cerere de desfiintare a serviciilor Romtelecom [inchis]

1 2 3 4 5 6 »
  • Buna seara !

    In 08.10.2012 , am facut cerere pentru rezilierea contractului de Voce si Clicknet, am trimis e-mail pe rezilieri@romtelecom.ro cu cererea de desfiintare, insotit de copia dupa buletin certificatul de deces al titularului...., cod facturare 43138330277358 , motivul desfiintarii fiind decesul titularului serviciului, si plecarea mea pe termen nederminat din tara. Am fost contactat telefonic de dumneavoastra ca urmeaza sa se intample ridicarea achipamentelor in termen de o luna... Luna a trecut dar echipamentele inca nu au fost ridicate.... insa am fost anuntata ca nu am achitat ultima factura... Factura restanta va fi achitata dar va rog si eu sa veniti dupa echipamente ca luna viitoare nu voi mai fii in tara....

    adresa de e-mail de pe care am trimis actele necesare este csucsidalma@yahoo.com. si acum mai trimit inca o data actele.... ca sa puteti rezolva cat mai repede IN LUNA IN CURS VA ROG

    multumesc

  • @Bántó Áros Dalma Margaretta Am preluat, verificăm situația și revenim. Mulțumim.

  • @Ovydyu Mnl Vă rugăm să trimiţi cererea dvs. pe adresa de e-mail rezilieri@romtelecom.ro, împreuna cu o copie a actului de identitate al titularului.

  • Azi, 18.11.2012, am trimis o cerere de desfiintare a serviciului VOCE si o copie certificat deces pentru codul de facturare 41006910753254 (bunica mea) la adresa de e-mail rezilieri@romtelecom.ro . As dori sa primesc un nr. de inregistrare pentru aceasta cerere.Va multumesc!

  • @Ovydyu Mnl Vă rugăm să ne comunicați unde ați trimis cererea precum și codul de facturare. Mulțumim.

  • A-si dori ca cineva de la rezilieri sa ia legatura intr-un tarziu cu mine in privinta cererii de reziliere trimisa in data de 12.10.2012 pentru cod abonat 41346502532453, pe nr. de mobil de pe contract. La call center sun de 2 saptamani o data la 2-3 zile si primesc acelasi raspuns, am transmis e.t.c. Cam astazi ar fi ultima zi in care mai puteti veni cu o eventuala oferta dat fiind ca maine dimineata urmeaza sa semnez un contract cu upc si sa se inceapa demersurile cu portarea numarului de telefon.

  • Buna ziua,

    Va rog sa imi spuneti in cat timp va fi desfiintat postul telefonic Romtelecom in conditiile in care cererea de reziliere + copia dupa buletinul de nastere al clientului au fost transmise pe adresa de email rezilieri@romtelecom.ro, ieri - 26.11.2012. Telefonul nu mai este folosit de cateva luni. Codul de facturare: 44170006058903.

    Va multumesc.

  • @Ovydyu Mnl @Tataru Eugen Ați fost contactați.

    @Roxana Balint Cererea se procesează cu un preaviz de 30 de zile.

    Mulțumim.

  • Multumesc pentru raspuns. Inca o intrebare: pot primi un numar de inregistrare al cererii? Sau tot dupa 30 de zile? Multumesc inca o data.

  • @Roxana Balint Da, rugăm colegii să vă contacteze. Mulțumim.

  • Buna ziua,

    Pe data de 19.11.2012 am trimis o cerere de reziliere a serviciului Clicknet pentru Numar telefon/cont: 0257368944

    Cod facturare: 40229006346251. Cererea a fost trimisa atat prin email cat si prin fax. Deoarece nu am primit nici un numar de inregistrare ieri (2.12.2012) am retrimis cererea impreuna cu cardul de identitate la rezilieri@romtelecom.ro, imi puteti confirma daca cererea a fost inregistrata si sa imi comunicati un numar de inregistrare?

  • @Paul Negîrla Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • Bună ziua!

    Pe data de 24 noiembrie 2012 am trimis o cerere de desființare a serviciului de telefonie fixă. Mi sa spus că voi fi contactat în cel mai scurt timp de un reprezentant Romtelecom. Au trecut deja 10 zile, îmi puteți spune în ce stadiu este cererea mea?

  • @Ovidiu Zamfir Vă rugăm să ne comunicați codul de facturare. Mulțumim.

  • @Romtelecom

    Este vorba de doua cereri, codurile de facturare sunt 43507835398172 și 43507955431775.

    Mulțumesc!

  • @Ovidiu Zamfir Am preluat, verificăm și revenim. Mulțumim.

  • Mulțumesc!

  • mia expirat contractul la internet si telefon vreau reziliere cum fac de 3 luni caut si nu reusesc va rog ajutatima

  • @Klau Alexa Puteți trimite cererea de reziliere și copie după actul de identitate la adresa rezilieri@romtelecom.ro.

    Mulțumim.

  • @Romtelecom nu am fost contactat inca. Cat dureaza?

  • @Paul Negirla Titulara a fost contactată în data de 03.12.2012. Mulțumim.

  • Am trimis o cerere de desfiintare impreuna cu o copie de C.I.pe email cu numele titularului de contract: Ivascu Mihai si cod facturare:42466102410577 la data de 07.12.2012. As dori o confirmare daca cererea a fos inregistrata si daca se poate in cat timp va fi solutionata.

    Multumesc.

1 2 3 4 5 6 »