Canale nefunctionale

1 2 3 4
  • am codul de facturare 42856500594600 , am toate serviciile la romtelecom , dolce maxim si de vreo 2 zile premium xxx nu imi mai functioneaza DELOC , as vrea sa stiu cum ma veti " recompensa " pentru aceste zile in care nu am beneficiat de un serviciu pe care il platesc si pe care dvs nu mi-l furnizati , asta inseamna ca imi luati bani cu " japca" , astept sa fiu contactat de o persoana bine instruita nu de un operator simplu de la 1930

  • @Romtelecom,

    Cand voi fi sunat?

    Ati promis ca voi fi sunat, dar nici pana in ziua de azi nu s-a intamplat acest lucru. De ce?

  • probabil dureaza un pic pina se instruiesc ei intre ei , sa vorbeasca aceiasi limba

  • Va rugam frumos sa da-ti drumul urgent la cele 8 canale de Adulti pe platforma IPTV.Din cate stiu eu aceste canale au control parental(parolate).Daca un minor aflat in posesia telecomenzii butoneaza televizorul si ajunge din greseala la aceste canale automat se blocheaza si se cere codul pin ca sa fie accesate.Am stat aseara pana la ora 1.00 Noaptea si surpriza fix la acea ora se vede-au toate canalele in perfecta ordine.Multumesc

  • Sesizare cu nr. 2501470 din data de 24.01.2013 depusa in sediul RTC(CJ) pentru problema ridicata aici in legatura cu acele canale XXX.

    Am cerut sa-mi recalculeze pretul serviciului/serviciilor deoarece si ei ma taxeaza daca intarziu cu plata facturii.

    Exemplu: Daca am platit factura cu o zi intarziere fata de ultima zi de plata imi ia in medie 0.13 lei/zi.

  • Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate, canalele au revenit la programul anterior. Vă mulțumim.

  • au revenit partial , ca la mine private spice si daring e intuneric total

  • @Romtelecom,

    Problema principala a discutiei de aici este partajarea canalelor. Aceasta problema grava nu a fost rezolvata. Va rog sa oferiti o rezolvare acestei probleme si/sau sa oferiti un raspuns solicitarilor mele din emailurile trimise catre dvs, cu atat mai mult cu cat mi-ati promis un raspuns telefonic, care nu s-a intamplat desi au trecut aproape 2 saptamani de cand am semnalat aceasta problema pe care nu o pot accepta.

  • Ca urmare a acestor modificari, intrucat maxim nu mai e asa de maxim si nu-mi plac jumatatile de masura, am solicitat si eu trecerea de la pachetul de programe maxim la extra. NU s-a revenit programul anterior, unele canale fiind inca partajate. Ii indemn pe toti abonatii romtelecom sa ia o asemenea decizie intrucat e singura modalitate prin care Romtelecom va reanaliza aceasta situatia, nefiind suficient gestul meu singular sau al celor catorva de-aici. Vor ajunge sa partajeze hbo sau protv, cate o ora pe zi, la schimb cu ddtv sau myneletv...e inadmisibil. Grila trebuie sa ramana aceeasi 24/24. Si sa mai aduc amite ca s-au eliberat doua pozitii, OTV prin pierderea licentei de emisie, si money channel, careda realitatea tv cu intarziere de cateva zile.



    Updated 18 months ago by the author.
  • probabil partajat ar trebui sa platim si noi , apropo domnilor de la romtelecom scuzele nu ma incalzesc , o reducere la abonament da

  • @Iulian Dronca @Wikilord Siri @Vieru Ciprian Din păcate, în acest moment, aceasta este singura soluție tehnică disponibilă pentru a face loc în grilă canalelor nou introduse.

    @Iulian Dronca Rugăm colegii să vă contacteze pentru desființarea TV.

    Mulțumim.

  • redenumiti pachetul maxim in dolce semi-maxim sau ceva de genu. si reduceti pretul abonamentului.

    dar nu ne intereseaza noile canale nu pricepeti? vrem posturile din contract, care sunt si pe siteul dvs.

    chipurile "posturi principale"

    e problema dvs. ce programe bagati, asa puteti introduce inca 100 si sa incepeti sa partajati ce aveti voi chef.

    a fost scos otv, porniti macar private spice 24/24, daring! faceti ce vreti.

    oricum faceti ce vreti...

