi se restabileasca serviciile.Insist la dumneavoastra sa ma ajutati ptr k nu mai inteleg nimic......trebuie sa mai dau ceva sau nu ptr restabilire?Astept raspuns.Va multumesc anticipat!

  • @Tertiu Nikoleta - s-a preluat din mesageria privată. Toate cele bune.

  • buna as vrea sa confirm plata facturii cu numaru 0161932 in valoare de 69 lei la banca cec bank nr chitanta 7722110/1 va rog confirmati cat mai repede plata pentru am restabilii serviciul de televiziune

    va multumesc

  • @Nechifor Dana-iuliana - codul dvs de facturare, vă rugăm?

  • Buna,am achitat azi 09.10.2013 factura romtelecom in valoare de 60 lei pe numele Miclaus Daniel Ciprian prin paypoint 325265,in cat timp voi avea acces la televiziune???Multumesc !

  • @Miclaus Georgeana - codul de facturare asociat contului, vă rugăm? Sau puteți face o confirmare de plată chiar dvs, apelând 1930. Între data efectuării plăţii şi data la care sumele se înregistrează în conturile Romtelecom pot exista diferenţe de până la 3 zile, în funcţie de durata transferurilor interbancare.

  • Buna ziua.Am atasat prin "mesageria privata" chitanta de plata a unei facturi.Ma puteti ajuta cu restabilirea serviciilor?Astept raspuns.Va multumesc anticipat.

  • @Alexa Cristian - Ati primit raspuns prin mesageria privata.

  • nu am gasit optiunea de plata in euro on line..... Solutii ceva??

  • Cod facturare 40229000160778

    factura scadenta in2 decembrie achitata in 25 noiembrie iar in 26 noiembrie aunt deconectata pentru neplata?????

    Am confirmat plata la 1930 si Inca nu am net......

  • @Macrina Bounegru - vă rugăm clarificați, doriți să achitați factura în euro? Vă putem furniza conturi bancare dacă aceasta este solicitarea dvs.

    @luminta Marginean - preluat, înaintat la verificare.

  • Buna seara.As dori sa fac o confirmare de plata a unei facturi.V-am trimis in atasament chitanta de plata pe mesageria privata.As dori si restabilirea serviciilor va rog frumos.Va multumesc anticipat.

    Buna ziua.Imi restabiliti serviciile azi,in urma platii efectuate ieri?Am trimis chitantza peste tot dar.....in zadar.

    Pakat.Va bateti joc de mine doar pentru faptul k am intarziat cu plata facturii.Am platit de 2 zile dar nici acuma nu am serviciile restabilite dar nici nu ma bagati in seama.ma lasati sa trimit mesaje si dovezi de plata la PERETI.Pakat.



    Updated 8 months ago by a moderator.
  • @Alexa Cristian - s-a preluat din mesageria privată. Pentru o restabilire mai rapidă a serviciilor în asemenea situații, puteți apela 1930. Toate cele bune.

  • Buna seara.S-a apelat la 1930 @alexa cristian......dar din pacate....in zadar.Nu s-a rezolvat nimic.Nici in acest moment nu am serviciile restabilite.Vineri am platit iar duminica,cand am reusit intr-un final sa iau legatura cu cei de la 1930 mi s-a spus k s-a facturat intre timp si de fapt trebuie sa mai dau bani k sa se restabileasca serviciile.Nu mi se pare corect din moment ce vineri inainte sa platesc am sunat la 1930 si mi s-a spus k trebuie sa dau 160 lei ptr restabilire,am fost,am platit suma care mi s-a spus,iar duminica sa mi se spuna k de fapt nu se restabilesc serviciile intrucat trebuie sa mai dau pentru ca.....am zis mai sus de ce.Nu e corect.

1 2