  • e clar ca e o incalcare a cotractului de catre romtelecom , te bagi peste canale premium platesti , o solutie ar fi multa antireclama si contactat OPC

  • asta ma gandeam si eu, sa apelam la Protectia Consumatorului / OPC.

    antireclama, clar...

    si cand te gandesti ca aveam o parere buna despre ei...

    e un precedent, oricand pot face asa cu ORICARE alt post, pe motiv ca nu mai au spatiu in banda sau ce nu mai au ei.

    de multe posturi pe care le-au introdus shorts :o saucum naiba se mai cheama celealalte nici n-am auzit niciodata.

  • Nu am fost contactat nici acum.

    Am retransmis email spre departamentele de rezilieri@ si relatiiclienti@, dar fara niciun rezultat.

    Am sunat la serviciul relatii clienti, 1930, unde mi s-a spus ca s-a transmis nelamurirea mea catre departamentul abilitat, dar de asemenea niciun raspuns.

    Daca pana in 31.01.2013 nu voi primi un raspuns afirmativ solicitarilor mele si nici un raspuns din partea dvs, voi renunta definitiv si unilateral fara a plati taxe aditionale, la serviciile dvs si voi deveni client al unei firme concurente.

  • @Iulian Dronca Revenim către colegii noştri.

  • pur si simplu tipii astia se cred buricul pamantului si fac ce au ei kef. m-am saturat de ei. sa faca ce-or vrea, o data sun la rel. cu clientii romtelecom si ii bag undeva ca m-am saturat de ei. Pana nu iei masuri, te iau drept prost.

    Doar daca te urlii la ei sau le faci un scandal monstru se vor calma.

    pur si simplu se numeste persiflare si batjocura fara margini.

    eu unul m-am saturat sa mai scriu pe forum ce tampenii fac astia, prefer sa trec la masuri concrete, pt. ca asa nu se mai poate.

  • incredibil oameni buni

    am sunat la rel. cu clientii si mi s-a spus ca prin decizia cna, posturile xxx sunt difuzate dupa ora 1 noaptea :o :o

    sa-mi dau palme, am ramas blocat cand am auzit

    faceti fratilor sesizari la cna.ro la contact scrieti ca e un abuz fara margini, pt. ca erau codate si copiii nu puteau accesa.

    consider ca deja cna si-a luat-o in cap si si-a depasit atributiile demult.

    ]

    ne intoarcem in comunism.

    sunati la nr. de tel. 0213055357 - licente cna.

    si spuneti CA ESTE UN ABUZ. innebuniti-ii cu telefoane sa se sature.

    desfiintarea cna!!!

    daca pana azi credeam ca ajuta la ceva aceasta gashca pusa pe criterii 100% politice, azi m-am convins: o mizerie si prostii de romani ii platam cu bani grei.

    va rog sa faceti acest demers cei care vreti sa nu ajuta CENZURAT si orice alt post are chef cna

    CENZURA IN 2013! incredibil!

  • Radu Ionel,Romtelecom nu vre-a sa respecte clientii au oprit semnalul la canale si le difuzeaza in intervalul orar 1-5 Dimineata.Multumesc

  • stie cineva de ce imi apar toate programele cu textul ,,acest serviciu este blocat (4) ? multumesc ...

  • @Mityk Marya Vă rugăm să ne comunicați despre ce canale este vorba precum și codul de facturare ca să putem verifica. Mulțumim.

  • Buna seara . avem si noi o problema mare legata de serviciul de televiziune . Sunt abonat pe fibra optica si problema consta in faptul ca la fiecare 20 sau 25 min ingheata imaginea cite 2-3 sec. ( prbabil de la buffer sau de la stv-ul d-voastra ) si in legatura cu canalele tv au un decalaj mare . nu poti face o inregistrtare de program ca incepe mai tirziu si se termina inregistrarea incompleta :( Multumim si sper sa se rezolve problemele

  • @Daniel Marius Vă rugăm să ne comunicați codul de facturare ca să putem verifica. Mulțumim.

  • ma scuzati , uitasem ... cod facturare ... 44170070589663 . decalajul cel mai mare ce nu corespunde cel mai mult este mai mult pe canalele romanesti .( decal;aj de programare ca ora in grila tv ) ma refer la faptul ca daca vreau sa pun sa inregistreze o emisiune de la o anumita ora , incepe mult mai tirziu undeva pe la sfertul emisiunii

    ... Multumesc si sarbatori fericite

1 2 3 4